Daarom heb ik een hekel aan rokende, hondenbezittende camperaars...

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Uitgeschreven

Re: Daarom heb ik een hekel aan rokende, hondenbezittende camperaars...

Bericht door Uitgeschreven »

Wij hebben er een bloedhekel als we op een plaats staan en we krijgen er ineens buren naast. Vooral die zogenaamde sociale praatjes over de richting van de schotel, "dat was een hele rit" etc, maakt al dat we goed chagrijnig worden. Misschien dat we een stel autisten zijn maar we hebben totaal geen behoefte aan gezelschap als we op pad zijn.

Warme dag nog!
Martin
Gebruikersavatar
Antonis
Berichten: 262
Lid geworden op: vr 05 apr 2019, 8:48
Locatie: Rijsbergen bij Breda

Re: Daarom heb ik een hekel aan rokende, hondenbezittende camperaars...

Bericht door Antonis »

Dat je nog op het forum met ons wil praten.
Ton
Gebruikersavatar
bupozaanstad
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 20:06
Locatie: Zaanstad

Re: Daarom heb ik een hekel aan rokende, hondenbezittende camperaars...

Bericht door bupozaanstad »

O309B schreef:
do 12 aug 2021, 17:19
Wij hebben er een bloedhekel als we op een plaats staan en we krijgen er ineens buren naast. Vooral die zogenaamde sociale praatjes over de richting van de schotel, "dat was een hele rit" etc, maakt al dat we goed chagrijnig worden. Misschien dat we een stel autisten zijn maar we hebben totaal geen behoefte aan gezelschap als we op pad zijn.
Dan moet je campings en camperplaatsen links laten liggen en ergens in "het midden van nergens" gaan staan. Hoewel daar misschien een vogel gaat fluiten dat ie het leuk vind dat jullie er zijn. Maar ik weet zeker dat als je buren krijgt die vertellen dat ze een paar miljoen hebben gewonnen en jouw 5000 euro contant willen schenken dat je er graag een praatje mee aan gaat.
Henk PD7HB
Fiat Ducato 2.5 diesel bj 1991.
Aloys: Henk is helaas overleden rond de jaarwisseling van 2021/2022.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31964
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Daarom heb ik een hekel aan rokende, hondenbezittende camperaars...

Bericht door Bob Diesel »

Hij is gewoon de smily :wink: en :mrgreen: vergeten :cheers:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Don Esteban
Berichten: 1091
Lid geworden op: ma 23 nov 2015, 17:52
Locatie: Limburg / Costa Brava

Re: Daarom heb ik een hekel aan rokende, hondenbezittende camperaars...

Bericht door Don Esteban »

>>Wij hebben er een bloedhekel als we op een plaats staan en we krijgen er ineens buren naast. Vooral die zogenaamde sociale praatjes over de richting van de schotel, "dat was een hele rit" etc,<<
Martin, een man naar mijn hart. Hij wilt rust rust rust en geen contact met anderen. Op een camping c.q CP hoor je elkaar te mijden. Liefst zo weinig mogelijk campers/caravans en vooral ver uit elkaar. Praatje met de buurman? In godsnaam NIET. Martin, nooit overwogen om een huis te kopen in Spanje? Zo ja, zou jij dan mijn buurman willen zijn?? :-B Op een camping zou ik je echter NOOIT willen tegenkomen. :shock:
Laatst gewijzigd door Don Esteban op do 12 aug 2021, 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke groet, Don
Knaus SKY I 700 LX
Afbeelding
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Daarom heb ik een hekel aan rokende, hondenbezittende camperaars...

Bericht door Cee Pee »

Sandor Gora schreef:
do 12 aug 2021, 17:06
:thumbup:
114

💪
Maar dat gaat alleen op in Nederland.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Uitgeschreven

Re: Daarom heb ik een hekel aan rokende, hondenbezittende camperaars...

Bericht door Uitgeschreven »

Jullie mogen daar best een mening over hebben. Ik vind het niet noodzakelijk om die te weten. Na 66 jaar ga ik me echt niet veranderen.

