TomTom Start 25

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
jielus
Berichten: 2878
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 16:34
Locatie: Noord-Vlaanderen

Re: TomTom Start 25



Bericht door jielus »

@Dieseltje+,
inderdaad, ze zijn meestal gelegen aan goede invalswegen naar steden en dorpen en met een grote parkeerplaats die ook vaak wordt gebruikt voor de vrachtwagens. Soms zijn ze aangenaam genoeg om te ontbijten of te lunchen. Twee of drie keer hebben we zelfs overnacht bij een supermarkt.

Ik begrijp alleen niet wat je met 10.000+ poi's van die supermarkten moet. Ze staan haast allemaal al op de kaart van de Garmin.

Over dat andere geval:

Ik krijg een hele lijst op afstand geordend met de kompasrichting erbij. Dat is dan weer mooi van deze Garmin.
Onze avonturen zijn niet meer te volgen op onze website: "Travels and Troubles"
Gebruikersavatar
Face
Berichten: 1920
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:24

Re: POI op tomtom go 600



Bericht door Face »

My Drive geinstalleerd,ga naar mijn plaatsen,dan naar poi bestanden,maar zie nergens staan importeer poi bestand.
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24457
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: TomTom Start 25



Bericht door javanes »

kiezen voor Poi Bestanden en dan nog wat verder naar beneden scrollen naar importeer Poi Bestand.
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Face
Berichten: 1920
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:24

Re: TomTom Start 25



Bericht door Face »

Gelukt inmiddels en de NKC camperplaatsen staan erop wel in 2 gedeeltes(noord en zuid) daar alles samengevoegd in 1 bestand er niet op wil.
Wat me wel opvalt dat als je een camperplaats zoekt,bv Joure en je zoekt hem onder zuid vind je hem ,maar onder noord ook.......beetje vreemd.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6051
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: TomTom Start 25



Bericht door TestCase »

Klopt NL zit zowel in noord als zuid.
AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Plaats reactie