Kado van NKC

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Kado van NKC



Bericht door thole »

We hebben er in ieder geval hartelijk om gelachen toen ze in de bus lagen een paar maand geleden.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: Kado van NKC



Bericht door Zwerfsteen »

Ja toch en we zitten inmiddels al op pagina 4.
Groet,
Leny en Pieter
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Kado van NKC



Bericht door Premiumliner »

thole schreef:
do 11 mar 2021, 17:29
We hebben er in ieder geval hartelijk om gelachen toen ze in de bus lagen een paar maand geleden.
Dus u was wel blij! En..... een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! :D :D :D
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: Kado van NKC



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op do 02 nov 2023, 1:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Kado van NKC



Bericht door Premiumliner »

Jaeh... dan ga ook ik stemmen! :cheers:
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
fstuif
Berichten: 343
Lid geworden op: ma 27 sep 2010, 17:48
Locatie: Zevenaar

Re: Kado van NKC



Bericht door fstuif »

Je kunt en mag er van alles van vinden natuurlijk. Het meest lachwekkend vind ik dat als ik ze aantrek het logo van die club onder mijn voet zit. Ik vraag me af of dit expres gedaan is omdat men veronderstelt dat hun leden altijd de voeten op een krukje leggen en verder niks meer doen. Zou toch wel een iets zijn.
Met vriendelijke groet.

Fred

Achter iedere bocht een nieuw avontuur. Ik hoop nog vele bochten te mogen rijden.
WimZ
Berichten: 1813
Lid geworden op: zo 30 aug 2009, 11:13

Re: Kado van NKC



Bericht door WimZ »

janmetdoka schreef:
do 11 mar 2021, 17:51
Voor die lui heb ik geweldig nieuws: Als ze op 15, 16, of 17 maart gaan stemmen, dan mogen ze het rode potlood, gratis en voor niks, meenemen.
Dat is niet in iedere gemeente. Ze kunnen ook schoongemaakt worden en hergebruikt.
En de gemeente Rotterdam bijvoorbeeld wil 90.000 stempotloodjes verzamelen voor een kunstwerk over laaggeletterdheid.
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: Kado van NKC



Bericht door Zwerfsteen »

fstuif schreef:
do 11 mar 2021, 18:24
Je kunt en mag er van alles van vinden natuurlijk. Het meest lachwekkend vind ik dat als ik ze aantrek het logo van die club onder mijn voet zit. Ik vraag me af of dit expres gedaan is omdat men veronderstelt dat hun leden altijd de voeten op een krukje leggen en verder niks meer doen. Zou toch wel een iets zijn.
Echt waar? :lol3:
Omdat ik ze niet aangetrokken heb (dat durfde ik echt niet) is me dat niet opgevallen. :P
Groet,
Leny en Pieter
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19101
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Kado van NKC



Bericht door Aloys »

Beurzen afstruinen? Gratis potloden?
Ik ben een aantal jaren achter elkaar naar Düsseldorf geweest op vrijdag, met een perskaart. De persdag dus.
Kwam ik met zakken vol usb-sticks weer thuis, alles voor de pers!
Tjonge, wat je daar niet allemaal kreeg! Bij Hymer stond een compleet koud buffet klaar met alles erop-en-eraan.
Nu rijd ik geen Hymer, dus dat hebben al die Hymer-eigenaren hier voor mij betaald! :mrgreen:
Was lekker jongens, hartelijk dank!

Die sokken liggen hier ook in de kast. Voor ik ze aantrek eerst maar eens de reacties van voor- en tegenstanders in dit topic tellen. Dan pas beslissen of ik ze ga aantrekken...

Foto van die sokken? Komt eraan, momentje! :oops: :D

NKC-Sokken.jpg
NKC-Sokken.jpg (32.15 KiB) 117 keer bekeken
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5996
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Kado van NKC



Bericht door TestCase »

robbreedveld schreef:om aan de nieuwsgierigheid te voldoen , het zijn lichtblauwe sokken
in de maat 38 t/m 44.


voel hier toch wat jaloezie ,


Rob
Goede kleur voor bij lichte jeans.Afbeelding

Tja en op al die congressen en beurzen nam ik ook wel iets mee dat handig was. USB sticks/hubs, software, rugzak, laptop tas, jassen en soms polo's, of t-shirts niet te opzichtig. Wat ik troep vond liet ik liggen want het moest wel mee terug in de handbagage.Afbeelding


\\Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: Kado van NKC



Bericht door Zwerfsteen »

Misschien moet je de witbalans van de camera anders instellen Aloys, zo is de kleur nog acceptabel maar in het echt....
Overigens zie ik zojuist dat je vandaag verjaart.
Van harte gefeliciteerd!, ik had je graag een paar sokken gegeven maar die heb je al zie ik. :-B
Nog een fijne avond. :thumbup:
Groet,
Leny en Pieter
Gebruikersavatar
Karelkaywa
Berichten: 1118
Lid geworden op: za 15 nov 2014, 13:46
Locatie: Castricum

Re: Kado van NKC



Bericht door Karelkaywa »

Aloys schreef:Voor ik ze aantrek eerst maar eens de reacties van voor- en tegenstanders in dit topic tellen. Dan pas beslissen of ik ze ga aantrekken...
Je kunt ze in uiterste nood altijd nog als slaapsokken gebruiken. In koude nachten komt het je nachtrust ten goede Afbeelding

En van harte gefeliciteerd Afbeelding
Groeten van Karel
(Kaywa was de naam van mijn laatste Duitse Herder)
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19101
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Kado van NKC



Bericht door Aloys »

Dank je Karel. Ik zit in die leeftijdsgroep die in de planning vaak niet genoemd wordt... :D
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Kado van NKC



Bericht door Premiumliner »

Aloys schreef:
do 11 mar 2021, 18:31
Beurzen afstruinen? Gratis potloden?
Ik ben een aantal jaren achter elkaar naar Düsseldorf geweest op vrijdag, met een perskaart. De persdag dus.
Kwam ik met zakken vol usb-sticks weer thuis, alles voor de pers!
Tjonge, wat je daar niet allemaal kreeg! Bij Hymer stond een compleet koud buffet klaar met alles erop-en-eraan.
Nu rijd ik geen Hymer, dus dat hebben al die Hymer-eigenaren hier voor mij betaald! :mrgreen:
Was lekker jongens, hartelijk dank!

Die sokken liggen hier ook in de kast. Voor ik ze aantrek eerst maar eens de reacties van voor- en tegenstanders in dit topic tellen. Dan pas beslissen of ik ze ga aantrekken...

Foto van die sokken? Komt eraan, momentje! :oops: :D


NKC-Sokken.jpg
De NKC heeft bijna 60.000 leden. Daarvan zitten hier op dit forum ook enkele die hun mening uiten.
Daar gaat u uw mening toch niet op afstemmen hoop ik?

Enne.. van harte gefeliciteerd en maak er nog een fijne avond van! :cheers:
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Plaats reactie