Rammelen van de Plissé verduistering

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Going
Berichten: 3249
Lid geworden op: di 15 nov 2011, 19:14

Rammelen van de Plissé verduistering



Bericht door Going »

Toen we van de zomer met de camper weggingen, werden we gek van het rammelen van de Plissé verduistering aan de zijramen van de cabine.
Gister de Heo sloten op de portieren gemonteerd.
Toen ook de verduistering er af gehaald.
Groot was mijn verbazing dat de behuizing direct tegen het portier aanzit.
Het is zo slap dat tussen de schroef bevestiging de behuizing gewoon op tot 10mm kan worden bewogen.
Nou dan is het ook geen wonder dat trillen van hard plastic tegen de stalen portieren zo'n oorverdovende herrie kan maken.
Mijn vrouw kreeg een idee.
We hebben jaren geleden een grote lengte van dat seal rubber gekocht om onder de cramer gasbrander en de cramer spoelbak te doen wat dan afdicht op de aanrecht.
Ik geloof dat het Smev fornuis rubber was en gekocht bij BORANKA. Het paste niet voor de Cramer.
We hebben nu dit over het Plissé raamwerk rand de zijden en de bovenkant gedrukt, elke 10 cm een mini drup seconde lijm toegevoegd om het vast te zetten. De onderste rand hebben aan beide zijde met een smal randje 3mm afdichtfoam beplakt. Dit gedeelte rust tussen de armleuning en het portier . Nu de hele behuizing weer met de 6 schroeven vastgezet aan het portier. Ik kan u nu al verzekeren dat het Plissé behuizing niet meer rammelt.
Kunnen we weer gewoon praten of naar muziek luisteren tijdens het rijden op de wat minder vlakke wegen.
BUPHO sunblockers gemaakt van Australisch schaduwdoek,
De lichtste en beste cabine zomer isolatie verkrijgbaar voor over 40 intregaal en fabrieks cabines.
Plaats reactie