Camperplaats Elburg

AadenAnke
Berichten: 13175
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door AadenAnke »

Het is geen valse concurrentie! Noem het beestje gewoon bij zijn naam "verplichte nering" simpel bij de Recron of niet dat is de keus. Niet wat je wil of nodig heb is bepalend maar wat wij (Recron) je bieden is het product. Ja met een steeds verder terug trekkende overheid krijg je dit soort effecten. Wij kunnen wel klagen maar ze redden het elke keer dus zal wel goed in elkaar zitten, hun bezwaren. Alternatief is een ondernemer die iets simpels start met een ruime parkeerplek en en stort/tapplaats. Maar dat wordt dan weer zo'n hoge Investering dat de plek veel te duur wordt. Eigenlijk is het logisch, aanschuiven bij het bestaande niet gewenste model of weg blijven.

Gr. Aad
jansloos
Berichten: 6848
Lid geworden op: do 10 apr 2014, 11:17
Locatie: Leiden. Mooiste stad van..........nou ja kom maar niet . Hebben geen fatsoenlijke camperplaatsen.

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door jansloos »

Marktwerking ooit van gehoord.
Heeft Elburg een haven? Wie is eigenaar.
Andere gemeentelijke openbare voorzieningen?
U wilt toch iets van elektra weten?

Hier een uitleg. viewtopic.php?t=8447652

Schema maken? viewtopic.php?t=8479767

Over Arde en Min viewtopic.php?t=8486258
AadenAnke
Berichten: 13175
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door AadenAnke »

Marktwerking het toverwoord van onbelans! Is er teveel aanbod dalen de prijzen naar een niveau dat te laag is voor een gezonde bedrijfsvoering. Overheerst de vraag dan betaal je de hoofdprijs en moet je dank u wel zeggen. Kijk naar de bouw een paar jaar terug wilde zzp'ers voor bedragen komen waar iedereen van snap dat is niet gezond! Nu die zelfde zzp'ers zegt over een half jaar heb ik wel tijd, maar ik reken nu wel 50euro in plaats van 30euro per uur. Dat is dus markt werking. Het aantal campers groeit elk jaar flink. De plekken blijven ver achter dus betalen of pech. In Zeeland u wil 1 nacht nee alleen de een hele week goedendag. Markt werking ik heb er in het OV al jaren mee te maken. De passagier is een lastig bijproduct de opdrachtgever de klant en de bedrijven gunnen de concurrenten het verlies niet! De enige partijen die er aan verdienen zijn de adviesbureau's en de juristen.

Gr. Aad
reinolt
Berichten: 3892
Lid geworden op: ma 25 aug 2003, 19:16
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door reinolt »

Jan en Simonne schreef:
vr 30 aug 2019, 18:17
Huisdiervrij is hun keus en die vrijheid hebben ze.
Maar ga niet praten van valse concurrentie als je de helft van het jaar niet eens open bent en de andere helft allen maar lichte campers kunt bergen.
Er is helemaal geen concurrentie, vals of niet.
Beetje flauw hoor. Dat zijn twee verschillende campings in Elburg. De een is huisdiervrij en de ander kan alleen kleinere campers hebben.
Trotse bezitter van een Adria Coral S 660 SL
I amsterdam AJAX de passie die in je zit
Afbeelding
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door hwendt »

:bang: :bang: :bang: :bang: :bang:
Ach daar komen ze weer. Het wordt weer rustig op de campings en plotseling willen ze de campers weer hebben. In de zomer als het druk is hebben ze niks aan 1 of 2 overnachtingen want dan houden de campers een plaats bezet waar ook iemand kan staan die 2 weken wil boeken.
Gaan de campinghouders nu de publiciteit zoeken ? Dat doen ze elk jaar en altijd in het voorseizoen en in het naseizoen. Weten ze dan nog niet dat wij geen camping zoeken maar gewoon een slaapplaats en verder de omgeving in willen. Weten ze dan nog niet dat ik pertinent NIET op deze campings wil staan omdat ze in de winter mij ook niet willen hebben.
Weten deze campinghouders dan nog steeds niet het verschil tussen campers en caravans of tenten.

Weten ze nog steeds niet dat we gewoon willen betalen voor eventueel afvoer van water en dat ze daar dus gewoon geld voor kunnen vragen.
Staan ze gewoon te liegen dat wij naar hun campings komen om uitsluitend vuil water te lozen. Immers dat kunnen we ook op de camperplaats. Mogelijk dat een verdwaalde camper dat wel doet en wat is dan het probleem..? vraag gewoon geld.

Zijn de campinghouders vergeten dat vele in de winter gesloten zijn. Dat ze niet voor 3 campers de toiletten willen schoonhouden en alles afsluiten. Dat je bij sommige campinghouders WEL op een verhard stukje mag staan tegen 16 euro zonder dat daar maar iets aan service tegenover staat, Dat het water is afgesloten zodat je geen drinkwater kan innemen.
Dat we niet welkom zijn als het een paar dagen heeft geregend omdat je dan in het gras wegzakt omdat de grond te zacht is voor die 3500 kilo. Dat we NIET welkom zijn in het hoogseizoen omdat we maar 1 dag blijven en ze liever een gezinnetje hebben met 3 kinderen die 14 dagen willen staan en wij dan net dat veldje in gebruik hebben.

