Camperplaats Genk Kattevennen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
JoVaMi
Berichten: 378
Lid geworden op: za 19 jun 2004, 7:54
Locatie: in de motorhome/camper

Camperplaats Genk Kattevennen



Bericht door JoVaMi »

De nieuwe cp in Kattevennen komt er niet. Te duur. En mogelijk verdwijnt de oude ook. De vergunning verloopt en waarschijnlijk krijgt men geen nieuwe op deze lokatie, daarom zat de nieuwe in de planning, maar nu die er niet komt....en zowel Bloso en manege willen de parking weg. Is te storend voor hun gasten, vooral dan het camping gedrag. Stoelen, tafel, bbq, in kamerjas over de parking flaneren. Ook het parkeren op de plaatsen voor paarden wagens en bussen heeft deze beslissing in de hand gewerkt. Ik heb het al jaren zien aankomen.
In 2004 heb ik heel veel moeite gedaan om de stad zo ver te krijgen om deze investering te doen, hetgeen gelukt is. Maar nu, na enkele vergaderingen, gaat het moeilijk worden. Jammer.
Groetjes,
Jos

Mijn blog:http://blog.seniorennet.be/motorhomezwerver/

Wij waren in: B, NL, D, F, AT, D, N, I, SP, P, GB en Schotland.
Met: Peugeot bestelwagen, Renault Savieim, Pilote, Challenger 450, Autostar 421, 505, 525, aryal 1, MB 812 zelfbouw, MB 814 zelfbouw, MB 815 integraal.
Reizen reeds meer dan 30 jaar met de Motorhome.
Gebruikersavatar
JoVaMi
Berichten: 378
Lid geworden op: za 19 jun 2004, 7:54
Locatie: in de motorhome/camper

Re: Camperplaats Genk Kattevennen



Bericht door JoVaMi »

De vergunning is verlengd. Tot zo ver het goede nieuws.

De prijs wordt verhoogd naar 10€ per MH per dag. Waarschijnlijk vanaf april.
Over de verblijfsduur is er nog onenigheid.
Controle op verblijf en betaling, daarvoor komt er nog overleg, samen met politie en verantwoordelijken. Mogelijk moet iedereen betalen.

Indien dit zo is dan zal het probleem van overbevolking opgelost zijn. Er zal veel minder volk zijn.

Aan wie hebben we dat te danken: zij die éénmaal betalen en dan weken staan zonder te betalen, zij die niet betalen en een duplicaat hebben van de sleutel stroomkast. Zij die abnormaal camping gedrag vertonen, stoelen en tafel is ok maar luifel, bbq, enz. meer dan 1 plaats innemen, parkeren op parking paardenwagens/bussen.
Groetjes,
Jos

Mijn blog:http://blog.seniorennet.be/motorhomezwerver/

Wij waren in: B, NL, D, F, AT, D, N, I, SP, P, GB en Schotland.
Met: Peugeot bestelwagen, Renault Savieim, Pilote, Challenger 450, Autostar 421, 505, 525, aryal 1, MB 812 zelfbouw, MB 814 zelfbouw, MB 815 integraal.
Reizen reeds meer dan 30 jaar met de Motorhome.
Plaats reactie