Verwijderen advertentie Plus500 van telefoon

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Verwijderen advertentie Plus500 van telefoon



Bericht door hwendt »

ja toch maar hier de vraag stellen.
Er wordt de laatste tijd een advertentie verspreid door een investeringen maatschappij Plus500.
Deze advertentie komt ongevraagd bij u binnen en telkens als ik mijn telefoon ontkoppel krijg ik eerst deze advertentie te zien.
Alles geprobeerd en geloof mij ik heb voldoende verstand van zaken en ben geen digibeet.
Samsung heeft al een blokkade op deze site gezet en waarschuwt dat dit een ongecontroleerde advertentie is.

Ik krijg deze advertentie niet weg. Ze blijft telkens terug komen omdat ik niet weet aan welk programma deze advertentie vast zit.
Bij de vraag op welke wijze ik de advertentie moet verwijderen krijg ik alleen maar plus500 gegevens met honderden advertenties hoe goed ze zijn,
Dan komt de oplossing met
Geef uw naam en e-mail adres.
Ga naar informatie en zoek advertentie verwijderen.
Dan nog een aantal vragen met de reden waarom ik de advertentie kwijt wil

Dit is volstrekt tegen de wetgeving in ons land maar de vraag is doe er maar eens wat aan.

Dit is tegen het schofterige aan en als ze die gegevens dan weer hebben wat komt er dan weer.
Ze komen uit Cyprus en Londen en vele andere dubieuze landen dus zijn vermoedelijk ongrijpbaar op dit moment.

waarom hier plaatsen. ?
Omdat de ergernis en onwetendheid hoe te stoppen aan u allen kan voorkomen. Dus een dikke waarschuwing.

PLUS500 dus

Hugo
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: VERWIJDEREN ADVERTENTIE plus500



Bericht door B1gcheese »

'telkens als ik de telefoon ontkoppel'. Waarvan ontkoppel je de telefoon dan? Van je PC? Bluetooth/carkit? Deze advertentie komt helemaal niet ongevraagd bij me binnen. Gelukkig maar :-B

Maak je wel eens een backup van je telefoon? Zet hem eens terug naar de fabrieksinstellingen en zet dan je gegevens terug. Ik begrijp overigens niet waarom je die vraag hier stelt maar wie weet ben je hiermee geholpen. Succes.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8374
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Verwijderen advertentie Plus500 van telefoon



Bericht door EasyBee »

Misschien dat dit helpt.

Ongewenste advertenties, pop-ups en malware verwijderen

Probleem-apps verwijderen
Houd op een Android-telefoon of -tablet de aan/uit-knop van je apparaat ingedrukt.
Tik op je scherm op Uitschakelen Aan/uit en houd deze optie vast. Je apparaat wordt opgestart in de veilige modus. De tekst 'Veilige modus' wordt onder aan het scherm weergegeven. Verwijder onlangs gedownloade apps één voor één.
Meer informatie over het verwijderen van apps. https://support.google.com/pixelphone/answer/2521768

Tip: Maak een lijst van de apps die je verwijdert, zodat je weet welke apps je opnieuw moet toevoegen.

Telkens nadat je een app hebt verwijderd, start je het apparaat opnieuw op. Controleer vervolgens of het probleem met het verwijderen van de betreffende app is opgelost.
Nadat je de problematische app hebt verwijderd, kun je de andere verwijderde apps weer toevoegen.
Meer informatie over het opnieuw installeren van apps. https://support.google.com/googleplay/answer/113410
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: VERWIJDEREN ADVERTENTIE plus500



Bericht door hwendt »

B1gcheese schreef:
vr 16 jul 2021, 10:21
'telkens als ik de telefoon ontkoppel'. Waarvan ontkoppel je de telefoon dan? Van je PC? Bluetooth/carkit? Deze advertentie komt helemaal niet ongevraagd bij me binnen. Gelukkig maar :-B

Maak je wel eens een backup van je telefoon? Zet hem eens terug naar de fabrieksinstellingen en zet dan je gegevens terug. Ik begrijp overigens niet waarom je die vraag hier stelt maar wie weet ben je hiermee geholpen. Succes.
met ontkoppelen bedoelde ik los maken van de oplader. Dan ga ik niet terug naar het opstartscherm maar komt die advertentie voor de dag.
Bijna alles geprobeerd maar de advertentie komt telkens terug.
Waarom hier geplaatst ?
Zelfde reden als de duizenden berichten over Corona. Het kan jullie ook overkomen dat je dit overkomt. Ondanks virusscanners, mailwhere scanner, Iobit scanner en noem maar op verpest deze virusreclame behoorlijk mijn stemming. Ik wil dan ook voorkomen dat de vele camperforum leden hier ook door besmet worden. Aangezien er ook al door de providers voor deze reclame wordt gewaarschuwd ga ik er van uit dat het een op dit moment niet verwijderbare reclame is waar ze nog niet tegen hebben kunnen doen.
Zal wel komen denk ik.

EasyBee bedankt ik ga het proberen. is erg arbeid intensief denk ik maar ik moet wat dus...

Groetjes Hugo
Plaats reactie