Camperplaats Apeldoorn per direct opgeheven

Gebruikersavatar
ekruijsse
Berichten: 889
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 22:19
Locatie: terneuzen

Re: Camperplaats Apeldoorn per direct opgeheven



Bericht door ekruijsse »

hurktoilet schreef:
wo 12 aug 2020, 0:16
Voor het moois zit jij al buiten het dorp Apeldoorn...
Groet van een getogen Apeldoorner :-B
:lol3: Waarvan akte, geen speld tussen te krijgen lijkt mij 😀
Eugene
Ontario
Berichten: 229
Lid geworden op: vr 05 jun 2009, 10:32
Locatie: Veluwe

Re: Camperplaats Apeldoorn per direct opgeheven



Bericht door Ontario »

Camperaars die overdag in de omgeving tussen Apeldoorn en Deventer willen verblijven, doen dat in ieder geval beter niet hier, bij Wilp, vlak bij de IJssel ;-)

IMG_0261.JPG
IMG_0261.JPG (179.3 KiB) 1108 keer bekeken
Henk
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15351
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Camperplaats Apeldoorn per direct opgeheven



Bericht door Hoofdnoorman »

Dat kan iedereen er neer zetten. Een onderbord behoort wit te zijn en volgens de RVV maatstaven. Anders mag begeleidende tekst in het blauwe bord, maar zo is het niet rechtsgeldig.
Maar ja, wordt wel een gedoe als je een bekeuring krijgt en je dit later moet aanvechten.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Janpinz
Berichten: 2012
Lid geworden op: zo 10 jun 2018, 10:00
Locatie: Mar de Pulpí, E

Re: Camperplaats Apeldoorn per direct opgeheven



Bericht door Janpinz »

Kleurenfoto maken kan helpen.
Ik dacht ook al direct, dit klopt niet!
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: Camperplaats Apeldoorn per direct opgeheven



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op wo 01 nov 2023, 1:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Janpinz
Berichten: 2012
Lid geworden op: zo 10 jun 2018, 10:00
Locatie: Mar de Pulpí, E

Re: Camperplaats Apeldoorn per direct opgeheven



Bericht door Janpinz »

Als de beheerder een overheid is, is de hoogtebalk ook illegaal...in Groningen stad hebben we er een laten verwijderen door 1 simpele brief van een advocaat...
BreakOutTrail
Berichten: 1
Lid geworden op: di 18 aug 2020, 10:10

Re: Camperplaats Apeldoorn per direct opgeheven



Bericht door BreakOutTrail »

Verdwaal niet in de Kroondomeinen, de Royalties zouden je eens een schot hagel in de broek schieten tijdens de jaarlijkse drijfjacht. En laat je verder compleet en goed informeren.

Henk
Gejaagd wordt er wel in het Kroondomein, niet met hagel, maar met de kogel. Dat is het betreffende bosgedeelte gesloten voor publiek. Jaarlijkse drijfjachten zijn er al jaren niet meer.
Ontario
Berichten: 229
Lid geworden op: vr 05 jun 2009, 10:32
Locatie: Veluwe

Re: Camperplaats Apeldoorn per direct opgeheven



Bericht door Ontario »

Inderdaad! De zwijnen en wat verder gejaagd kan- en mag worden, sneuvelen door kogels. Ik schreef, terugdenkend aan de tijd dat ik door prins Bernard geschoten wild thuis kreeg, onterecht alsof dat nu nog net zo plaats vindt. Sinds dat grijze verleden lust ik trouwens geen wildzwijn-vlees meer. De tevens, met hagel, geschoten houtduiven smaakten me echter prima. Neemt niet weg dat je dus beter niet kunt verdwalen in die Kroondomeinen tijdens de periode van afsluiting van het bos.

Henk
Laatst gewijzigd door Aloys op wo 19 aug 2020, 7:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Liever niet quoten wanneer dat niet nodig is.
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8371
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Camperplaats Apeldoorn per direct opgeheven



Bericht door EasyBee »

Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Gebruikersavatar
Trudie67
Berichten: 3934
Lid geworden op: zo 05 mei 2013, 21:05
Locatie: Veluwe

Re: Camperplaats Apeldoorn per direct opgeheven



Bericht door Trudie67 »

Ik lees dat net in de stentor
Er kan straks weer overnacht worden in Apeldoorn met de camper
Laatst gewijzigd door Aloys op vr 18 sep 2020, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Liever niet quoten wanneer dat niet nodig is.
Pilote r450 1989
Hymer camp 594 1995
Adria Coral s 670 slt 2010

Wie zijn geluk niet kent, leeft arm in rijk bezit.
Ontario
Berichten: 229
Lid geworden op: vr 05 jun 2009, 10:32
Locatie: Veluwe

Re: Camperplaats Apeldoorn per direct opgeheven



Bericht door Ontario »

De lokatie is op zich niet onaardig. Vlak bij is zelfs een stadsstrand aan het Apeldoorns kanaal (of wat daar nog van over is). Hangt ook af van hoe het verder wordt aangekleed. Valt nog te bezien hoe het er uit gaat zien, maar goed, 20 legale plaatsen is niet niets. Vrees echter dat het tarief in relatie tot het gebrek aan gebruikelijke voorzieningen, net als bij het voormalig Centraal Beheer-gebouw, tegen zal vallen.

Henk
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Camperplaats Apeldoorn per direct opgeheven



Bericht door hwendt »

Hoofdnoorman schreef:
ma 17 aug 2020, 22:56
Dat kan iedereen er neer zetten. Een onderbord behoort wit te zijn en volgens de RVV maatstaven. Anders mag begeleidende tekst in het blauwe bord, maar zo is het niet rechtsgeldig.
Maar ja, wordt wel een gedoe als je een bekeuring krijgt en je dit later moet aanvechten.
Steeksleutel 10 mee nemen,,. Is gevaarlijk zo een geel bord. Kun je geelzucht van krijgen :bang: :bang: :lol3: :lol3:
Die camping houders gaan zo wel erg ver. of zie ik met kleine letters Recron staan....
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: Camperplaats Apeldoorn per direct opgeheven



Bericht door iSonic »

Ze benadrukt dat de gemeente dat niet toeschrijft aan de personen die in dit verhaal worden opgevoerd. ,,Feitelijk mag je met een camper overal in het openbaar parkeren. Zo komt het ook voor dat er meer dan vier campers, dat is het aantal gemarkeerde parkeerplekken, bij Malkenschoten staan. Daarom is dit lastig te handhaven. Deze drukte is echter niet wenselijk voor de parkeerruimte van Zero55 en zwembad Malkander, waarvan de gebruikers op dit parkeerterrein hun auto’s parkeren. Dat geldt ook voor afval in de prullenbakken bij het zwembad door gebruikers van de camperplaats of mensen die vragen of ze bij Zero055 naar het toilet kunnen.’’

Dit alles heeft er volgens Stavast toe geleid dat de gemeente de voorkeur geeft aan een andere camperplaats. ,,Daarom is het bord bij Malkenschoten onlangs weggehaald en hebben we de plaats van het platform campercontact.nl afgehaald. De locatie bij Centraal Beheer is een alternatief. Over de plannen voor een camperplaats op het Zwitsalterrein valt nu niet meer te zeggen.’’
Volgens mij geeft de gemeente zat goede redenen aan. En ze gaven hier al aan dat er een andere plek werd gezocht!? Waarom doet iedereen hier nu zo moeilijk?
Plaats reactie