Aantal camperplekken door stijging verkoop campers

Gebruikersavatar
jheeck
Berichten: 4368
Lid geworden op: zo 19 mei 2019, 13:09
Locatie: Rhenen
Contacteer:

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door jheeck »

De omgeving verkennen, boodschapjes, wandelen, fietsen, museumbezoek, you name it...... Ik heb mijn camper niet gekocht om de hele dag achter het stuur te zitten :-)
Groet!

Jurjen

ΆΔΕΙΑ - 2021 Adria Twin Supreme 640 SLB 160pk automaat / EP Levelset / Busbiker.
Gebruikersavatar
zwerf-busje
Berichten: 864
Lid geworden op: za 24 nov 2018, 11:09
Locatie: Sweet Lake City

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door zwerf-busje »

bus21 schreef:
wo 12 mei 2021, 10:17
Misschien een rare vraag (onze bus is nog láng niet af, nog geen ervaring), maar wat dóe je de rest van de dag als je om 13:00 al op een CP staat?
Er zijn best veel mensen die al tussen 10.00 en 11.00 uur op een CP arriveren.
Meestal worden dan de electrische fietsen afgeladen, en zie je ze de rest van de dag niet meer.
Groet Ruud
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19102
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door Aloys »

bus21 schreef:
wo 12 mei 2021, 10:17
Misschien een rare vraag (onze bus is nog láng niet af, nog geen ervaring), maar wat dóe je de rest van de dag als je om 13:00 al op een CP staat?
Wij zoeken meestal ná 16.00 uur een plek, en hopen daar voor 17.00 uur aan te komen. Tijd voor een glaasje wijn voor het eten!
Eigenlijk nooit een probleem...

We hebben wel ruim keus: we zitten direct vóór of ná het hoogseizoen, gebruiken in Frankrijk niet alleen camperplaatsen maar ook wijnboeren (France Passion) en ACSI-campings met de kortingskaart.

Reeds om 13.00 uur aankomen?? Dan zijn we net vertrokken! :mrgreen:
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
lassche
Berichten: 976
Lid geworden op: wo 03 jul 2013, 10:34
Locatie: N.W. Overijssel

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door lassche »

bus21 schreef:
wo 12 mei 2021, 10:17
Misschien een rare vraag (onze bus is nog láng niet af, nog geen ervaring), maar wat dóe je de rest van de dag als je om 13:00 al op een CP staat?
Ik vind het geen rare vraag. Het is ook niet onze manier van camperen om de halve, laat staan de hele dag op een CP te staan. De CP gebruiken wij doorgaans alleen maar om te overnachten. De rest van de dag is om te reizen, te recreeren op een mooie rustig gelegen plek of om te wandelen of te fietsen of wat dan ook.
2014 - 2019 Frankia I650 SD bouwjaar 2001, 2019 - heden Frankia I680 BD Holiday Class bouwjaar 2007
Gebruikersavatar
marjasjaak
Berichten: 1727
Lid geworden op: wo 18 jul 2018, 13:04
Locatie: Kaag en Braassem

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door marjasjaak »

Je hoeft niet om 13.00 uur ergens te gaan staan. :crazy:
Alleen als je eind van de middag op een populaire plek aankomt moet je niet rekenen op een mooi idyllisch plekje aan een meer of zee.
Vorig jaar stonden we in Rocroi (gratis CP), die was om 16.00 uur helemaal vol.
Daarna kwamen er nog vele andere, sommige gingen door, maar ook die bleven. Die stonden kris kras op plekken waar je eigenlijk met een beetje fatsoen niet zou moeten staan.
Sjaak.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5996
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door TestCase »

Staan nu in Ittervoort, de beheerder loopt een inventarisatie rondje voor de volgende dagen t/m het weekend want hij wordt suf gebeld door mensen die in het zuiden, onder Roermond, geen plekje meer kunnen vinden. Het is een gekkenhuis zegt hij.

Tjonge jonge, moet niet gekker worden met camperen.

//Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
willemzon
Berichten: 1749
Lid geworden op: wo 02 dec 2009, 18:20

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door willemzon »

Dat merk ik ook wij zijn nu 1 1.2 week onderweg in nl. Vaak waren de camperplaatsen en campings vol.
Voor het eerst in 10 jaar camperen, hebben wij reserveerd, geheel tegen onze principes in.

Gr willem
Leven is genieten van nutteloze dingen (Judith)
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door MonRoe »

Wij stonden afgelopen weekend in Geldermalsen daar was plek zat. Gisteren in Roermond overnacht, volle bak.
Nu staan we in Ohe en Laak en hier is het erg rustig.
De plekken met stroom zijn vanaf donderdag allemaal gereserveerd maar de plekken zonder stroom, in onze ogen de mooiste plekken, zijn nog vrij.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Laatst gewijzigd door MonRoe op di 08 jun 2021, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Will
Berichten: 3529
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door Will »

Wij staan in Doezum met drie campers maar iets verder op in Appelscha volle bak. Wij rijden nu 21 jaar met een camper maar nu vind ik het heerlijk om ergens een week te staan ik begint dat onrustige zat te worden. Bovendien je betaald je arm aan de diesel en hebben diversen keren Nederland van links naar rechts al bezocht. Dus volgende week naar Duitsland of Frankrijk als het mogelijk is en ons installeren voor langere tijd

I

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Gebruikersavatar
zwerf-busje
Berichten: 864
Lid geworden op: za 24 nov 2018, 11:09
Locatie: Sweet Lake City

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door zwerf-busje »

Doordeweeks is het goed te doen in Limburg (tot nog toe). In het weekend (vr/zat) is het drama.

Het plekje van Monroe stonden wij zondag avond (aan de stroom) en daar bleven een paar lege plekken over.

We staan nu aan de Maas in Neer, zijn tien van de twaalf plekken bezet.
Groet Ruud
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31862
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door Bob Diesel »

Will schreef:
di 08 jun 2021, 20:06
Wij staan in Doezum met drie campers maar iets verder op in Appelscha volle bak. Wij rijden nu 21 jaar met een camper maar nu vind ik het heerlijk om ergens een week te staan ik begint dat onrustige zat te worden. Bovendien je betaald je arm aan de diesel en hebben diversen keren Nederland van links naar rechts al bezocht. Dus volgende week naar Duitsland of Frankrijk als het mogelijk is en ons installeren voor langere tijd

I

Mvrgr.Wil
Dat onrustige ::S komt ons bekend voor
Niet alleen zelf regelmatig verkassen,maar ook de constante reuring op de knuffel plekken
Terwijl je voor niet veel meer ,zelfs goedkoper over voldoende ruimte en rust kan beschikken
Wij vonden het de laatste 2 jaar echt niet meer echt leuk ,waren het een beetje zat

Wel ook op zoek naar een andere camper ,maar kosten baten plaatje, met gekke prijzen
Veel te duur op het moment :bang:

Toen ik tegen een caravan met bijna de zelfde mogelijkheden als de camper aan liepen
Was de keus vlug gemaakt, heb nu ook een vaste watertank ,kachel met ringverwarming ,zelfs vloerverwarming
En een HH accu, 90ah waar de voor zieningen als, led verlichting waterpomp ed autark op draaien
Icm m,n solar koffertje heb ik een camper/caravan ,waar ik geen auto achter hoef te hangen
Hij staat er voor :mrgreen:

En ook wij gaan gewoon langer ergens verblijven , met ruimte rust ,en meer faciliteiten als op de cp

En nu schieten maar weer :wink:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door Zadowolony »

Hier alle camperplekken om 13.00 uur in Overijssel vol.
lassche
Berichten: 976
Lid geworden op: wo 03 jul 2013, 10:34
Locatie: N.W. Overijssel

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door lassche »

Ik fietste net langs de camperplaats aan de haven in Vollenhove. Maar nog plek zat hoor :-B .
2014 - 2019 Frankia I650 SD bouwjaar 2001, 2019 - heden Frankia I680 BD Holiday Class bouwjaar 2007
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door MonRoe »

Ohe en Laak nu nog plek genoeg bij de jachthaven.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Plaats reactie