Kado van NKC

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Kado van NKC



Bericht door Premiumliner »

U bedoeld leden die bijv. een witte en een blauwe handdoek hebben of zo'n led lantaarn of een plaid/deken? :wink:
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: Kado van NKC



Bericht door Zwerfsteen »

Nee, sokken.
Die andere goodies kreeg iedereen geloof ik.
De sokken zijn een treetje hoger, een echt collectors item.
Groet,
Leny en Pieter
robbreedveld
Berichten: 728
Lid geworden op: za 25 jul 2009, 22:32
Locatie: Westerlo (B)

Re: Kado van NKC



Bericht door robbreedveld »

om aan de nieuwsgierigheid te voldoen , het zijn lichtblauwe sokken
in de maat 38 t/m 44.


voel hier toch wat jaloezie ,


Rob
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Kado van NKC



Bericht door MonRoe »

bently schreef:
do 11 mar 2021, 16:18
Blijft toch ondankbaar volk die Nederlanders. Krijgen ze iets voor niks, is het ook weer niet goed ! :mrgreen:
voor niets, nee hoor, daar hebben ze een paar jaar lang lidmaatschap voor betaald ;-)
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: Kado van NKC



Bericht door Zwerfsteen »

Uniek toch. :D
Groet,
Leny en Pieter
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Kado van NKC



Bericht door MonRoe »

net zo uniek als het feestje bij 25 jaar NKC, was onze 1e en laatste kennismaking, met z'n allen op het stoppelveld in Wijk en Aalburg. Met een trekker door de modder op je plek worden gezet, het hele weekend in de modder staan en bij vertrek weer met de trekker er af. Er waren er bij die stonden tot aan hun assen in de blubber.

Wij zijn ergens op een industrieterrein gaan staan, lekker verhard, later volgde er meer.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: Kado van NKC



Bericht door Zwerfsteen »

Ja dan heb ik toch liever sokken. :D
Groet,
Leny en Pieter
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Kado van NKC



Bericht door Premiumliner »

Jullie kennen ze vast ook wel. Die campereigenaren die de beurs afstruinen om een gratis potlood, rolletje pepermunt of andere "gadgets" te scoren.
Die lui kom je op iedere beurs tegen, maar zitten gelukkig niet op dit forum. Daarom reageren ze natuurlijk ook zo abject als iemand anders vertelt dat ie iets heeft gekregen dat ze zelf (nog) niet hebben kunnen halen. :wink: :mrgreen:
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Kado van NKC



Bericht door Premiumliner »

MonRoe schreef:
do 11 mar 2021, 16:58
net zo uniek als het feestje bij 25 jaar NKC, was onze 1e en laatste kennismaking, met z'n allen op het stoppelveld in Wijk en Aalburg. Met een trekker door de modder op je plek worden gezet, het hele weekend in de modder staan en bij vertrek weer met de trekker er af. Er waren er bij die stonden tot aan hun assen in de blubber.

Wij zijn ergens op een industrieterrein gaan staan, lekker verhard, later volgde er meer.
Vandaar natuurlijk dat moddergooien naar de NKC. :eh:
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Kado van NKC



Bericht door MonRoe »

nee hoor, met tussenpozen toch al met al een paar jaar lid geweest, ok, ook voor de verzekering.

Maar sokken geven vanwege een lidmaatschap, kom op zeg. Het is een vereniging, leden betalen daar voor, dat geld moet besteed worden aan alle leden, waarom dan alleen een bepaalde groep bedanken? Ik werk voor een vereniging, zoiets moet beschikbaar zijn voor iedereen, dat een lid er dan niet voor kiest is dan zijn eigen keus.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10101
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:

Re: Kado van NKC



Bericht door Peter LMC »

Wij waren wel blij met het cadeautje van de NKC. :-B
Lag een paar maanden geleden in de bus.
Ik had ergens aan mee gedaan bij de NKC dus.
Was het al weer vergeten.
Prijsje in de vorm van een Dinercheque a € 50.00 .
Dank je wel NKC. :thumbup:
Die is al gebruikt bij een afhaaldiner. Was lekker. :-B
Ruud Adam
Berichten: 1942
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 16:57
Locatie: Amsterdam

Re: Kado van NKC



Bericht door Ruud Adam »

Ik heb onlangs een dienblad gekregen van de Mehari club.
Durf het bijna niet te zeggen, maar ik was er verguld mee. :)

Het gegeven dat trouwe leden extra beloond worden, dat doen wel meer verenigingen. ANWB doet dat ook.
Vind ik niks mis mee.

Of een paar sokken een leuk kado is voor camperaars... dat weet ik niet. Iets echt camper-gerelateerd zou wellicht leuker zijn.
Maar altijd leuk om iets te krijgen. Ook al betaal je er zelf aan mee. Boeie.

Ik geef mijn vrouw ook elk jaar iets voor haar verjaardag. En op mijn verjaardag krijg ik iets van haar. Wordt allemaal betaald van ons gezamenlijke geld. Boeie.
Groet, Ruud
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10101
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:

Re: Kado van NKC



Bericht door Peter LMC »

Wat de een helemaal niets vind dat vind de ander weer heel leuk.
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: Kado van NKC



Bericht door Zwerfsteen »

Een tijdje terug kregen we van de NKC boekjes met de leukste camperplaatsen in Noord Frankrijk en een met de leukste camperplaatsen in de Benelux.
Daar was ik ook heel blij mee.
Maar die sokken..... :lol3:
Groet,
Leny en Pieter
Plaats reactie