Vinyl en toplaag van mijn vloer laat los

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
ducati 900

Re: Vinyl en toplaag van mijn vloer laat los

Bericht door ducati 900 » wo 13 jan 2021, 20:27

Kijk zo werkt dat, ze verlenen service en jullie laten hen werk doen, ze hebben er dus een tevreden klant bij.
Deze mensen weten hoe het moet.

Ben.
Hymer 581 '79 op Bedford onderstel met een 2.2 CIH injectiemotor van Opel ( 115 pk).

casper theune

Bericht door casper theune » wo 13 jan 2021, 20:45

Netjes dus, net zoals bij de dealer ( Gelderse Caravan centrale te Barneveld) waar ik heen ben gegaan. Ik had ook mijn camper elders gekocht, maar toch prima service. Mag ook wel eens gezegd worden

balderj

Bericht door balderj » vr 15 jan 2021, 23:02

Hoi allemaal, ik schrik van zoveel meldingen over loslatend vinyl, heb zelf een Hymer van Sept 2016, nieuw gekocht bij een bekende camperdealer en merkte pas ook een bolling op in de vloer van 50x70 cm, dealer gebeld en euvel gemeld, er werd mij verteld dat de chef werkplaats van dit probleem in 30 jaar nog niet had gehoord, die melding moet ik dus niet al te serieus nemen.
Als ik naar alle reacties over dit onderwerp kijk lijkt het of er rond 2016/2017 een periode zit met slecht verlijmde vloeren, zou er één vloeren fabrikant zijn die aan diverse camper bouwers levert?.

ariedekreij

Bericht door ariedekreij » vr 15 jan 2021, 23:25

Ik hoorde 2 maanden geleden bij de jong in Hillegom dat het was opgelost bij Hymer. Mogelijk is de fabrikant ook te optimistisch. Voor alle details, stuur maar een direct mail.
De mooiste dingen kun je niet plannen of naartoe gaan. Ze overkomen je bij toeval.

Plaats reactie