Overzicht vaccinatie deel 2

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.

Vaccinaties overzicht

Ik ben NOG NIET gevaccineerd.
14
7%
Ik ben 1 maal gevaccineerd
48
25%
Ik ben volledig gevaccineerd (zie toelichting)
120
63%
Ik wil niet gevaccineerd worden
9
5%
 
Totaal aantal stemmen: 191

Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door MonRoe »

Ok, 1963 en 1964, dan gauw 1965 erbij ;-) Online afspraak maken gaat volgens mij al een tijdje niet goed, heb het geprobeerd met 1961 als geboortedatum om te kijken waar ik in onze omgeving het snelst terecht kan, maar het werkt al een week of 2 niet meer.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
marjasjaak
Berichten: 1727
Lid geworden op: wo 18 jul 2018, 13:04
Locatie: Kaag en Braassem

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door marjasjaak »

Net via coronatest.nl online een afspraak gemaakt. (oprichtingsdatum 1964 :-B ) Binnen 2 minuten geregeld.
@Monroe, misschien moet je even je cookies en/of geschiedenis wissen op je pc of tablet.
Dat wil weleens helpen met sommige sites.
Sjaak.
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door Marco Polo »

Geen vraag meer over de uitnodigingsbrief?
Gebruikersavatar
marjasjaak
Berichten: 1727
Lid geworden op: wo 18 jul 2018, 13:04
Locatie: Kaag en Braassem

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door marjasjaak »

De 1e vraag op coronatest.nl is: of je bij de griepprik groep hoort. De 3e vraag is het invullen van je geboortejaar.
Als het desbetreffende jaar is vrijgegeven mag je door met vragen beantwoorden, is dat niet het geval dan wordt je gelijk uit de vragenlijst gegooid.
Je hoeft niet te wachten op een brief, zodra je geboortejaar is vrijgegeven mag je al aanmelden.
Marja kreeg de uitnodigingsbrief pas na een week, had zich allang aangemeld op de site.
Sjaak
Laatst gewijzigd door marjasjaak op zo 16 mei 2021, 14:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door Kroppie »

hier ook, zaterdag voor pasen aangemeld, 2epaasdag voor 1e maal geprikt, woensdags brief in de bus, 10 mei 2e prik gehad.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door Marco Polo »

Geen vraag naar de uitnodiging op de priklokatie ga ik dan maar vanuit?
Zag dat Hugo himself de uitnodiging via Twitter had verstuurd :D
Gebruikersavatar
marjasjaak
Berichten: 1727
Lid geworden op: wo 18 jul 2018, 13:04
Locatie: Kaag en Braassem

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door marjasjaak »

Jawel, als je bij de griepprikgroep hoort neem je de brief die je van de huisarts hebt gekregen mee (die met een code er in), als je door je geboortejaar hebt kunnen boeken, dan neem je de mail of sms bevestiging mee.
Gr. Marja
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door Marco Polo »

Bedankt voor de info :-)
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5996
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door TestCase »

Jan en Simonne schreef:Ja, het schijnt erg traag te gaan.
Ik zit af en toe even te kijken op die site van dat prullenbak vaccin, maar dat werkt toch wel aardig, geloof ik.
Gisteren waren in Arnhem en in Leiden vaccins over.
Mijn schoonzoon, Leiden, was een gelukkige, met AZ.


\\Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
Yvonne57
Berichten: 888
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 13:23
Locatie: N.-Br.

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door Yvonne57 »

Hier in ons dorp in midden Brabant krijgen de mensen uit 1958 1959 en 1960 komende week pas hun 1e prik met AstraZeneca van de huisarts. Behoorlijk laat dus.
Maar ook goed nieuws: de 2e prik staat ingepland voor de week van 19 juli. Dus na 9 weken ipv 12 en dus vlak voordat hier de zomervakantie officieel begint. Daar is over nagedacht!
Yvonne
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door MonRoe »

Hier krijgt de groep van 1958/1959/1960 deze week de 1e vaccinatie, nog geen idee wanneer de volgende, maar dat maakt ook niet uit, op deze leeftijd hebben de meesten geen schoolgaande kinderen meer ;-)
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door Marco Polo »

En wat nou te doen als je al een keer besmet bent geweest en 2 prikken aangeboden krijgt.
De nette manier is de 2e afzeggen.
Maar is dat handig?
2 staat beter als bewijs voor vaccinatie
En met de 2e heb je gelijk een boostershot te pakken.

Gewetensvraag denk ik.
Gebruikersavatar
marjasjaak
Berichten: 1727
Lid geworden op: wo 18 jul 2018, 13:04
Locatie: Kaag en Braassem

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door marjasjaak »

@ Monroe. Als jij van 1965 bent, zou ik de coronatest.nl en NOS site in de gaten houden.
Dan kan je zeker een week eerder al een afspraak maken. Mijn 2e prik is op 30 juni, dat is mooi op tijd voor de vakanties.
@MarcoPolo zou lekker die 2e prik ook nemen. Dan weet je zeker dat het goed zit.
Het Sars cov2 virus is nog zo jong, de wetenschap weet volgens mij nog lang niet alles. Ook over de antistoffen in de toekomst is nog niet veel bekend.
Sjaak.
Laatst gewijzigd door marjasjaak op zo 16 mei 2021, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door MonRoe »

Ik hou die site zeker in de gaten, nu gaan wij gelukkig pas in september weg, maar we willen wat meer vrijheid hier in de omgeving, zoals fietsen en boodschappen doen in Duitsland, wat maar 3 km hiervandaan is. Roel is woensdag aan de beurt, ik hopelijk nog voor begin juni.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Plaats reactie