Reis-app voor IPad?

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Plaats reactie
Cormari
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 29 nov 2019, 14:43

Reis-app voor IPad?



Bericht door Cormari »

Ik had in 2019 een app waar je je reis in kon beschrijven met ruimte voor foto’s, km en uitgave kon invullen. Weet iemand of deze nog ergens te downloaden is ?
Camper-T
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 21 sep 2020, 19:57

Re: App voor IPad



Bericht door Camper-T »

Tegenwoordig wordt hiervoor vaak de app Polarsteps gebruikt.

Je kunt ook in de app-aankopen/downloads omgeving kijken, of je hem nog terug kunt vinden.
Bij Apple vind je zo alles terug wat je ooit op je tablet of smartphone had, of nog hebt.
Bürstner Lyseo Time T 727G Limited 2020
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6052
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: App voor IPad



Bericht door TestCase »

Bij Android kan dat ook via de playstore, staat alles wat je ooit geprobeerd hebt. Wel met hetzelfde googleaccount inloggen.
Polarsteps kun je niet echt kosten bijhouden en ook geen km's per dag. Wel erg mooie app.
Kijk eens bij Fuelio is gemaakt voor kosten maar heeft ook reisdagboek.


//Kees


AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
Utah
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 21 jun 2015, 23:33

Re: App voor IPad



Bericht door Utah »

Ik houd sinds jaar en dag mijn reizen en ook uitgaven van de auto bij in myfuellog. Gewoon gratis in de appstoreAfbeelding


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
FrankdB
Berichten: 882
Lid geworden op: zo 27 mei 2018, 8:53

Re: App voor IPad



Bericht door FrankdB »

Als het niet specifief een camperprogramma hoeft te zijn, kun je DayOne overwegen.

Het is welliswaar een dagboekapplicatie maar een aantal features maken het ook geschikt voor het documenteren van reizen. Zo worden notities gekoppeled aan de locatie waar je ze maakt en kun je notities koppelen aan de locaties van toegevoegde foto’s. Het is mogelijk om “templates” te werken om zo bijvoorbeeld een ritregistratie op te zetten.

Frank
hermanusb
Berichten: 320
Lid geworden op: za 12 sep 2009, 13:51

Re: App voor IPad



Bericht door hermanusb »

Day one journaal +dagboek.
Plaats reactie