Leuke camping tussen kerst en nieuw?

Gebruikersavatar
Bussi
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 03 sep 2008, 21:22
Locatie: Hoogvliet
Contacteer:

Re: Leuke camping tussen kerst en nieuw?



Bericht door Bussi »

metatoon schreef:
do 12 nov 2020, 18:46
Zal even aanhalen wat je onder weinig aanleiding laat vallen .
Zou zo graag de kleinkinderen weer willen zien, en gewoon met ze omgaan .
Zomaar een klein deeltje.
Tis al goed

Gr. Toon
Ik begrijp dit best, maar je moet niet oordelen en niet je fustraties op anderen botvieren.
Tijdens jou opmerking waren het aantal besmettingen per 100.000 op de plaats waar ik woon (Hoogvliet is gemeente Rotterdam, maar fysiek valt het onder Albrandswaard) bijna gelijk aan het aantal besmettingen in Emmen (19 tegenover 17 per 100.000)
Daar maak ik me boos om, jullie laten je toch ook niet testen als je de deur uit gaat.

Ik wil ook een hoop dingen doen, maar dat gaat toch ook niet.
Wij rijden in een Sunset camper.
metatoon
Berichten: 9610
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: Leuke camping tussen kerst en nieuw?



Bericht door metatoon »

Bussie.
Dank je wel voor je reactie.
Tis niet zo dat ik het iemand misgun.
Maar het advies om onnodige reis bewegingen te maken staat dan ook nergens voor.
Het ga je goed.

Gr. Toon
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
Frankia FF2

Re: Leuke camping tussen kerst en nieuw?



Bericht door Frankia FF2 »

dedruivenplukker schreef:
do 12 nov 2020, 21:10
Frankia FF2 schreef:
zo 01 nov 2020, 16:25


Kop van Noord Holland Slootdorp, mooi en rustig gelegen, midden in het Robbenoordbos, mooie wandelomgeving, vriendelijke beheerders.

https://www.hetbosroept.nl/nl/het-bos-r ... bos-roept/
Het bos is deze winter gesloten.
Gelezen op hun site;
IN DE KERSTVAKANTIE, (18 DEC. TOT 4 JAN 2021) KUNT U WEL KOMEN WINTERKAMPEREN!

Groet Lia
Gebruikersavatar
FireHouseNL
Berichten: 7
Lid geworden op: za 14 nov 2020, 15:50

Re: Leuke camping tussen kerst en nieuw?



Bericht door FireHouseNL »

Wij gaan deze kerstvakantie naar Camping het Haasje in Oosterhout. Voor ons de eerste keer met de nieuwe camper op pad, dus ben benieuwd.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Leuke camping tussen kerst en nieuw?



Bericht door hwendt »

Ik hoorde net dat de overheid code oranje heeft uitgeroepen over Nederland en de rest van de wereld. Dus verzekering technisch geen hulp meer bij repatriëring . U kan dus niet mee in het s leepvoertuig haal je de 1.50 dus niet.
Iedereen kan alles aanhalen maar het is niks meer en minder dan je eigen en eigenwijsheid verbergen. De overheid doet een dringend beroep om thuis te blijven. Dus.........doen ze voor niks natuurlijk om jullie te plagen..🤔.Als je dan ook nog gaat schrijven " ja en daarna gaan we ook nog naar camping xxxxx " dan ben je gewoon aan het fukken .
Toon heeft verder gelijk maar mischien realiseer je dat pas als je een familielid weg mag brengen.
Hugo
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18101
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Leuke camping tussen kerst en nieuw?



Bericht door Cee Pee »

21 november, toen dat geschreven werd, was er nog niks loos Hugo. :wink:
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Leuke camping tussen kerst en nieuw?



Bericht door hwendt »

Bedankt Cor. Heb ik geen erg in gehad.
Heb wat nare voorbeelden gehad en ben daarom wat aangebrand als men zijn schouders op haalt ...
Ma a r dat code oranje deel komt uit de verzekering hoek.

Hoef mijn stuk niet weg te halen. Geld ook voor de huidige periode.
Is voor iedereen een klote tijd
🤔😍
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Leuke camping tussen kerst en nieuw?



Bericht door hwendt »

Ik reageer tegen een ieder die staat te demonstreren tegen de maatregelen . Die doen alsof de regelingen volstrekt overbodig zijn en niet nodig. Die ook nog promoten dat je gewoon moet gaan en doen wat je zelf goed vindt.
En dat is nu precies tegen de regels van een democratie. De hulpverleners zijn vermoeid hebben ook kinderen e n een gezin. Daar zitten vaders en moeders in de angsten of hun geliefde nog virusvrij thuis komt. En ja ik ken ze waar dat niet het geval is . Er zijn artsen en verplegend personeel gestorven door de besmetting die ze in het ziekenhuis of bejaardenhuis hebben opgelopen
Mijn kinderen hebben corona gehad en die hadden een kind van nog geen jaar. Schoondochter loopt met kappen schermen de hele dag in een bejaardenhuis rond waar 4 verdiepingen waren met besmette bejaarden
Mijn kleinkinderen zijn bij hun vader geweest die met vrouw en baby besmet wáren. Kwam naar ons opa en oma ja o pl afstand m aar toilet, kraan drinkbeker overal zitten besmettingkansen aan vast. Dus wij voor de zoveelste keer in de zenuwen.Daaron reageer ik op deze wijze en heb geen seconden spijt. Gewoon alles blijven ontkennen en de rest van de bevolking is gek ?
Nou dacht het niet en dat zal ik ook laten merken..

Hugo
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31858
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Leuke camping tussen kerst en nieuw?



Bericht door Bob Diesel »

Hugo :idea: neem een vlierbessen en denk aan je Hart
tegen eigewijze dommigheid helpt jou fustratie toch niet
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
pwhooftman
Berichten: 1807
Lid geworden op: zo 10 mei 2015, 23:26

Re: Leuke camping tussen kerst en nieuw?



Bericht door pwhooftman »

hwendt schreef:
wo 16 dec 2020, 19:21
Ik hoorde net dat de overheid code oranje heeft uitgeroepen over Nederland en de rest van de wereld. Dus verzekering technisch geen hulp meer bij repatriëring . U kan dus niet mee in het s leepvoertuig haal je de 1.50 dus niet.
Volgens mij klopt dat niet, en blijft de voertuigverzekering gewoon niet-corona gerelateerde schade en pech dekken.
Gebruikersavatar
vanHooltje
Berichten: 2696
Lid geworden op: zo 31 okt 2004, 17:46
Locatie: Friesland
Contacteer:

Re: Leuke camping tussen kerst en nieuw?



Bericht door vanHooltje »

gjvonk schreef:
vr 30 okt 2020, 12:36
Nog meer tips? We zoeken iets wat in ieder geval met oud en nieuw gegarandeerd vuurwerkvij is en ook flink uit de buurt van een dorps- of stadscentrum ivm onze hond die echt panisch is van vuurwerk

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Zwarte haan in friesland, gegarandeert rustig, op de dijk mooi uitzicht op het wad!
Grt peter
kijk eens op: http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV onze nieuwe in restauratie! vernieuwd op 05-09-09. http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJTvernieuwd op :28-12-10
Techniek is altijd logisch, daarom snappen helaas de meeste mensen er niets van.
spelling fouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer gevoel voor techniek :-) vanHool Fiat 625 N3P
Plaats reactie