De camperaar geobserveerd in Normandie

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland



Bericht door hwendt »

Jaqueline de Bouraeire. schreef:Zeg Hugo noot......Wij doen niet aan paarden, wij houden ervan dat er een sleutel inpast, om te starten en alles weer af te zetten.......Natuurlijk rijden we niet altijd in de camper, voor de boodschappen hebben we een klassiekertje:
Afbeelding


Jaqueline de Bouraeire.
Oooo wat leuk dat autospeeltje. Je kon vroeger toch niet zo goed leren had ik begrepen. Ik weet nog wel dat je de jongens vroeger in je bloesje liet kijken voor 50 cent ha ha ha ja leuke tijden he kind Ik hoorde laatst dat je een nog een Japanse school heb bezocht iets met Yap-Yum of zo ben je daar nog wijzer geworden ? Ik hoorde dat je daar gastvrouw was wat moest je daar leren lieverd ? of moest je met chips en pinda's rond ?

Oooo en gelukkig kunnen wij elkaar alles zeggen he... nu dat vleesworden vibratortje wat op die foto staat hoefde geen washandjes in zijn broekje te doen hoor hij zag er zo ook wel leuk uit Homootje ??? welke ook een een wipje wil proberen ??
Nu zet hem op he en hoe kwam je met je oootootje in mijn vakantie huisje terecht schalkje je wilt mij ook verleiden he.... lellebelletje

Zijn na de laatste operatie je rimpels nog wat weggetrokken of vindt je er nog steeds de brodkrummels in van 2 dagen geleden.. nu ik hoor het wel he..

Huuuuugoooo
Jaqueline de Bouraeire.



Bericht door Jaqueline de Bouraeire. »

SORRY !!!!!!![/b]
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland



Bericht door hwendt »

Antje schreef:Volgens mij zouden jullie deze 'gein' voor off-topic bewaren/gebruiken!

Diversen was/is voor serieuze vragen en antwoorden!
Antje heeft gelijk.. en ik dacht ook dat ik daar op zat. :oops: :oops:
geloof je niet he... :wink:

Hugo
Gebruikersavatar
janschrik
Berichten: 6768
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 14:30
Locatie: Hoorn



Bericht door janschrik »

Waar is het modje met stoffer en blik, die heeft hier nogal wt schoonmaakwerk te doen. Dan nog wat bannen en dan is het weer een serieus forum 8)
Knaus TI Sport 650 2007
Stannalux
Berichten: 4462
Lid geworden op: zo 18 apr 2004, 13:18
Locatie: Nederland
Contacteer:



Bericht door Stannalux »

Jaqueline de Bouraeire. schreef:SORRY !!!!!!![/b]
Wie is B :?: :wink: en wie is in godsnaam Jaqueline de Bouraeire :?: :?:
AfbeeldingAfbeelding
Frankia FF2



Bericht door Frankia FF2 »

Stannalux schreef:
Jaqueline de Bouraeire. schreef:SORRY !!!!!!![/b]
Wie is B :?: :wink: en wie is in godsnaam Jaqueline de Bouraeire :?: :?:

Een bloedmooie vrouw met camper! :lol:

Maaruh....heeft Jan Schrik niet een beetje gelijk....weg ermee. :wink:

Vriendelijke groeten een zwerver is onderweg thuis.
Stannalux
Berichten: 4462
Lid geworden op: zo 18 apr 2004, 13:18
Locatie: Nederland
Contacteer:



Bericht door Stannalux »

Antje schreef:Volgens mij zouden jullie deze 'gein' voor off-topic bewaren/gebruiken!

Diversen was/is voor serieuze vragen en antwoorden!
Hoi Jan en Joyce
Jullie hebben gelijk, we moeten weer terug naar het onderwerp.
Verwijderen doe ik nog niets, maar de volgende berichtjes, die er niets meer mee te maken hebben moeten maar naar off topic.
En eigenlijk vind ik dat onze GAST Jaqueline de Bouraeire zich beter onder zijn eigen naam kan in loggen als Traveller 630, en zich niet voor doen als Joost, altans daar lijkt het wel erg veel op. en daar krijg ik op moment vragen over van deze en gene.
Alvast bedankt
AfbeeldingAfbeelding
traveller630
Berichten: 12121
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 23:18
Locatie: rotterdam, zuid-holland, nederland, europa, enz.....



Bericht door traveller630 »

Stannalux schreef:
Antje schreef:Volgens mij zouden jullie deze 'gein' voor off-topic bewaren/gebruiken!

