Sluiting camperplaatsen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Veebee
Berichten: 864
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 23:47

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door Veebee »

En zo heeft elk club z'n eigen harde kern.... :lol3:
Het gaat niet om wat je doet ! , maar hoe je het doet !
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door hwendt »

henk58 schreef:
ma 15 feb 2021, 14:34
het is een goede zaak dat de gratis camperplaatsen gesloten worden. waarom moeten wij camperaars alles gratis hebben terwijl er voldoende campings in de buurt zijn. soms schaam ik me als de reacties van sommige camperaars lees.
Ik denk dat u weinig gewerkt heb voor uw geld.
Maar sommige zeker bejaarden worden genaaid door de overheid. Al 8 jaar geen verhoging van mijn pensioen., en al 11 jaar gaan de prijzen omhoog. Maar dat was toch waardevast vertelde ze altijd. De leugenaars
Van nul Euro naar 10 euro is als ik op vakantie ga een behoorlijke verkorting van mijn vakantie. Zo van nul euro naar 26 euro per nacht maakt ontneemt de ouderen hun geluk na vele jaren hard werken Dus van 6 weken worden het er 4. Maar dat zal u wel niet snappen..
Ik heb 46 jaar gewerkt en een rugzak met beloftes mee gekregen. Die rugzak was na 2 jaar pensioen al leeg.

Hugo die dit soort opmerkingen altijd een stuk minachting vindt voor de minder draagkrachtigen. Zal nu nog wel een eikel komen die zegt dat je dan maar geen camper moer rijden..


heheheheheh Hugo die vind dat sommige zich moeten schamen omdat ze mee gedaan hebben met zakkenvullen
Gebruikersavatar
Veebee
Berichten: 864
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 23:47

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door Veebee »

4 weken met de camper weg ??? Bofkont, en nog klagen.
De opmerking " weinig gewerkt voor uw geld " dat is pas minachting.....bah.....


hihihihi, Veebee, die vind dat sommige zich moeten schamen die eeuwig lopen te klagen....
Het gaat niet om wat je doet ! , maar hoe je het doet !
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door de Jonckheer »

Het komt wel vaker voorbij, dat "waardevaste" pensioen. Mij is dat ook beloofd maar we weten allemaal wat de beloften van onze overheid waard zijn. Het ergste is dat ze zich bemoeien met pensioenfondsen terwijl ze daar feitelijk geen zeggenschap over hebben omdat dat geld van de mensen is die dat ingelegd hebben en daar heeft een overheid zich niet mee te bemoeien, dat kunnen de fondsen prima zelf.

Ik krijg een beetje het idee dat er lieden hier zijn die gepensioneerden hun camper niet gunnen. Vaak komt voorbij dat je eigenlijk maar veel te weinig betaald voor een plek en dat je niet moet klagen en gewoon betalen want je hebt immers een camper? Het bezit van een camper betekent dus kennelijk dat je ook een dikke bankrekening hebt. Terwijl het eigenlijk dichterbij is dat je juist door die dure camper de bodem van je spaarpot kunt zien.
Laat iedereen toch eens in zijn waarde en bemoei je niet met andermans financiën.
PE1OPQ Theo
Berichten: 4559
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 16:24
Locatie: Gasselternijveen

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door PE1OPQ Theo »

hwendt schreef:
wo 17 feb 2021, 17:20
Ik heb 46 jaar gewerkt en een rugzak met beloftes mee gekregen. Die rugzak was na 2 jaar pensioen al leeg.
Geluksvogel :thumbup:
Ik werk nu al 44 jaar en zou nog 4 moeten werken voor ik mag gaan.
En weet je, de rugzak met beloften is nu al leeg, en ik heb er nog niets van gehad. :mrgreen:
Ja dit jaar een forse verhoging van de pensioen kosten.

Theo
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door MonRoe »

Wij werken nog steeds maar hebben ook geen zin om voor een camperplaats veel te betalen als we het op een goedkopere plek net zo goed naar ons zin hebben. Overdag zijn we onderweg of lekker met de fiets weg. Dus vaak zoeken we alleen een plek om te overnachten. Dan heb ik geen camping of campercamping nodig.
We geven het geld liever ergens anders aan uit als we op pad zijn, een lunch onderweg, of een lekker ijsje, of een hapje eten 's avonds.

