Tekort aan camperplaatsen?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Tekort aan camperplaatsen?



Bericht door de Jonckheer »

En daar moet je dan op handhaven maar dan gaat het om overlast, niet over parkeren.
Gebruikersavatar
jheeck
Berichten: 4368
Lid geworden op: zo 19 mei 2019, 13:09
Locatie: Rhenen
Contacteer:

Re: Tekort aan camperplaatsen?



Bericht door jheeck »

Dat ben ik onmiddelijk met je eens maar ambtenaren schieten kennelijk liever met hagelkanonnen op een enkele mug.....
Groet!

Jurjen

ΆΔΕΙΑ - 2021 Adria Twin Supreme 640 SLB 160pk automaat / EP Levelset / Busbiker.
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5259
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: Tekort aan camperplaatsen?



Bericht door Mickel Moen »

Gezeur dus.

Waarom worden er nu weer ambtenaren bijgehaald. Die hebben we als Nederlandse bevolking ingehuurd om voor ons te regelen, wat we met z’n allen besloten hebben. Democratie heet dat. Daarbij worden ook fouten gemaakt. Zoals in ieder beroep.

En niemand dwingt hier iemand naar een camping en niemand verbiedt hier dat je gaat staan waar je mag staan.

De zandbak met stampende kleuters is weer open.
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80318
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Tekort aan camperplaatsen?



Bericht door Dafluc »

Iets mag niet - maar ik wil het - maar het mag niet - in andere landen wel - moet je het daar gaan doen - maar ik wil het hier doen- maar dat mag niet - daar ben ik het niet mee eens - dan moet je er werk van maken - hoe dan? - nou bijvoorbeeld zoals die meneer met zijn hondenbelasting - wat deed die dan? - die begon een burgerinitiatief: klik. - heb je meer aan dan hier iedere keer zeggen dat het in andere landen beter is - tip :wink:
Afbeelding
Will
Berichten: 3529
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Tekort aan camperplaatsen?



Bericht door Will »

Als we het toch hebben over meer camperplaatsen waarom niet speciaal voor grote campers er staan nu twee van die joekels voor mij het is gelijk donker. Ook dit is weer een nieuw fenomeen het moet allemaal nog groter daar is niks mis mee maar zorg dan ook voor grote plekken en rekent af per meter. Niets geen discriminatie als je 200 liter strond komt brengen en 500 liter water meeneemt mag het ook wat meer kosten.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
AadenAnke
Berichten: 13175
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Tekort aan camperplaatsen?



Bericht door AadenAnke »

Vanmiddag thuis gekomen na een week weg met de camper in eigenland niets gereserveerd en overal gratis gestaan. Op de weg naar huis ff langs Gouda om te lozen stonden maar 6 campers. Het gekke is dat de plaatsen waar je kan reserveren allemaal vol zitten. Vraag mezelf af of de angst geen plek te vinden de campings e.d. Waar je wel kan reserveren niet gewoon erg goed in de kaart speelt? Morgen het 2e prikkie halen en Anke langs de tandarts kijken vrijdag wel of we gelijk weer weg gaan of een paar dagen thuis blijven :shh:

Gr. Aad
AadenAnke
Berichten: 13175
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Tekort aan camperplaatsen?



Bericht door AadenAnke »

Wel die plek in Appelscha is toch niet verkeerd alles netjes verzorgt en natuurlijk de markt (geen idee hoe dat nu is) mooie fiets routes ja best prijzig maar daar krijg je wel wat voor terug. Is inderdaad altijd vol volgens de website. Er in de buurt zijn er vele mooie plekken zelfs gratis zonder lachende eigenaar zeg maar :lol:

Gr. Aad
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5259
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: Tekort aan camperplaatsen?



Bericht door Mickel Moen »

Precies. Zo moet/kan/hoort het. Doen wat kan en niet zeuren, maar er van genieten.
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Nickje
Berichten: 3
Lid geworden op: do 27 mei 2021, 0:05

Re: Tekort aan camperplaatsen?



Bericht door Nickje »

hoi allen
wij willen de 3de week van juli een trip maken naar Denemarken. wij zijn beginnende campermensen.
wij rijden met een grote camper(oude paardenvrachtwagen) en moeten steeds goed uitzien of we er wel geraken.
zijn er sites die dit goed aangeven? of kennen jullie leuke plekjes in de buurt van Groningen aan de zeekant waar wij vlot geraken.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80318
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Tekort aan camperplaatsen?



Bericht door Dafluc »

Hallo Nickje, zou je daar een nieuw topic voor willen openen alsjeblieft. Want daar gaat dit topic dus niet over. Als je met deze vraag een nieuw topic aanmaakt zullen er vast wel tips aangedragen worden.
Afbeelding
Will
Berichten: 3529
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Tekort aan camperplaatsen?



Bericht door Will »

AadenAnke schreef:
wo 16 jun 2021, 17:18
Wel die plek in Appelscha is toch niet verkeerd alles netjes verzorgt en natuurlijk de markt (geen idee hoe dat nu is) mooie fiets routes ja best prijzig maar daar krijg je wel wat voor terug. Is inderdaad altijd vol volgens de website. Er in de buurt zijn er vele mooie plekken zelfs gratis zonder lachende eigenaar zeg maar :lol:

Gr. Aad
Ik heb het bericht verwijderd vond het toch wel een beetje cynisch maar om nou te zeggen eerst Appelscha zien en dan sterven ik weet leukere plekken. :cheers:

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
AadenAnke
Berichten: 13175
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Tekort aan camperplaatsen?



Bericht door AadenAnke »

Nee dat ook niet nee. Maar niet verkeerd en eerlijk gezegd ik heb op beide CP gestaan en dan toch liever bij dat speel gedoe park. Er zijn plekken waar ik liever sta en doodgaan voorlopig nog maar niet. Ik ben niet voor veel dingen bang maar voor de dood nog wel hoor :lol: mijn reactie op jouw reactie stond inderdaad wel vreemd nadat die van jou was verdwenen :shh:

Gr. Aad
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: Tekort aan camperplaatsen?



Bericht door iSonic »

wij stonden de afgelopen drie weekeinden op campings en wat mij opvalt is dat deze vol staan met campers met (veelal) 65 plussers.
AadenAnke
Berichten: 13175
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Tekort aan camperplaatsen?



Bericht door AadenAnke »

Ik stond afgelopen weekend op een gratis CP kwam een VW Californië op rijden met een dame alleen die deze week 90 wordt. Wij hadden haar al eens jaren geleden ontmoet maar leeftijd zegt dus echt niet alles. Ze gaat niet meer ver weg en zeker niet naar het buitenland. Campings en betaalde CP voor haar geen optie :lol: ik hoop dat over ruim 25 jaar ook nog te doen

Gr. Aad
Plaats reactie