boetes in Zeeland

Plaats reactie
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: boetes in Zeeland



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op di 31 okt 2023, 2:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Veebee
Berichten: 864
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 23:47

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Veebee »

Het overnachten is verboden, he slapen hoeft dan ook niet bewezen te worden.. 🤔
Overnachten is niet per definitie "slapen".
Het puberaal gedrag neemt inderdaad ernstige vormen aan. Doet me denken aan die reclame van dat jochie die jankend op de supermarkt ligt en z'n zin niet krijgt.... Pfff
Het gaat niet om wat je doet ! , maar hoe je het doet !
Gebruikersavatar
ekruijsse
Berichten: 889
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 22:19
Locatie: terneuzen

Re: boetes in Zeeland



Bericht door ekruijsse »

@mickel moen : En camperaars geven natuurlijk helemaal niks uit????

@janmetdoka : Kennelijk nooit in Zeeland geweest met de boot.......
Eugene
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: boetes in Zeeland



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op di 31 okt 2023, 2:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ekruijsse
Berichten: 889
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 22:19
Locatie: terneuzen

Re: boetes in Zeeland



Bericht door ekruijsse »

Age quod agis
Eugene
twente1946
Berichten: 559
Lid geworden op: do 31 okt 2013, 12:31

Re: boetes in Zeeland



Bericht door twente1946 »

Zadowolony schreef:
di 20 aug 2019, 16:19
twente1946 schreef:
Zadowolony schreef:
di 20 aug 2019, 14:56
Wij gaan nog steeds naar boerencampings,inmiddels hebben we nu wel alles aan boord om vrij te staan. Nu nog gaan doen.....
Maar ik schrik soms ook van de prijzen van de campings. Een kleine camping, stukje gras en een gedateerd gebouwtje, en dan 25 euro p.n. vragen. Doe ik niet dus.
En duurder betekent niet altijd beter.
werk jij voor een tientje per uur??
Ik werk niet
dat bedoel ik, jij hebt niet gewerkt voor een tientje per uur en kunt nu lekker weg met de camper omdat je meer kreeg
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Zadowolony »

Zinloze discussie. Ga ik niet op in.
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5259
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Mickel Moen »

ekruijsse schreef:
wo 21 aug 2019, 10:46
@mickel moen : En camperaars geven natuurlijk helemaal niks uit????
Dat heb je mij niet horen zeggen.

De vergelijking gaat alleen niet op. Het is nu eenmaal zo, dat het hier in de regio stikt van de watersport- en gerelateerde bedrijven. Daarnaast blijven de toeristen die hier voor komen de meeste vaarkilometers hier ook maken.
Camperaars trekken juist weg. Het geld wat de camperaars die hier wel komen,gratis willen staan,besteden stelt in verhouding 0,0 voor.
Dat sprookje, dat ze omdat ze gratis staan daarom overmatig in winkels en horeca besteden geloof ik niet in. Dat argument wordt hier door een aantal leden graag steeds weer herhaald, maar is flauwekul.

Daar waar het wel werkt is het wel de moeite om te investeren. Bij de Moezel langs is de concentratie camperplekken hoog, maar daar vind je ook op iedere kruising een wijnboer.
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: boetes in Zeeland



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op di 31 okt 2023, 2:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ekruijsse
Berichten: 889
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 22:19
Locatie: terneuzen

Re: boetes in Zeeland



Bericht door ekruijsse »

@mickel moen:
ik betoog niet dat men meer uitgeeft omdat het verblijf gratis is, echter een aantal bestedingen worden er natuurlijk gewoon gedaan. Ik beweer ook helemaal niet dat camperplaatsen gratis moeten zijn, een redelijk parkeertarief is zeker acceptabel mijns inziens. En waar de Moezel wijnboeren heeft, beschikt Zeeland over vele stranden.

@ janmetdoka
Ben helemaal accoord met je betoog, jij stelt dus dat de campingexplouitanten in feite mee zouden moeten betalen aan alternatieve camperplaatsen. Als jij het hebt over bijdrage per ligplaats bedoel je in dezen de betaalde ligplaatsen in de havens e.d. De bezoeker die aanmeert op het Veerse Meer danwel de Grevelingen draagt als zodanig niets bij aan verblijfskosten als hij niet wil en alleen gebruik maakt van de vrije steigers, die mede uit de algemene middelen worden betaald.

In het algemeen wil ik alleen maar betogen dat er door overheden met verschillende maten wordt gemeten en dat de provincie Zeeland duidelijk niet goed inspeelt op de stormachtige ontwikkelingen in de camper-wereld in de zeg maar laatste 10 jaar. Besluitend zou ik dit alles geen gekift willen noemen maar gewoon uitwisseling van meningen hetgeen zou moeten kunnen denk ik.
Eugene
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5259
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Mickel Moen »

En omdat Zeeland in verhouding de meeste gereguleerde overnachtingsplaatsen GOP heeft t.o.v. De andere provincies. En in camperplaatsen onder €10 op de tweede plaats staat na Gelderland is er dus ook geen enkel probleem. Zie mijn eerdere post in dit draadje.

Ik heb niet het idee, dat ze in Zeeland nog hun best moeten doen om toeristen te trekken. Eerder hoe ze het moeten reguleren en daar ging dit draadje toch over? :lol3:
Laatst gewijzigd door Mickel Moen op wo 21 aug 2019, 19:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Will
Berichten: 3531
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Will »

Je gaat hier volkomen voorbij aan het feit dat steeds meer Nederlanders moeite hebben de eindjes aan elkaar te knopen omdat wel alles in rap tempo duurder wordt maar de inkomens niet of nauwelijks daarin meegaan. De camper ga je daarom nog niet direct wegdoen maar je gaat wel kijken waar je wat goedkoper kunt verblijven.
De mensen die de eindjes aan elkaar moeten knopen die rijden geen camper als ze verstandig zijn.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31864
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Bob Diesel »

Ook onverstandigen mensen hebben verstand van schiemans werk :wave: :wave:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: boetes in Zeeland



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op di 31 okt 2023, 2:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie