De camperaar geobserveerd in Normandie

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland



Bericht door hwendt »

Bets schreef:Ik stond binnen in mijn "luxe"keukentje de piepers te schillen en heb me dus niet laten zien.
Sorry hoor van zulke mensen zakt m'n broek vanaf. Bah............ :oops: :oops:
Had je dan niet door dat dat juist de bedoeling was dat je broek afzakte.
Kun je zonder denergerende opmerkingen van een dame de broek laten zaken, ik teken er voor en neem je commentaar op de koop toe.

:wink: :wink: :wink:


Hugo de onderbroeken kenner.
Bets



Bericht door Bets »

:D :D

nou Hugo - laten we het maar niet letterlijk nemen dan :D :D
Gast



Bericht door Gast »

Ja ik krijg vaak ook commetaar over de vaatwasser dat die zoveel water zou verbruiken enzo., dat dat toch niet gezellig is. Samen de afwas doen dat is pas gezellig.....wat een onzin...
maar misschien hebben jullie een oplossing voor mijn probleem...halen jullie de vaat voor het rijden uit de vaatwasser, of nemen jullie het rammelen voor lief???

Jaqueline de Bouraeire.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland



Bericht door hwendt »

Anonymous schreef:Ja ik krijg vaak ook commetaar over de vaatwasser dat die zoveel water zou verbruiken enzo., dat dat toch niet gezellig is. Samen de afwas doen dat is pas gezellig.....wat een onzin...
maar misschien hebben jullie een oplossing voor mijn probleem...halen jullie de vaat voor het rijden uit de vaatwasser, of nemen jullie het rammelen voor lief???

Jaqueline de Bouraeire.
Volgens mij herken ik hierin ene oude makker.... Ik weet het niet maar Jaqueline ik persoonlijk haal altijd mijn vaatwassertje gelijk leeg met mijn wasmachine en mijn drogertje. Ik heb in mijn 900.000 euro kostende karretje wel een slaapkamer voor James de diensman. Maar nadat hij de laatste keer een opmerking maakte neem ik hem niet meer mee. Heb ik nu een communicatie ruimte van gemaakt zodat ik kan internetten en emailen terwijl mijn vrouwtje rijdt. Uiteindelijk heeft zij haar rijbewijsje ook op mijn kosten gehaald dus mag ze wel iets terugdoen..... Persoonlijk mag ik graag in landjes zoals roemenie op stap. Geef dan zo een burgermeisje 1 euro en laat mijn hele campertje poetsen waarna ze graag voor 50 cent mijn beddegoed gaat wassen . Hoef ik geen water te verstoken he.... ja ja ja kerel ik moet ook op de kleintjs letten

Enne die rubberboot met dat burgelijke mannetje ja ja had u niet een oorbelletje in ?? ja ja ik ga mij vaag iets herrinneren maar kan ook bij mijn confrere geweest zijn ... tj dat is voor u natuurlijk gewoon buurman maar dat is zo gewoontjes dus wij hebben het over confrere.

Leuk he,,, tot horens hoor schrijvertjes ...
lucastess03



Bericht door lucastess03 »

Hugo jij gaat vannacht zeker niet naar bed

wil jij de 4 weken hier inhalen? :lol: :lol: :lol:
Gast



Bericht door Gast »

Vroeger liet mijn man de woonmobile besturen. hij gaf dan altijd aanwijzingen, dat werd hem een keer fataal toen hij parkeerhulp moest spelen bij het uituit inparkeren. Hij was ook altijd zo'n Pietje Precies...moest altijd alles zeker weten....Het is voor mij een gerustellend gedachte dat hij zo vlak voor zijn dood zeker heeft geweten dat de achteruitrijlichten gewerkt hebben........
Nu als jong weduwe vind ik het nog steeds fijn om zelf te rijden, maar in Zuid Frankrijk doe ik dat niet want het maakt je zo ordinair. Stel je voor dat viendinnen je zien....Nee daar voor laat ik het rijden liever aan Jaqu over. Als de arme jongen nog puf over heeft na al zijn andere 'werkzaamheden' Maar ja hij maakt gelukkig het bed daarna weer op......Nee met Sjaak...eh...Jaqu ben ik echt blij, en gelukkig bleef hij na de dood van mijn man bij me.
Hij was ook zo geschrokken toen hij het ongeluk zag gebeuren en hij voelde zich ook schuldig omdat hij degene was die zei dat ik nog wel een stukje naar achteren kom.......Ik heb veel troost bij hem kunnen vinden.
Ach we zijn nu toch alweer een tijdje onafschijdelijk....Jaqueline en Jaqu....en dat terwijl mijn man hem eigelijk helemaal niet mocht, hij wilde hem eigelijk na de laatste reis ontslaan had hij tegen mij gezegd...Gelukkig is dat niet gebeurd....Ach zo heeft iedereen wel wat, nietwaar?


Jaqueline de Bouraeire.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland



Bericht door hwendt »

Anonymous schreef:Vroeger liet mijn man de woonmobile besturen. hij gaf dan altijd aanwijzingen, dat werd hem een keer fataal toen hij parkeerhulp moest spelen bij het uituit inparkeren. Hij was ook altijd zo'n Pietje Precies...moest altijd alles zeker weten....Het is voor mij een gerustellend gedachte dat hij zo vlak voor zijn dood zeker heeft geweten dat de achteruitrijlichten gewerkt hebben........
Nu als jong weduwe vind ik het nog steeds fijn om zelf te rijden, maar in Zuid Frankrijk doe ik dat niet want het maakt je zo ordinair. Stel je voor dat viendinnen je zien....Nee daar voor laat ik het rijden liever aan Jaqu over. Als de arme jongen nog puf over heeft na al zijn andere 'werkzaamheden' Maar ja hij maakt gelukkig het bed daarna weer op......Nee met Sjaak...eh...Jaqu ben ik echt blij, en gelukkig bleef hij na de dood van mijn man bij me.
Hij was ook zo geschrokken toen hij het ongeluk zag gebeuren en hij voelde zich ook schuldig omdat hij degene was die zei dat ik nog wel een stukje naar achteren kom.......Ik heb veel troost bij hem kunnen vinden.
Ach we zijn nu toch alweer een tijdje onafschijdelijk....Jaqueline en Jaqu....en dat terwijl mijn man hem eigelijk helemaal niet mocht, hij wilde hem eigelijk na de laatste reis ontslaan had hij tegen mij gezegd...Gelukkig is dat niet gebeurd....Ach zo heeft iedereen wel wat, nietwaar?


Jaqueline de Bouraeire.
Ik ben erg blij voor je Jaqueline en ik hoop dat je nog iets over hebt gehouden van je wijle mannetje. Hij had toch wel de nodige duitjes had ik begrepen. Ja en dat je niet uit liefde met hem was dat wisten we al wel. Heeft hij nooit erg gehad in je escepades met je chauffeurtje ? Ik had begrepen dat je nog al kon schreeuwen bij je climaxje. Heeft hij dat nooit gehoord ?/

Nu liefje ik moet weer stoppen hoor miojn eigen honneponnetje wil weer even van je weet wel dus ik ben er even niet, Je mag mij altijd schrijven hoor en geluk met je vleesgeworden vibrootje ha ha ha ha ha ha
Grapje hoor ponny..... :wink: :wink:

Hugo baron van corset tot reetveter
Gebruikersavatar
janschrik
Berichten: 6769
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 14:30
Locatie: Hoorn



Bericht door janschrik »

hwendt schreef:Kun je zonder denergerende opmerkingen
Ik heb het maar ff in van dale opgezocht Hugo:
de·ni·gre·ren
overgankelijk werkwoord; denigreerde, heeft gedenigreerd

minachten, kleineren
Knaus TI Sport 650 2007
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland



Bericht door hwendt »

janschrik schreef:
hwendt schreef:Kun je zonder denergerende opmerkingen
Ik heb het maar ff in van dale opgezocht Hugo:
de·ni·gre·ren
overgankelijk werkwoord; denigreerde, heeft gedenigreerd

minachten, kleineren

Dank je wel hoor Jan.. je bent een vriend. Ik denk dat ik jou een hele paling geef in ons palingweekend. Natuurlijk weet je al dat ik woorden gebruik welke ik absoluut niet ken maar ik vind wel dat ze soms mooi staan in een zin .. toch...

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Gast



Bericht door Gast »

Kijk als jullie misschien ook eens aan de Cote zijn kunnen jullie naar me zwaaien, nee we zwaaien niet terug. En Hugo, natuurlijk ben ik uit liefde getrouwd, Nadat ik overladen was met cadeaux kon ik natuurlijk geen nee meer zeggen. Eerst in gemeenschap van goederen, anders geen gemeenschap is me altijd geleerd.........Jaqu is niet echt een mannetje hoor, voormalig beveiligings adviseur uit Litauwen (en auw doet zijn ....., ha, ha......) Bijna twee meter lang en dito breed.
Alleen jammer dat hij de laatste tijd wat bezitterig wordt.....Nou ik hoop voor hem dat dat snel stopt......Doen die achterlicht het nog steeds????
Zeg mocht je ons eens zien, zoals gezegd, zwaai gerust....

Au Revoir!!!!!

Afbeelding



Jaqueline de Bouraeire.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland



Bericht door hwendt »

Anonymous schreef:Kijk als jullie misschien ook eens aan de Cote zijn kunnen jullie naar me zwaaien, nee we zwaaien niet terug. En Hugo, natuurlijk ben ik uit liefde getrouwd, Nadat ik overladen was met cadeaux kon ik natuurlijk geen nee meer zeggen. Eerst in gemeenschap van goederen, anders geen gemeenschap is me altijd geleerd.........Jaqu is niet echt een mannetje hoor, voormalig beveiligings adviseur uit Litauwen (en auw doet zijn ....., ha, ha......) Bijna twee meter lang en dito breed.
Alleen jammer dat hij de laatste tijd wat bezitterig wordt.....Nou ik hoop voor hem dat dat snel stopt......Doen die achterlicht het nog steeds????
Zeg mocht je ons eens zien, zoals gezegd, zwaai gerust....

Au Revoir!!!!!
Afbeelding
Jaqueline de Bouraeire.
Wat heerlijk voor je lieve dat je zo een grote man hebt kunnen vinden en dat met jou figuur... Nu heb ik gehoord dat grote mannen hebben kleine Jannen...., is dat nu echt zo ? Ik kan mij niet voorstellen dat jij een man neemt welke alleen in staat is om je haren in de war te maken. ha ha ha

Zeg en betreffende jullie paardentrailer welke op de foto staat slaapt daar nu ook je personeel in of is deze alleen voor de paardenverzorgers. ?
Wij hebben ongeveer net zo iets maar dan met een uitschuifpui en een aanhanger waar de slaapvertrekken in zijn gevestigd. Heb je nu nooit geen last van de paardenstrondlucht uit zo een voertuigje, leek mij toch heel lastig met al die vliegen en zo. Ooo daar heb je geen erg meer in ... die vliegen raak je aan gewend als je veel naakt loopt ? ha ha ha h ja leuke opmerking..
Misschien moet je je zithouding iets aanpassen heb je misschien minder last. ha ha ha

Ik heb ook vernomen dat als je vriend paard rijdt dat er dan geen verschil te zien is tussen de onderkant van het paard en dat wat er boven op zit..... grapje hoor lieve...!

Nu leuk om weer even met je te schrijven ik ben toch erg blij met zo een vriendin doei doei doei heerlijk lellebelletje

Huuko de Sjanseur e le lellebel
Jaqueline de Bouraeire.



Bericht door Jaqueline de Bouraeire. »

Zeg Hugo noot......Wij doen niet aan paarden, wij houden ervan dat er een sleutel inpast, om te starten en alles weer af te zetten.......Natuurlijk rijden we niet altijd in de camper, voor de boodschappen hebben we een klassiekertje:
Afbeelding


Jaqueline de Bouraeire.
Jaqueline de Bouraeire.



Bericht door Jaqueline de Bouraeire. »

Dit is Jaqu trouwens
Afbeelding

In vrijetijds kleding of moet ik zeggen in vrijers kleding??????



Jaqueline de Bouraeire.
Antje



Bericht door Antje »

Volgens mij zouden jullie deze 'gein' voor off-topic bewaren/gebruiken!

Diversen was/is voor serieuze vragen en antwoorden!
Plaats reactie