Poll: overzicht vaccinatie

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.

Vaccinaties overzicht

Vaccinatiedatum februari
14
3%
Vaccinatiedatum maart
29
7%
Vaccinatiedatum april
85
19%
2e vaccinatie ca 2 weken
23
5%
2e vaccinatie ca 12 weken
62
14%
Centrale vaccinatieplek
64
15%
Huisarts
39
9%
Astraz
48
11%
Pfizer/moderna
72
16%
Ander vaccin(melden in topic)
3
1%
 
Totaal aantal stemmen: 439

Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Poll: overzicht vaccinatie

Bericht door MonRoe »

Henk en van welk bouwjaar ben jij?
Wij zitten hier te wachten op bouwjaar 1960, huisarts weet nog van niets. zijn net klaar met 63 en 64 jarige.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Poll: overzicht vaccinatie

Bericht door thole »

@Henk, het zal met geboortejaar te maken hebben.

@Monique, het zal wellicht iets sneller gaan nu de zijn gestopt met 60 minners en de huisartsen door kunnen gaan met het AZ vaccin voor 60 plussers.
Het gaat over heel veel mensen, gen idee hoe lang dat duurt.
Dafluc schreef:
za 10 apr 2021, 15:34
Ik heb het gelezen Thole. Voordat je een uitnodiging hebt bellen. Maar wat ik bedoel is dat ik dan ook kan begrijpen dat ze het overzicht een beetje kwijt zijn.
:thumbup:
Eigenlijk liever een online afspraak maken dan bellen, dit vanwege het feit dat het een half miljoen mensen betreft.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Poll: overzicht vaccinatie

Bericht door Kroppie »

thole schreef:
za 10 apr 2021, 15:29
Kroppie schreef:
za 10 apr 2021, 15:18
nee, hoor was een grapje van mij, ik ben van 03-1948 en ben nu reeds op 05-04 gevaccineerd en op 10-05 de 2e, ik ben dik tevreden met zoals het bij mij gegaan is, laat daar geen twijfel over bestaan.

jos
Dat moet je uitleggen Jos, geen brief nog ontvangen?
n.a.v. een bericht hier op het forum, online een afspraak gemaakt, ging de 2e keer probleem loos.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Poll: overzicht vaccinatie

Bericht door thole »

ja dat begrijp ik, dat heb ik ook al eerder gedaan.
Maar heb je de brief nu wel of niet al ontvangen (anders komt die nog) want tot nu toe werden die wel verstuurd , ook al had je een afspraak of zelfs al een vaccinatie gehad.
Laatst gewijzigd door thole op za 10 apr 2021, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Poll: overzicht vaccinatie

Bericht door Kroppie »

de uitnodigingsbrief had ik vanmorgen in de brievenbus.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Poll: overzicht vaccinatie

Bericht door thole »

Kijk, dat bedoel ik :thumbup:
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80313
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Poll: overzicht vaccinatie

Bericht door Dafluc »

Ik ook. Dat je dan het overzicht kwijt kunt raken. Bellen, online, voordat of nadat je een brief hebt ontvangen, partners die wel of niet tegelijk kunnen. Bij de huisarts of de GGD.
Afbeelding
Gebruikersavatar
mMario
Berichten: 823
Lid geworden op: zo 20 nov 2011, 18:30
Locatie: Hoogkarspel

Re: Poll: overzicht vaccinatie

Bericht door mMario »

Hier ook weer blij. Mijn vrouw (1949)vanmiddag brief ontvangen en gelijk online de afspraak gemaakt (3 minuten werk) en 16 April naar Agriport M.meer voor 1e prik.
Top organisatie die GGD.
Snap niks van al het gezeur van veel mensen die melden over tel. wachttijden etc. en dat het zo moeizaam gaat een afspraak te krijgen.
Moet veel meer worden benadrukt dat je de afspraak online moet maken.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
bupozaanstad
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 20:06
Locatie: Zaanstad

Re: Poll: overzicht vaccinatie

Bericht door bupozaanstad »

