Momenteel ben ik bezig het dashboard en de bekabeling aan te pakken.
Inbouw toerenteller/blauwe km teller unit, turbodrukmeter, voltmeter HH- en startaccu, bediening Cyrix met ledsignalering in het dashboard enz.
Voor het leggen van een zwaardere (25mm²) plus kabel en een 10 mm² min-kabel (parallel aan het chassis) naar de HH-accu, heb ik de ruimte bij de rechterinstap blootgelegd. Daar zitten wat gaten in de carrosserie.
Zijn dit nou gaten die altijd dicht horen te zitten en bij lekkage open gemaakt kunnen worden om het water te laten weglopen?
Sommigen zijn afgeplakt met zilverkleurige tape en andere weer gewoon open.
Grt. Willart
Afwateringsgaten Fiat Ducato (1998)
Afwateringsgaten Fiat Ducato (1998)
- Bijlagen
-
- 67c4bc75-50ef-4b6a-9ab3-d9e21a7b0c35.jpg (69.72 KiB) 595 keer bekeken
-
- 984ba408-85e3-4afb-a753-259bcabe6a4b.jpg (84.15 KiB) 596 keer bekeken
Mobiele woning: Ducato 2.5 TDI - Frankia A611: 160Ah LiFeYPO4 - 80Ah semi-tractie, 590Wp Solar, 30A Victron Li-lader, 1200W Profitexx pure-sinus omvormer, 230V Proline compressor KK (138L), 600W Daewoo magnetron.
Vakantiewoning: Peugeot J5 2.5TD - Tabbert FFB 570
In ontwikkeling: 300Ah LiFeYPO4, HH-koelkast, Daewoo magnetron, 975Wp Solar
Vakantiewoning: Peugeot J5 2.5TD - Tabbert FFB 570
In ontwikkeling: 300Ah LiFeYPO4, HH-koelkast, Daewoo magnetron, 975Wp Solar