Prijsgegevens NKC in ACSI-gidsen onjuist/rommelig

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Basher
Berichten: 875
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 19:30
Locatie: Waddinxveen

Prijsgegevens NKC in ACSI-gidsen onjuist/rommelig



Bericht door Basher »

Omdat ik vandaag een heel erg lege agenda had en onze mogelijkheden zeer beperkt waren, heb ik de nieuwe ACSI-gidsen maar eens doorgebladerd.

Nu zal iedereen dat doen maar wat mij opviel is dat de prijzen bij de NKC camperplaatsen duidelijk verschillen van de werkelijkheid.

Er staan veel vraagtekens in het prijsvak en daarnaast kloppen veel van de vermelde prijzen ook niet.

Dit weet ik omdat ik uitgebreide 'eigen favorietenlijst' bijhoud. Empirische gegevens + mijn vriend ''Google" zorgen voor de juiste gegevens.



Waarom kan de NKC dit niet ????
Grts Jaap

Tempus Fugit (De tijd vliegt)

Burstner Privilege t695 - 2.3 multijet 130 pk
Weinsberg CaraCompact 600 MEG (Pepper) - 2.0 Blue HDI 165 pk
Knaus Van Ti 650 MEG - 2,0 Blue HDI 130 pk
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80312
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Prijsgegevens NKC in ACSI-gidsen onjuist/rommelig



Bericht door Dafluc »

Ik kijk zelden in de ACSI-gids. Mijn vriendin zoekt namelijk altijd de campings uit. Vind ze leuk.
Ik wist niet dat de NKC camperplaatsen exploiteerde. Ik wist ook niet dat er in de ACSI gids camperplaatsen staan. Dacht dat het alleen campings waren waar je met de ACSI card korting kreeg. Toch weer eens doorbladeren dan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8369
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Prijsgegevens NKC in ACSI-gidsen onjuist/rommelig



Bericht door EasyBee »

Het ligt er maar aan welke ACSI gids je bestelt. Je hebt gidsen met alleen campings maar ook gidsen met campings en camperplaatsen.
https://webshop.acsi.eu/nl/acsi-gidsen.html
Dat de NKC camperplaatsen exploiteert lijkt me sterk. Die zullen een lijst hebben met camperplaatsen en -prijzen.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31860
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Prijsgegevens NKC in ACSI-gidsen onjuist/rommelig



Bericht door Bob Diesel »

En alleen de kortings prijzen afgesloten met de campings staan vast
Voor de rest kan een eigenaar,beheerder zijn prijzen aanpassen naar eigen inzicht
De vermelde prijzen zijn dus een richtlijn
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Prijsgegevens NKC in ACSI-gidsen onjuist/rommelig



Bericht door Premiumliner »

En ondoenlijk om allemaal bij te houden. De aangesloten campings geven hun prijzen op en daarnaast zijn er een aantal controleurs die steekproefsgewijs de campings controleren.
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Johan v V
Berichten: 325
Lid geworden op: wo 27 feb 2013, 17:05
Locatie: Amersfoort

Re: Prijsgegevens NKC in ACSI-gidsen onjuist/rommelig



Bericht door Johan v V »

De NKC kan natuurlijk onmogelijk bijhouden of er prijzen zijn gewijzigd. Wat ze wél doet is aan gebruikers van de camperplaatsen-app de mogelijkheid bieden tariefs-(en andere) wijzigingen door te geven. Ik neem aan dat Basher dat uiteraard heeft gedaan! Meestal (is mijn ervaring) worden die wijzigingen binnen enkele dagen doorgevoerd. Maar ik heb niet de indruk dat veel gebruikers van deze mogelijkheid gebruik maken. Tja ...
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8369
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Prijsgegevens NKC in ACSI-gidsen onjuist/rommelig



Bericht door EasyBee »

Bob Diesel schreef:
zo 03 jan 2021, 10:51
En alleen de kortingsprijzen afgesloten met de campings staan vast
Voor de rest kan een eigenaar, beheerder zijn prijzen aanpassen naar eigen inzicht
De vermelde prijzen zijn dus een richtlijn
Klopt. Voor die ACSI CC campings gelden de afgesproken prijzen voor de aangegeven laagseizoenperiode voor het minimumpakket.
Maar op sommige campings gelden die dan bijvoorbeeld niet voor alle plekken en heb je zogenaamde comfortplekken tegen bijbetaling.
Bijvoorbeeld op campings aan het water mag je niet op de eerste rij aan het water staan of op panoramacampings sta je dus niet op die plek met dat panorama.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8230
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Prijsgegevens NKC in ACSI-gidsen onjuist/rommelig



Bericht door hurktoilet »

Kwam van de zomer op een municipalletje in een dorp van niets (met de mooie naam Sainte-Terre) met een variant daar op, zonder prijsverschil, maar wie klaagt daarover bij 12,40 per nacht inclusief toeristenbelasting. Of mensen met campers, caravans en megatenten svp de plekken direct aan de Dordogne vrij wilden houden. Die reserveerden ze voor mensen met trekkerstentjes, daar keken wij immers toch over heen.
Nu waren er geen mensen met trekkerstentjes, dus die plekken bleven leeg (net als een groot deel van de andere plekken trouwens, want zo toeristisch is deze buurt niet), maar het klonk wel buitengewoon sympathiek.
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Plaats reactie