MonRoe schreef:
za 10 apr 2021, 15:38
Henk en van welk bouwjaar ben jij?
Wij zitten hier te wachten op bouwjaar 1960, huisarts weet nog van niets. zijn net klaar met 63 en 64 jarige.
Ik ben sinds een maand 65 en vecht al 6 jaar tegen longkanker en mijn wederhelft is 58 en hartpatiënt met 4 stents en vaatafwijkingen in beide benen. Ze kunnen dan wel uitgaan van leeftijd maar juist als je twee personen hebt in een huishouden die beide toch wel kwetsbaar te noemen zijn waarom dan niet beide vaccineren?
Henk PD7HB
Fiat Ducato 2.5 diesel bj 1991.
Aloys: Henk is helaas overleden rond de jaarwisseling van 2021/2022.
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Poll: overzicht vaccinatie

Bericht door thole »

Ik zojuist een petitie ondertekent om voorrang te geven bij het vaccineren aan kwetsbaren :

https://petities.nl/petitions/snelle-va ... ?locale=nl
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
Camperco
Berichten: 1075
Lid geworden op: wo 10 nov 2010, 11:48
Locatie: Hellevoetsluis
Contacteer:

Re: Poll: overzicht vaccinatie

Bericht door Camperco »

Vandaag on line aangemeld. Eind april 1e prik en begin juni 2e prik. Eerst mijn echtgenote en toen ik.
Op dezelfde dag met een half uurtje ertussen.
Prima website om je aan te melden.
groet uit Hellevoet (of ergens onderweg)
Frans & Gerda

http://www.camperco.nl/
Ik heb niks aan gelijk, ik heb liever geluk.
WimZ
Berichten: 1813
Lid geworden op: zo 30 aug 2009, 11:13

Re: Poll: overzicht vaccinatie

Bericht door WimZ »

thole schreef:
za 10 apr 2021, 16:21
Ik zojuist een petitie ondertekent om voorrang te geven bij het vaccineren aan kwetsbaren :

https://petities.nl/petitions/snelle-va ... ?locale=nl
heeft dat zin? Een petitie die 23 mei naar de minister gaat waarin staat dat mensen van 18-60 jaar met de hoogste kwetsbaarheid uiterlijk in maart te vaccineren...
Ruud Adam
Berichten: 1942
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 16:57
Locatie: Amsterdam

Re: Poll: overzicht vaccinatie

Bericht door Ruud Adam »

bupozaanstad schreef:
za 10 apr 2021, 15:35
Vandaag viel bij mij de brief in de bus dat ik op 17 april mijn eerste AstraZeneca prik kan halen bij de huisarts en op 26 juni de 2de. Eerst maandag eens bellen met het Antoni van Leeuwenhoek want het schijnt dat dit vaccin in combinatie met immuuntherapie een grotere kans op bijwerkingen heeft. Verder is het ook vreemd dat mijn partner niet in aanmerking komt voor vaccinatie ondanks zware hart medicatie na dotteren. Met andere woorden de ene in het huishouden willen ze beschermen tegen Covid-19 en de andere kan het bekijken, ik weet niet wat ik van deze campagne moet denken.
Ik weet niet zeker of de aandoening die je partner heeft, voor een grotere kans op het krijgen van Corona zorgt. Of voor een groter risico op ernstig ziek worden, mocht je partner het krijgen.
Natuurlijk is het een zware aandoening, begrijp me niet verkeerd. Maar dat wil niet zeggen dat het dit ook is in combinatie met Corona.
Daarnaast is al lang geleden besloten om mensen boven de 60 maar in enkele gevallen voorrang te geven voor wat aandoeningen betreft.
Het gaat sneller en eenvoudiger als je dit gewoon op leeftijd afwerkt blijkbaar.
Groet, Ruud
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Poll: overzicht vaccinatie

Bericht door thole »

Vanmorgen stond de petitie vermeld in een bericht op de NOS app.
De einddatum van 23 mei komt ws omdat dit via de stichting petities.nl gaat waar je alle petities kunt aanbieden.
Ik neem aan dat als er 'voldoende' ondertekeningen zijn hij aangeboden gaat worden aan de minister.

Petitie voor sneller vaccineren medisch kwetsbare 60-minners
Een petitie waarin minister De Jonge van Volksgezondheid wordt opgeroepen haast te maken met het vaccineren van medisch kwetsbare mensen tussen de 18 en 60 jaar is al ruim 6000 keer ondertekend. De organisatie #VergeetOnsNietHugo stelt dat deze mensen al een jaar in zeer strenge quarantaine leven en hun kinderen niet naar school durven laten gaan, uit angst voor een besmetting.

Ook de Gezondheidsraad heeft geadviseerd de groep kwetsbare 18- en 60-jarigen met voorrang in te enten.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gesloten