Sygic aanbieding

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
roma
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Sygic aanbieding



Bericht door roma »

Sygic bevalt mij uitstekend. Kan je gratis proberen. Zelf betaalde ik iets van 10 Euro. Heb m 4 maanden offline gebruikt in ZuidAfrika, Botswana, Namibie en Mozambique. Wist zelfs de pistes door rivierbeddingen te vinden. Aan pois ben ik niet begonnen, teveel geklooi. Dan gebruik ik (in Europa) wel Prk4Night. Even de coordinaten van een cp noteren en in Sygic invoeren: gaat super eenvoudig: geen leestekens van minuten en graden, maar een spatie invoegen. Na het laatste leesteken (de spatie dus) heb je gelijk de route naar de gewenste locatie.
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1932
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: Sygic aanbieding



Bericht door Zadowolony »

Voor dat geld kan ik m wel eens gaan uitproberen.....
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: Sygic aanbieding



Bericht door Zwerfsteen »

roma schreef:
vr 27 nov 2020, 16:06
Sygic bevalt mij uitstekend. Kan je gratis proberen. Zelf betaalde ik iets van 10 Euro. Heb m 4 maanden offline gebruikt in ZuidAfrika, Botswana, Namibie en Mozambique. Wist zelfs de pistes door rivierbeddingen te vinden. Aan pois ben ik niet begonnen, teveel geklooi. Dan gebruik ik (in Europa) wel Prk4Night. Even de coordinaten van een cp noteren en in Sygic invoeren: gaat super eenvoudig: geen leestekens van minuten en graden, maar een spatie invoegen. Na het laatste leesteken (de spatie dus) heb je gelijk de route naar de gewenste locatie.
Dat kan toch veel eenvoudiger, gewoon in park4night aanklikken waar je heen wilt en daarna op routeplan klikken.
Dan kan ik op mijn Android toestel kiezen voor Sygic, de route staat er dan direct in en coordinaten noteren en invoeren hoeft dan niet.

Zo ongeveer werkt het ook met CC en Campy.
Groet,
Leny en Pieter
Gebruikersavatar
DynaDetty
Berichten: 693
Lid geworden op: di 28 jul 2015, 14:16
Locatie: Beetsterzwaag

Re: Sygic aanbieding



Bericht door DynaDetty »

Zo “werkte” het in de IOS versie van CC voor de upgrade, nu niet meer. Via een omweggetje lukt het nog wel.


D’n poat op’t gas en ........ wiedergoan
D'n poat op het gas en.......wiedergoan
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1932
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: Sygic aanbieding



Bericht door Zadowolony »

Werd door iemand gewezen op Komoot voor wandelen en fietsen. Lijkt een goede app. Wereldversie aangeschaft.
Ad en Ria
Berichten: 64
Lid geworden op: wo 03 jun 2020, 11:42
Locatie: Winkel NH

Re: Sygic aanbieding



Bericht door Ad en Ria »

Ik heb de camper versie van Sygic aangeschaft, voor 55€, 3 jaar lang kaartupdates, daarna zien we weer wel,
Allen bedankt voor de reacties,

Ad
Groetjes,
Ad en Ria
JTG
Berichten: 697
Lid geworden op: do 21 jun 2018, 22:18
Locatie: Zevenbergen, West Noord-Brabant

Re: Sygic aanbieding



Bericht door JTG »

Yep, wij ook.
Op Corsica geen kaart beschikbaar, maar rest van Europa lijkt goed gedekt.
Gebruikersavatar
DynaDetty
Berichten: 693
Lid geworden op: di 28 jul 2015, 14:16
Locatie: Beetsterzwaag

Sygic aanbieding



Bericht door DynaDetty »

In 2019 hebben we een prachtige reis op Corsica gemaakt en daarbij gewoon Sygic gebruikt. Als je Frankrijk downloadt, dan komt Corsica echt mee Afbeelding

'Corsica 2019' https://www.polarsteps.com/GeertHuiting ... 98A6BA8199

Afbeelding


D’n poat op’t gas en ........ wiedergoan
D'n poat op het gas en.......wiedergoan
Plaats reactie