Groet,
Martin
Gebruikersavatar
DucatoDolf
Berichten: 2192
Lid geworden op: di 09 jun 2020, 22:50
Locatie: Rotterdam

Re: Daarom heb ik een hekel aan rokende, hondenbezittende camperaars...

Bericht door DucatoDolf »

Cee Pee schreef:
do 12 aug 2021, 17:56
Sandor Gora schreef:
do 12 aug 2021, 17:06
:thumbup:
114

💪
Maar dat gaat alleen op in Nederland.
In Nederland ook niet. Voor de volledigheid :https://dier-en-natuur.infonu.nl/divers ... -dier.html

Een breekijzer of 144 of de lokale politie?
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Daarom heb ik een hekel aan rokende, hondenbezittende camperaars...

Bericht door Cee Pee »

Dank voor deze toevoeging. :bow:
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Daarom heb ik een hekel aan rokende, hondenbezittende camperaars...

Bericht door de Jonckheer »

O309B schreef:
do 12 aug 2021, 17:19
Wij hebben er een bloedhekel als we op een plaats staan en we krijgen er ineens buren naast. Vooral die zogenaamde sociale praatjes over de richting van de schotel, "dat was een hele rit" etc, maakt al dat we goed chagrijnig worden. Misschien dat we een stel autisten zijn maar we hebben totaal geen behoefte aan gezelschap als we op pad zijn.

Warme dag nog!
Martin
Dan moet je een camper kopen zoals wij dat hebben, dan merk je dat er een behoorlijk aantal (niet allemaal hoor) je bekijken alsof je een of andere enge ziekte hebt :lol:. Of zoals die beheerder van een cp in Italië die zei: "dat is toch geen camper?" Ik zit er niet mee, ik heb ook geen behoefte aan innige contacten al ben ik niet vies van een praatje zo links en rechts. :mrgreen:
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Daarom heb ik een hekel aan rokende, hondenbezittende camperaars...

Bericht door Jan en Simonne »

O309B schreef:
do 12 aug 2021, 17:19
Wij hebben er een bloedhekel als we op een plaats staan en we krijgen er ineens buren naast. Vooral die zogenaamde sociale praatjes over de richting van de schotel, "dat was een hele rit" etc, maakt al dat we goed chagrijnig worden. Misschien dat we een stel autisten zijn maar we hebben totaal geen behoefte aan gezelschap als we op pad zijn.

Warme dag nog!
Martin
:thumbup:
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8674
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Daarom heb ik een hekel aan rokende, hondenbezittende camperaars...

Bericht door seth_space »

O309B schreef:
do 12 aug 2021, 18:01
Jullie mogen daar best een mening over hebben. Ik vind het niet noodzakelijk om die te weten.
En waarom zouden wij jouw mening wel moeten weten?
:bow:
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Uitgeschreven

Re: Daarom heb ik een hekel aan rokende, hondenbezittende camperaars...

Bericht door Uitgeschreven »

Heb geen idee, niemand is verplicht het te lezen. Maar blijkbaar is er behoefte om van elkaar te lezen wat de ergernissen zijn. Ik heb een goed contact met mijn buren. Als ze een beroep op me doen is dat nooit tevergeefs. Als Noord-Hollander wonend in Limburg zijn mijn vrouw en ik lid van verenigingen en volledig geïntegreerd. Maar als ik op vakantie ben heb ik er geen behoefte aan om verplicht allerlei sociale contacten aan te gaan met wildvreemden want het interesseert me helemaal niet wat hun medische beperkingen zijn of welk type auto op de oprit staat. Laat ons op vakantie maar gewoon ons eigen gang gaan. Misschien wijken wij af van de gemiddelde vakantieganger and so be it.

Nogmaals je bent niet verplicht dit te lezen.
Groet,
Martin
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8674
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Daarom heb ik een hekel aan rokende, hondenbezittende camperaars...

Bericht door seth_space »


Maar blijkbaar is er behoefte om van elkaar te lezen wat de ergernissen zijn
Niet echt. Normaal zou een topic als dit ook al lang naar de digitale hemel verwezen zijn. Alleen is nu het opperhoofd betrokken bij de klachtenstroom en dus blijft men voeren.
Dat zal dan ook mijn ergernis wel zijn :cheers:
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Gesloten