XZent X-F220 multimediasysteem

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Freedom4us
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 27 jun 2021, 15:13

Re: XZent X-F220 multimediasysteem



Bericht door Freedom4us »

Beste,
Als je in de tunermodus zit, en je draait even aan de linker(volume)knop, dan krijg je 3 schuifregelaars te zien op het scherm. De bovenste is radio/cd volume, de onderste is navigatievolume. Op het touchscreen kan je eenvoudig met je vinger het radiovolume naar links schuiven tot het ‘uit’ is. Het navi-volume laat je op midden staan. Klaar.
HanSch
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 01 aug 2021, 15:22

Re: XZent X-F220 multimediasysteem



Bericht door HanSch »

Goede tip Freedom! Op onze Carado zit helaas geen camperversie die bovendien gratis kan worden ge-update!
Mijn vraag nu is hoe ik de muziek van mijn I phone via de boxen kan weergeven. Dat lukt me maar niet en de gebruikershandleiding helpt mij niet verder. Wie heeft advies!
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6048
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: XZent X-F220 multimediasysteem



Bericht door TestCase »

Op een sdkaartje zetten en links onder klepje in steken is het eenvoudigst. Met blauwtand is het mij ook niet gelukt.
Bij ons is ook de usb ingang naar buiten uitgevoerd en bereikbaar onder klep van frisdrank koeler bovenop dashboard (Ducato).



//Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
HanSch
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 01 aug 2021, 15:22

Re: XZent X-F220 multimediasysteem



Bericht door HanSch »

Bedankt Kees, maar ik bedoel meer of het niet kan via de usb ingang, met de telefoon verbonden aan de usb poort?
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6048
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: XZent X-F220 multimediasysteem



Bericht door TestCase »

Nee, dat gaat echt niet.

//Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
HanSch
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 01 aug 2021, 15:22

Re: XZent X-F220 multimediasysteem



Bericht door HanSch »

👍 bedankt!
Plaats reactie