TomTom Go Camper

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Plaats reactie
marhof
Berichten: 14
Lid geworden op: di 10 jan 2017, 17:37

TomTom Go Camper



Bericht door marhof »

hallo, is het ook mogelijk om de tomtom via bluetooht aan te sturen van af de mobile telefoon?
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6041
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: tomtom go camper



Bericht door TestCase »

Leg eens uit wat je wilt doen, ik begrijp de vraag niet.

\\Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
marhof
Berichten: 14
Lid geworden op: di 10 jan 2017, 17:37

Re: TomTom Go Camper



Bericht door marhof »

Dat je een route op de tomttom app van de mobile kan door sturen naar de tomtom die tegen de voorruit is geplakt. Het wil wel als je internet hebt.
Gebruikersavatar
Wim Corduwener
Berichten: 373
Lid geworden op: ma 15 aug 2016, 17:06
Locatie: Enschede

Re: TomTom Go Camper



Bericht door Wim Corduwener »

Het staat allemaal in je gebruiksaanwijzing, maar als ik het goed heb heeft jouw TomTom WiFi en Bluetooth. Je kunt dus je TomTom verbinden met je smartphone als je deze als persoonlijke hotspot instelt, waardoor je TomTom bijvoorbeeld essentiële verkeersinformatie ontvangt via je telefoon.
Om routes van te voren te plannen moet je MyDrive downloaden, je aanmelden met je TomTom-account en dan worden je vooraf gemaakte routes, adressen en nuttige plaatsen gesynchroniseerd met je TomTom.
Maar nogmaals; dat wat ik hier schrijf staat ook uitgelegd in je gebruiksaanwijzing.
Van een KIP-caravan 44 TTZ overgestapt naar een Dethleffs Fortero H 6945 2.4 TDCi Ford 2402 cm³-140 pk, dubbellucht, achterwielaandrijving en luchtvering achter.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6041
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: TomTom Go Camper



Bericht door TestCase »

Installeer de MyDrive app op je telefoon en deze neemt je bij de hand.

\\Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
mari-anne
Berichten: 515
Lid geworden op: zo 20 feb 2005, 16:33
Locatie: emmen
Contacteer:

Re: TomTom Go Camper



Bericht door mari-anne »

Maar nogmaals; dat wat ik hier schrijf staat ook uitgelegd in je gebruiksaanwijzing.

Je krijgt bij de tomtom camper geen gebruiksaanwijzing meer. Downloaden van internet.

Veel rijplezier, Marianne
Plaats reactie