En nee, we hebben geen dure camper, camper is 21 jaar oud, en we zijn gemiddeld 120 nachten per jaar weg met de camper.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31861
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door Bob Diesel »

Ik heb nog wel een plekje bij ons in de buurt
Voor hen die wel betalen willen
Henk ga je gang :bow:

Wel je zelf aan de aankomst en vertrektijden houden aub

https://www.campercontact.com/nl/nederl ... ity-marina
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
FrankJC
Berichten: 1417
Lid geworden op: do 05 okt 2017, 15:38
Locatie: Aa en Hunze

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door FrankJC »

Wat men wil betalen voor een cp of een camping is een keus die ieder voor zich moet uitmaken, vind je 10,- per nacht op een cp te duur dan moet je iets anders zoeken.
metatoon
Berichten: 9610
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door metatoon »

Doorgaans kun je tussen de 10 en 16 euro in Nederland best veel leuke plekjes vinden .
Evenzo in Duitsland.
Gr. Toon.
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
Gebruikersavatar
FrankJC
Berichten: 1417
Lid geworden op: do 05 okt 2017, 15:38
Locatie: Aa en Hunze

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door FrankJC »

Als je 10,- te duur vind gaat die vlieger niet op.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door MonRoe »

10 euro vind ik veel geld als ik ergens 's avonds om 22.00 uur aankom en de volgende dag om 9 uur weer vertrek. Het enige wat we daar doen is slapen, verder hebben we niets nodig. Dit is wat we meestal op de donderdag doen, werken, eten en vertrekken.

De prijs is voor ons afhankelijk van vele factoren, is het alleen om te slapen, wat krijg je er voor, als we dichter bij huis blijven willen we nog wel eens meer betalen voor een camperplek, rijden we bijv. 150-200km dan het liefst zo weinig mogelijk. Nu heb ik het over weekendjes weg, in ons geval meestal 3 nachten.

We wonen sinds kort aan de Duitse grens dus we kunnen een stuk verder Duitsland in en eens kijken wat we daar aan leuke plekjes tegenkomen.

Maar het blijft jammer dat de gratis plekken in Nederland aan het verdwijnen zijn en heel veel camperplaatsen steeds meer op campings gaan lijken, met zelfs afwasplaatsen.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door de Jonckheer »

met zelfs afwasplaatsen
Dat is precies wat er gebeurt als tent- en caravankampeerders overstappen naar een camper zonder ook zich typisch camper (zwerfwagen) gedrag aan te meten. Die willen dus dat soort voorzieningen omdat ze dat gewend zijn. Daar hangt uiteraard een prijskaartje aan.
Will
Berichten: 3529
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door Will »

Hugo schreef:
Maar sommige zeker bejaarden worden genaaid door de overheid. Al 8 jaar geen verhoging van mijn pensioen., en al 11 jaar gaan de prijzen omhoog. Maar dat was toch waardevast vertelde ze altijd. De leugenaars
Van nul Euro naar 10 euro is als ik op vakantie ga een behoorlijke verkorting van mijn vakantie. Zo van nul euro naar 26 euro per nacht maakt ontneemt de ouderen hun geluk na vele jaren hard werken Dus van 6 weken worden het er 4. Maar dat zal u wel niet snappen..
Kijk dat is gelijk de kern van de zaak Hugo, jouw collega's die ook genaaid worden met pensioen die staan met hun tent of caravan op een camping voor 35.-e per nacht of meer en denken dat gaat niet gebeuren dat die Hugo overal gratis staat. Zij benaderen de Recron en die lullen niet zoals de camperaars dat doen maar poetsen omdat zij op komen voor hun leden zoals de NKC dat voor ons moet doen. Maar dan blijf ik er bij dat jij een hobby heb die niet meer bij jouw inkomen past en daar hebben er meer last van in Nederland. Ik ben geen Recron fan maar heb een andere kijk op de zaak want als het mij te duur gaat worden dan kap ik er mee hoe erg ik dat ook zou vinden.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op do 02 nov 2023, 0:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie