Banden: ervaringen met Hankook?

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Wim, Kirsten en Binck
Berichten: 3444
Lid geworden op: za 17 apr 2004, 8:28
Locatie: Bavel



Bericht door Wim, Kirsten en Binck »

maxer schreef:In mijn opinie is het tegenwoordig met banden net als met auto's: er zijn geen slechte meer,!
Ik zou graag met jou hierover eens van gedachten willen wisselen.
Liefst met een borrel of op de nieuwjaarsborrel.
Kom anders eens een dagje met mij meedraaien.
Effe maar niet via de site. :D
Met vriendelijke campergroet, Wim

Als camper een Flair 7100, als hobby en weekend camper een VW T5 en een liefhebber van een VW T2
Helix



Bericht door Helix »

arie.vink schreef:Groot inkopen is geen trucje,maar is zakendoen.
Maar er word nog wel eens op naam van een bedrijf wat gekocht zonder BTW.In zo,n geval kun je niet even op het net plaatsen de naam van het bedrijf.
Stemmingmakerij noem ik dat!!!
Stemming makerij?? Weet je wat stemmingmakerij is?? Proberen de ander onder uit te schoffelen door van alles aan te voeren waarom die band wel zo goedkoop zal zijn. Het tegendeel is waar....de banden zijn besteld door de bandenhandel, bij Michelin....het zijn géén gedemonteerde banden vanaf nieuwe velgen, er is netjes btw betaald, ik heb géén connecties met het bedrijf of wat dan ook enz enz..

Wat heeft het voor nut om NU een prijs te noemen van iets wat al ruim een half jaar geleden is aangeschaft. Ik wilde alleen aangeven dat shoppen via internet of telefoon zeker lonend kan zijn.

Als ik de nota nog had, zou ik die allang geplaatst hebben om het ongeloof de kop in te drukken
Denisdaf
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 15 jan 2016, 10:44

Re:



Bericht door Denisdaf »

Starline 660 schreef:
wo 26 nov 2008, 21:20
Persoonlijk zou ik tegen de dealer zeggen, "ik neem hem, maar alleen op Michelin :lol:

Er is echt maar één band de beste :shock: en dat is nog steeds de Michelin :lol:

Maar ja, dat is mijn mening :lol:
Jaren met Michelin gereden op auto, vrachtauto, en wat dan ook. Gevaarlijker bestaat haast niet. Dunlop nog slechter. Ooit overgestapt op Hankook, ik wil nooit nog wat anders.
Ducato2000
Berichten: 106
Lid geworden op: vr 24 aug 2018, 20:09

Re: banden - ervaringen met Hankook



Bericht door Ducato2000 »

Ik weet wel een leuke wedstrijd hier. Wie kan het oudste topic hier weer tot leven brengen. Punten te scoren met het aantal jaren sinds het topic gestart is en met het aantal nieuwe reacties :DD
hermanusb
Berichten: 320
Lid geworden op: za 12 sep 2009, 13:51

Re: Banden: ervaringen met Hankook?



Bericht door hermanusb »

Kan er wel om lachen.
Banden en olie zijn de grootste discussiepunten,

Ik reed op de volvov70 michelin crossclimate.
Goede band maar ze gingen wel cuppen en maakte een klere herrie,

Nu de dunlop sport bluresponse.
Ook meer dan uitstekend.

Maar de zelfde band op de opel corsa van moeders de vrouw is ruk.

Dus een “goede” band van Jantje kan ruk zijn op de auto van Pietje.
Plaats reactie