Pössl 2win Plus 150 PK Citroen (2016): welke motor?

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9168
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Pössl 2win Plus 150 PK Citroen (2016): welke motor?



Bericht door gjvonk »

2020 moet inderdaad 2012 zijn, onze bus is van juli 2012. Sorry voor de verwarring.

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Buscamper fan
kasper1
Berichten: 199
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 22:14
Locatie: Dalfsen city

Re: Pössl 2win Plus 150 PK Citroen (2016): welke motor?



Bericht door kasper1 »

[quote=.Gj.Vonk
Met jaarlijks onderhoud bedoel je ook gewoon jaarlijks olie en filter vernieuwen ?
VanNicholas Zephyr Titanium
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51288
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Pössl 2win Plus 150 PK Citroen (2016): welke motor?



Bericht door Kroppie »

in het instructieboekje staat precies wat de fabrikant onder jaarlijks of maandelijks of km afhankelijk onderhoud verstaat.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9168
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Pössl 2win Plus 150 PK Citroen (2016): welke motor?



Bericht door gjvonk »

Ja, het onderhoudsschema kent 'grote en kleine' beurten, om de .... km (ik dacht 45.000, maar dat weet ik niet zeker) of tenminste 1 beurt per jaar, dus het ene jaar klein, het andere groot en ik geloof dat iedere 4e beurt zelfs een extra grote is, met o.a. remvloeistof vervangen, versnellingsbak olie, etc, maar ook dat weet ik niet uit mijn hoofd. Raadpleegt het onderhoudsvrije.

Maar motor olie verversen en oliefilter wisselen zit daar altijd bij. Mijn vaste onderhoudsbedrijf regelt dat altijd.

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Buscamper fan
kasper1
Berichten: 199
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 22:14
Locatie: Dalfsen city

Re: Pössl 2win Plus 150 PK Citroen (2016): welke motor?



Bericht door kasper1 »

gjvonk schreef:
di 06 okt 2020, 20:48
Ja, het onderhoudsschema kent 'grote en kleine' beurten, om de .... km (ik dacht 45.000, maar dat weet ik niet zeker) of tenminste 1 beurt per jaar, dus het ene jaar klein, het andere groot en ik geloof dat iedere 4e beurt zelfs een extra grote is, met o.a. remvloeistof vervangen, versnellingsbak olie, etc, maar ook dat weet ik niet uit mijn hoofd. Raadpleegt het onderhoudsvrije.

Maar motor olie verversen en oliefilter wisselen zit daar altijd bij. Mijn vaste onderhoudsbedrijf regelt dat altijd.

@GJ. Top jij hebt je Camper lief :thumbup:
Groet. Kasper
VanNicholas Zephyr Titanium
Plaats reactie