Wonen in een camper

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Wonen in een camper



Bericht door de Jonckheer »

Zie je dat echt zitten, een hele winter in een kleine bedompte ruimte bivakkeren in je eentje? Ik denk dat je gillend gek wordt! In de zomer gaat het nog, dan kun je bij droog weer buiten zitten maar in de herfst en winter plus een flink stuk van het voorjaar (kijk maar even naar buiten!) is dat geen optie. Kortom, je zit veel vaker binnen dan buiten. Gevangenen hebben meer comfort gedwongen dan jij vrijwillig wilt gaan doen. Bezint eer gij begint!
Tessa189
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 28 apr 2021, 20:25

Re: Wonen in een camper



Bericht door Tessa189 »

Heel erg bedankt voor alle tips!
Als ik een kamer zou gaan huren heb ik een auto nodig, ik begrijp dat de verzekering, wegenbelasting en brandstof daarvan goedkoper zullen zijn, maar daardoor wordt een kamer of een camper ongeveer even duur denk ik. Ik ga de facebook pagina’s bekijken! De winter lijkt mij ook lastig en daarom mijn vraag naar ervaringen.

Een camper/ caravan vindt ik erg aantrekkelijk omdat ik dan juist privacy heb. Ik heb de optie caravan ook nog niet uitgesloten, ik ga waarschijnlijk volgende week even vragen aan de eigenaren van de camperplaatsen/ campings in de buurt van Nijmegen of er iets mogelijk is.

Ik kijk ook nog naar de optie om een kamer te huren, als er eventueel een kamer leeg is hou ik mij ook zeker aanbevolen! (Stuurt u mij dan alstublieft een PB)
Plaats reactie