Tripje "buitenland": Limburg!

rhomodel
Berichten: 585
Lid geworden op: do 07 jun 2018, 22:52

Re: Tripje "buitenland": Limburg!



Bericht door rhomodel »

Niet alleen de bestemming , maar ook de weg ernaar toe is al vakantie. Je zou kunnen overwegen Groningen-Harderwijk / Amersfoort- Den Bosch -Thorn -Limburg ( hoewel Thorn ook al Limburg is). Terug (ook nog steeds vakantie) een iets andere route bv Limburg-IJsselstein-Groningen.
Julius
Ergens in Friesland aan het water
Gebruikersavatar
camarados
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 10 jun 2015, 9:04
Locatie: Glimmen
Contacteer:

Re: Tripje "buitenland": Limburg!



Bericht door camarados »

ook een goed idee!
(je bedoelt ook nog even ergens overnachten onderweg?)
Laatst gewijzigd door Aloys op do 08 apr 2021, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd.
Met de Burstner uit 2008
Met de Globescout uit 2003
Gebruikersavatar
dieseltje+
Berichten: 2809
Lid geworden op: zo 22 jan 2017, 22:02
Locatie: Noordoostpolder

Re: Tripje "buitenland": Limburg!



Bericht door dieseltje+ »

Een overnachting onderweg staat idd niet in je openingsbericht, las het openingsbericht wel zo :wink:
Hier wordt met liefde DIESEL verbrand.
Vaak ben je te bang.
Groet,
Karel
rhomodel
Berichten: 585
Lid geworden op: do 07 jun 2018, 22:52

Re: Tripje "buitenland": Limburg!



Bericht door rhomodel »

Ja: gewoon korte stukje rijden: buurt verkennen, wandelen, tourist spelen, En dan volgende dag volgende plaats...
Julius
Ergens in Friesland aan het water
Gebruikersavatar
camarados
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 10 jun 2015, 9:04
Locatie: Glimmen
Contacteer:

Re: Tripje "buitenland": Limburg!



Bericht door camarados »

Ik ben inmiddels via de Veluwe (het Lierderholt, mooie omgeving zeg!) in Kessel beland.
In Kessel wilde ik naar Camperplaats otje, maar die was vol, nu sta ik bij de buren, Camperplaats Kessel-Eik aan de Maas. Zoals de naam zegt aan de Maas.
Vandaag vertrek ik naar Maastricht (Hoeve de Ploeg), maar jongens, wat een drukte overal. Ik heb elke keer net geluk, of kom net te laat, zo ook in Kessel had ik de laaste plek. Heb nu gereserveerd voor de zekerheid.
Daarna is de planing nog richting Vaals.

Maar het gaat goed. Wel fris zo 's nachts.
Met de Burstner uit 2008
Met de Globescout uit 2003
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Tripje "buitenland": Limburg!



Bericht door MonRoe »

Wij wonen in Noord Limburg en zijn via de Veluwe (Liederholt en restaurant in Hoog Soeren) nu in Weesp aan de Vecht.
We hadden hier het laatste plekje, maar dat is genoeg. Morgen richting Rijpwetering, daar blijven we 2 nachten. Dan een ochtend werken in Zoetermeer en dan via Roosendaal weer terug naar Noord Limburg.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80313
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Tripje "buitenland": Limburg!



Bericht door Dafluc »

Net terug van een paar dagen uitwaaien aan de Maasplassen. Lekker zonnetje, maar fris windje. Blij met ons kacheltje 's avonds. Veel gefietst, is mooi daar.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31862
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Tripje "buitenland": Limburg!



Bericht door Bob Diesel »

Maasplassen :roll: da,s ruim :?:

En het Otje ,, kessel eik, camping de Oda hoeve,Hazenakker
FF op eentje geweest en langs 2 gereden
Id bomvol,
In tuinonia,, uit de wind in de zon ,HEERLIJK :cheers:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
kampertjes
Berichten: 1190
Lid geworden op: wo 10 dec 2008, 20:41

Re: Tripje "buitenland": Limburg!



Bericht door kampertjes »

Net terug van 2 dagen Limburg. Waren bevreesd voor veel drukte en dat lees ik hier dus ook.
Na een lange wandeling op zaterdag ff campercontact erbij en naar de dichtstbijzijnde camping gereden ( bij Elli dacht ik). Pfff nou, ben niet eens gaan vragen of er plek was. Mannetje aan mannetje. Dacht, als het zo moet ga ik naar huis.
We hadden nog een tip voor de campinkje in de buurt; De Deyel bij Weert. Prachtig plekje, niks mis mee. We stonden met 3 campers op een veld van minstens 2 ha.
Moraal van het verhaal: soms helpt het om de wat minder voor de hand liggende plekjes op te zoeken. Niet strak een de kust maar 5 km het binnenland in bijvoorbeeld. En niet alleen op campercontact zoeken, er is zoveel meer. Dan is er nog veel mogelijk, gelukkig.
En met de wandelingen of fietstochten is het net zo, bereid het goed voor en kies de wat minder voor de hand liggende bestemmingen. En verder dan 2 km vanaf de P plaats wordt het sowieso al een stuk rustiger.
Plaats reactie