Overzicht vaccinatie deel 2

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.

Vaccinaties overzicht

Ik ben NOG NIET gevaccineerd.
14
7%
Ik ben 1 maal gevaccineerd
48
25%
Ik ben volledig gevaccineerd (zie toelichting)
120
63%
Ik wil niet gevaccineerd worden
9
5%
 
Totaal aantal stemmen: 191

Fee
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 16 sep 2019, 14:15

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door Fee »

Je gaat uit van de vrije keuze wel of niet te laten vaccineren, die is nu al niet meer vrij, indirecte dwang en regels voor mensen die zich niet willen laten vaccineren, uitsluiten van bepaalde zaken, dat gaat nog veel strenger worden, dus die zogenaamde vrijheden die niet vaxers zouden krijgen, doordat de meerderheid zich laat vaccineren, dont think so, eerder het tegenovergestelde
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5996
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door TestCase »

Je hebt de vrijheid om te kiezen, helaas hebben beide keuzes nadelen naast de voordelen. That's life, je kunt niet in alles je zin krijgen heeft mijn wijze moeder mij altijd voorgehouden er zijn ook anderen op deze wereld die er anders over denken. Dit mag, en moet vaak ook om die tegenstem in beschouwing te nemen, allemaal gelukkig.

//Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Fee
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 16 sep 2019, 14:15

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door Fee »

TestCase schreef:
do 10 jun 2021, 12:10
Inderdaad en Fee spreekt zichzelf ook nog eens tegen. Mag allemaal hoor.
Maar je wordt ook gedwongen te stoppen bij het verkeerslicht of een zebrapad of..... Allemaal om elkaar de gelegenheid te geven te kunnen leven. En die chip in mijn arm merk ik trouwens helemaal niets van, nadeel is wel dat mijn partner nu altijd weet waar ik ben.Afbeelding
Zit trouwens net te lezen in het boek 'Authoritarian Nightmare' door John W. Dean et all. Zeer leerzaam en verklarend voor deze bespiegelingen.

//Kees
Er is niets mis met afspreken van bepaalde regels ter levensverlenging,regels zijn praktisch en handig

Er is wel wat mis met een door overheid uitgerold plan waarvan nog maar de vraag is of het iets gaat oplossen,als er al een probleem is, want tenslotte is een mortality rate van 0,15 niet echt schokkend te noemen (alzheimer staat op 1 van doodsoorzaken, corona staat niet eens in de top 20)

Daar ga je dan een hele bevolking voor inspuiten met ene vaccin waar nog vanalles en nogwat onduidelijk over is, en , dat is allemaal prima als het vrijwillig zou zijn, maar dan ga je de mensen die dat niet willen ook nog eens de schuld geven voor het niet meewerken aan het terugkrijgen van de vrijheid, terwijl het een basisrecht van elk mens is te bepalen wat het met zijn of haar lichaam gebeurt, en men het recht heeft een vaccin te weigeren in the first place, integriteit eigen lichaam

Misschien is het goed te beseffen dat deze hele toestand nooit iets van doen had met volksgezondheid maar alles met ordinair geld verdienen, macht en controle van en over burgers, dat is nl zon beetje ALTIJD overheidsdrijfveer

Het controlesysteem dmv vax paspoort (en erger) komen we niet meer vanaf

Links of rechtsom, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje, of je nu voor of tegen vax bent, en de meerderheid, de pro vaxers , zijn daar mede verantwoordelijk voor , want als iedereen nee had gezegd kon het plan ook niet verder uitgerold worden

Vrijheid, my ass
Laatst gewijzigd door Fee op do 10 jun 2021, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Fee
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 16 sep 2019, 14:15

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door Fee »

TestCase schreef:
do 10 jun 2021, 12:25
Je hebt de vrijheid om te kiezen, helaas hebben beide keuzes nadelen naast de voordelen. That's life, je kunt niet in alles je zin krijgen heeft mijn wijze moeder mij altijd voorgehouden er zijn ook anderen op deze wereld die er anders over denken. Dit mag, en moet vaak ook om die tegenstem in beschouwing te nemen, allemaal gelukkig.

//Kees
Euh nee, je hebt niet de vrijheid om te kiezen, degen die kiezen voor geen vax, worden nu al uitgesloten van bepaalde zaken, dat wordt erger, let maar op

De beredenering gaat mank, laat je vaxen, en je bent vrij, dat is geen vrijheid

Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen zich zouden laten vaccineren als er geen overheidsbrief op de mat viel, er geen overheidscampagne tegenaan was gegooid, en mensen werkelijk zelf mochten bepalen

Op basis van het aantal mensen dat ik hierover sprak vorige week op de camping, denk ik dat dat percentage wel eens erg hoog zou kunnen liggen

Dat die brief wel op de mat valt, is op zichzelf al dwang te noemen, waar bemoeit men zich mee
Laatst gewijzigd door Fee op do 10 jun 2021, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
metatoon
Berichten: 9611
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door metatoon »

Hoe heet ook weer ??????
Oja wesley .
Je was niet zomaar welkom om mee te kunnen lopen in zijn vrijheidsmarsen .
Ook geen vrijheid te noemen,of wel?

Gr. Toon.
P.s. Ik heb zo'n pokken lidteken ,iedereen kan het zien.
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
Fee
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 16 sep 2019, 14:15

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door Fee »

Geen id waar je het over hebt
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5996
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door TestCase »

Zucht, weer een 'cijfers manipulator'. En van leven ga je ook dood, zeker weten dat die aandoening bovenaan staat.

//Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Fee
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 16 sep 2019, 14:15

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door Fee »

Nee hoor, cijfers staan gewoon op de site van rivm, 17000 sterfgevallen op 17miljoen inwoners, do the math (er sterven elk jaar in nl 140.000 mensen los van corona)

Ik ben niet anti vax, van mij mag iedereen doen en laten watie zelf wil, het wordt echter een ander verhaal als dmv overheidsdruk de meerderheid de keus maakt zich te laten vaxen, en ik daar negatieve gevolgen van ondervind als gevolg van regelgeving van diezelfde overheid

Welkom in de democratie, de meerderheid het recht gegeven de minderheid te regeren,en daarmee meteen het manco blootgelegd
metatoon
Berichten: 9611
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door metatoon »

Fee.
Heb jij een leuk alternatief voor demoncratie?

Gr. Toon.
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door MonRoe »

je hebt de vrijheid om je wel of niet te laten vaccineren. bij geen vaccinatie zal je, als je ergens heen wil, je moeten laten testen.

hoe lang dat gaat zijn, geen idee, kan best zijn dat het over een jaar allemaal over is, maar kan ook nog 5 jaar duren en dat alleen de mensen die nu voor een griepprik in aanmerking komen dan ook gelijk een covid vaccinatie krijgen.

je blijft altijd een keus hebben, aanvaard alleen de consequenties daarvan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5611
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door Camperic »

noneku schreef:
wo 09 jun 2021, 22:38
Wij ook beiden corona gehad. Beiden 1 vaccinatie. Hebben destijds online testafspraak gemaakt via coronatest.nl. Als ik daar nu inlog met digid staat kun je gewoon je positieve uitslag op datum zien. Weet niet of dit ook zo is als je een tel afspraak hebt gemaakt. Dit hebben we geprint met handtekening en stempel van Huisarts en doen we maar bij de boekhouding.
Met stempel van huisarts heeft het wellicht enige waarde. Ik kan ook inloggen en een print ervan maken, maar behalve de datum staan er geen (persoons)gegevens bij dus wat zegt het over mij :wink:
Fee schreef:
do 10 jun 2021, 11:52
Ik had wat meer weerstand verwacht van mensen met de voorkeur voor dat vrijere leven, mbt camper en reizen, maar het valt tegen
Daarentegen had ik wat meer verstand verwacht van sommigen, maar dat valt me tegen 8-)

Het zit je blijkbaar nogal hoog. Geregistreerd in 2016, eerste bericht gisteren en nu 12 waarvan 9 in dit topic. Welkom hoor incl. jouw mening, maar om jouw doel te bereiken kun je wellicht beter ergens anders "vrijheidsstrijder" gaan spelen :roll:
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80322
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door Dafluc »

Los van de mening, we hebben het hier over wel of niet geprikt en de voortgang van het vaccineren. Je kunt hier natuurlijk ook melden dat je niet gevaccineerd bent. Omdat je dat bijvoorbeeld zelf niet wilt. Al het overige hoort in dit topic niet thuis. Daar hebben we het coronatopic voor. Maar waarom zou je daaraan meedoen als je het ontkent?
Afbeelding
Fee
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 16 sep 2019, 14:15

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door Fee »

metatoon schreef:
do 10 jun 2021, 13:11
Fee.
Heb jij een leuk alternatief voor demoncratie?

Gr. Toon.
Ja, anarchisme, maar daar is de wereld nog niet klaar voor

Let wel, anarchisme is ene ideologie gebaseerd op het recht van elk mens zichzelf te regeren, ook niet over een ander

het betekend niet, geen regels, het betekent simpelweg dat de verantwoordelijkheid bij mensen en hun medemens ligt,gelijkwaardig, niet bij een groep mensen die zichzelf het recht verschaft heeft dmw dwang en geweld over miljoenen anderen te regeren
Fee
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 16 sep 2019, 14:15

Re: Overzicht vaccinatie deel 2



Bericht door Fee »

MonRoe schreef:
do 10 jun 2021, 13:12
je hebt de vrijheid om je wel of niet te laten vaccineren. bij geen vaccinatie zal je, als je ergens heen wil, je moeten laten testen.

hoe lang dat gaat zijn, geen idee, kan best zijn dat het over een jaar allemaal over is, maar kan ook nog 5 jaar duren en dat alleen de mensen die nu voor een griepprik in aanmerking komen dan ook gelijk een covid vaccinatie krijgen.

je blijft altijd een keus hebben, aanvaard alleen de consequenties daarvan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door overheid op voorhand bepaalde keuzes, heeft niets te maken met een werkelijke vrije keus
Plaats reactie