We wisten al van tevoren dat het seizoen weer zou beginnen en dat de klagers weer voor de dag komen. In de hoop dat ze in de stille tijd weer een paar campertjes hebben om wat aan te verdienen.
Dat ze ons daarna weer in de plomp laten zakken is ons camperaars ook al lang bekend. Stop dus met ongenuanceerde aanvallen op die 10 of 20 campers, het zijn gewoon hardwerkende mensen die toevallig WEL voor een hoop ander middenstanders een verhoogde omzet reguleren en stop met dat kinderachtige jaloerse gedrag van die campingeigenaren.
Laten die eerst met service en vriendelijkheid zorgen dat we graag naar hun toe komen.
Als er een verbod zou komen dan is alleen de middenstander in de stad daar de klos van.
Ja ik heb bij u voor de deur gestaan waarbij u er niet was en de slagboom dicht was, ja ik heb eens bij u gestaan en de toiletten niet schoongemaakt waren omdat er toch ( bijna ) geen aanloop was.

Ik zou zeggen tot volgend jaar maar weer, Als u het jaarlijkse klaagzang weer ten gehoren moet brengen.

Hugo :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:
Will
Berichten: 3529
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door Will »

Je kan zeggen wat je wil de Recron heeft zijn zaakjes goed voor elkaar.
Misschien een taak voor het Camperforum 20.000 leden.?
Zolang mensen zich niet groeperen gaat het hem niet worden.
Nederland is net Madurodam 100.000 campers lost het maar op.
Wij zwerven nu 2 maanden door Frankrijk niet te vergelijken zo n groot land.

Ik moet ook zeggen wat mensen allemaal mee slepen niet te geloven kan je dan niet beter een huis huren dat moet allemaal op de Cp.

Mvrg.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Meine
Berichten: 4688
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door Meine »

Een taak voor het Camperforum? Dacht het niet, daar hebben wij het NKC toch voor?
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18102
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door Cee Pee »

Camperaars zijn individualisten dus dat gezamenlijk ergens tegen op boxen gaat hem niet worden.
Er zit maar één mogelijkheid op en dat is snel NEEderland uit en dan genieten.
Gelukkig is ons kikkerlandje niet zo groot dus dat hoeft voor niemand een probleem te zijn.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Meine
Berichten: 4688
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door Meine »

Kan ik alleen maar onderschrijven, ik woon inmiddels met heel veel plezier in de Eifel. Nooit meer terug.
Gebruikersavatar
Trudie67
Berichten: 3934
Lid geworden op: zo 05 mei 2013, 21:05
Locatie: Veluwe

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door Trudie67 »

rsz_20200224_093532.jpg
rsz_20200224_093532.jpg (176.04 KiB) 373 keer bekeken


Het is weer zover
Vanmorgen in de krant
Pilote r450 1989
Hymer camp 594 1995
Adria Coral s 670 slt 2010

Wie zijn geluk niet kent, leeft arm in rijk bezit.
Gebruikersavatar
FJM
Berichten: 429
Lid geworden op: di 19 sep 2006, 21:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door FJM »

Man, man, man....
Wat begin ik toch een hekel te krijgen aan die Recron... niet normaal.

Waarom zou ik in godsnaam op een te dure camping gaan staan die kilometers verder weg ligt dan een CP. Ik heb die faciliteiten van de camping helemaal niet nodig en als ik daar moet gaan staan, dan kan ik net zo goed mijn personenauto pakken en een B&B nemen in Elburg zelf. Net zo gezellig.
Ons zie je in ieder geval NIET op de camping bij Elburg (of waar dan ook). En waarom kan het -bijvoorbeeld- in Gouda wel?

Frank
Who is General Failure? And why is he reading my harddisk?
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5996
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door TestCase »

Inderdaad die Recron maakt zo geen vrienden. Wij staan niet graag op een camping want parkeren is daar nog duurder dan in Amsterdam.


//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door Marco Polo »

FJM schreef:Man, man, man....
Wat begin ik toch een hekel te krijgen aan die Recron... niet normaal.

Waarom zou ik in godsnaam op een te dure camping gaan staan die kilometers verder weg ligt dan een CP. Ik heb die faciliteiten van de camping helemaal niet nodig en als ik daar moet gaan staan, dan kan ik net zo goed mijn personenauto pakken en een B&B nemen in Elburg zelf. Net zo gezellig.
Ons zie je in ieder geval NIET op de camping bij Elburg (of waar dan ook). En waarom kan het -bijvoorbeeld- in Gouda wel?

Frank
Eigenlijk zouden ze je wel moeten zien :-)
In de vorm van een ludieke actie.
Met een 50 of meer campers in het begin van het hoogseizoen tegelijk voor de poort gaan staan voor 1 nachtje - betaald - overnachten.
File van “strontklanten” voor deur terwijl de klanten waar ze op zitten te wachten er niet door kunnen komen, zullen ze niet blij van worden :D
O.i.d ;-)
Gebruikersavatar
Trudie67
Berichten: 3934
Lid geworden op: zo 05 mei 2013, 21:05
Locatie: Veluwe

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door Trudie67 »

Ik las tussen de berichten hier dat een hond niet welkom is op de camping.
Dus camperaars met hond.....kunnen dan niet naar Elburg
Discriminatie :bang:

Ze willen maar niet begrijpen dat groot gedeelte vd camperaars niet op een camping willen staan
Na zo laat aankomen, voor die tijd vertrekken....is geen vrijheid
Pilote r450 1989
Hymer camp 594 1995
Adria Coral s 670 slt 2010

Wie zijn geluk niet kent, leeft arm in rijk bezit.
Plaats reactie