Diversen was/is voor serieuze vragen en antwoorden!
Hoi Jan en Joyce
Jullie hebben gelijk, we moeten weer terug naar het onderwerp.
Verwijderen doe ik nog niets, maar de volgende berichtjes, die er niets meer mee te maken hebben moeten maar naar off topic.
En eigenlijk vind ik dat onze GAST Jaqueline de Bouraeire zich beter onder zijn eigen naam kan in loggen als Traveller 630, en zich niet voor doen als Joost, altans daar lijkt het wel erg veel op. en daar krijg ik op moment vragen over van deze en gene.
Alvast bedankt
Gelukkig wordt er nog gereageerd....is niet een ieder op vakantie. Ik dacht ik doe Hugo eens een plezier, die zit niet op mij te wachten. maar wel op Jaqueline..... En in eerste instantie leent het onderwerp zich er wel voor.
Zoals in de normale maatschappij er verschillende mensen zijn, zijn er ook verschillende camperaars, dikke, dunnen, lange.....Niets mis mee sommige groeten andere niet. Je aan laten praten dat andere arrogant zijn, ach dat ligt toch bij jezelf om zoiets toe te laten...ik heb het nog nooit gemerkt of het heeft me nooit gestoord. Maar me als Joost voordoen, dat nooit!
@Stannalux, volgens mij vind je het ook wel leuk...........
@ Hugo, welkom terug


Maar even wat anders als we toch zo meedeelzaam zijn, ik krijg net slecht bericht door: m'n moeder heeft haar heup gebroken. Ze was gisteren al in het ziekenhuis en met een pijnstillertje naar huis gestuurd....vandaag toen de pijn aanhield heeft de dokter toch maar besloten haar weer naar het ziekenhuis te sturen en foto's te laten maken. ja hoor gebroken en ze moest direct geopereerd worden. ..........
We wonen niet iin de buurt zo'n 3,5 uur rijden van elkaar. Ik hoop dat ze vandaag nog bij kennis is en ik langs mag komen.....
Zo ziet alles er toch weer anders uit, geen tijd meer voor gein en niet groetende camperaars............het zullen onzekere weken worden.
Over en uit.
Stannalux
Berichten: 4462
Lid geworden op: zo 18 apr 2004, 13:18
Locatie: Nederland
Contacteer:



Bericht door Stannalux »

Stannalux, volgens mij vind je het ook wel leuk...........
Natuurlijk vind ik het wel leuk! maar ja we moeten ons een heeeeel klein beetje aaan de regels houden, en ik moet toe geven het is voor mij ook wel eens een beetje moeilijk
AfbeeldingAfbeelding
lucastess03



Bericht door lucastess03 »

Stannalux schreef:
Stannalux, volgens mij vind je het ook wel leuk...........
Natuurlijk vind ik het wel leuk! maar ja we moeten ons een heeeeel klein beetje aaan de regels houden, en ik moet toe geven het is voor mij ook wel eens een beetje moeilijk
:oops: :lol: :lol:
Gast



Bericht door Gast »

Er is toch niemand die de schrijver van deze topic serieus neemt he. Dit is toch geen onderwerp dat de aandacht mag hebben in de Topic Diversen. het stuk is humoristich bedoeld of de schrijver heeft een klein plankje voor zijn kop. Ben vorig jaat 4 weken in Normandie en Bretagne geweest met een camper uit 1993 en heb er vele leuke contacten aan over gehouden. Ja je moet soms wel even je camper uit om kennis te maken en dan merk je wel of dat gewenst is of niet. Ik sta thuis ook niet in de rondte te kijken of mensen mij aanspreken met een leuterverhaal om kennis te maken. Dus ik denk inderdaad dat het aan Will zelf ligt. Vandaar dat er al snel de humor op los gelaten werd welke dit onderwerp en de wijze waarop het geschreven was verdiend. Ja natuurlijk heb ik er aan mee gedaan maar waarom niet direct aan Will kenbaar gemaakt dat dit geen serieus onderwerp is en in Off-Topic thuis hoord. Het ging om de z.g Kakkers in ons gezelschap en daar heeft een kakker hugo op geantwoord. Ik vind het serieus genoeg dus....... :wink: :wink: :wink:

Hugo
Will
Berichten: 3530
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10



Bericht door Will »

Moet dit nou, er mag toch wel enige ruimte voor satire en zelfspot op dit forum.
Waarom is Marius nou zo'n beetje de enige die er de humor van inziet.
Ik ben niet achterlijk, ik weet ook wel dat er duizenden camperaars zijn met hele grote dikke en kleine campers zijn met hele lieve en aardige hardwerkende mensen er in.
Pfff, was Joost er nog maar die werd ook altijd verkeerd begrepen maar bracht altijd de boel in beweging.

Mvrgr.Wil
Beste Hugo,

Eerst goed lezen en dan pas happen.
En het was inderdaad zoals ik al in laatste alinea van het stukje aangaf humoristisch bedoeld.
Ik begrijp echt die opwinding niet of men moet zich aangesproken voelen
maar wat mij betreft is het klaar.

Mvrgr.Wil
Plaats reactie