Weer op zoek naar een energie provider met cashback

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Bob47
Berichten: 714
Lid geworden op: di 15 okt 2013, 21:29
Locatie: Haarlemmermeer

Re: Weer op zoek naar een energie provider met cashback.



Bericht door Bob47 »

Nog niet zo lang geleden een jaar contract met goede cash back gekregen bij Welkom.
Bob47
Berichten: 714
Lid geworden op: di 15 okt 2013, 21:29
Locatie: Haarlemmermeer

Re: Weer op zoek naar een energie provider met cashback.



Bericht door Bob47 »

Ik vraag altijd een aanbieding over een vast gebruik 1500m3 gas en 3000kwh elec.
Ga me daar niet zelf zitten uitrekenen. Elk jaar weer een aanbieding over dezelfde cijfers.
Dat is de simpelste manier van vergelijken.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13417
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Weer op zoek naar een energie provider met cashback.



Bericht door hathi »

Ja er zijn de laatste tijd enorm veel energie cowboys op de markt,ook in mijn kennis kring is iemand er mee begonnen,en hij had al 2300 klanten,hoorde ik,als dat in de toekomst maar goed gaat ?
Hans
Gebruikersavatar
Stieneke en Donald
Berichten: 11823
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 14:10
Locatie: Harderwijk

Re: Weer op zoek naar een energie provider met cashback.



Bericht door Stieneke en Donald »

Een hele uitzoekerij is het. Maar goed, met de gegeven info hier kom ik er wel uit. Waarvoor dank natuurlijk. :thumbup:

Ons jaarverbruik is ca 1900 kWh en 800 m³. Dan wordt het maandbedrag, en daar gaat het natuurlijk om, ca €90,00

Bij oa https://www.easyswitch.nl/energie-verge ... /overview/ enkele leveranciers met cashback.
Groetjes,
Donald.

Geniet nu van het leven, anders doen je erfgenamen het.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13417
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Weer op zoek naar een energie provider met cashback.



Bericht door hathi »

Donald ik vermoed,dat het weer een sigaar uit eigen doos is die de providers aanbieden ,het termijn bedrag (€90) is opgebouwd. Uit 15% Netbeheerder, 47% zijn overheidskosten,de gas/ stroom 38%, hoe kun je dan zoveel korting geven op 38% ? Wel nu,de leveringkosten,zijn omlaag gegaan,en dat word dan gebruikt om de prijs te verlagen,maar die verlaging geld voor alle energie leveranciers,ook moet gezegd worden dat 1Januari de overheidheffingen.met €15,–stijgen,de netbeheerkosten,zijn pas op 1Jan.2021 bekend,dus die weet men niet,en daar hebben ze dan nog een soort speling mee,mocht het maandbedrag eigenlijk te laag zijn ? Ik betaal momenteel ook minder dan voorheen,en zit al jaren bij dezelfde leverancier,gewoon voor het gemak,maar niet voor de leverancier,.. ik houd alleen de maandprijs / afrekening in de gaten,en heb meermaals offertes aan gevraagd,maar het verschil is soms een paar Euro,meer niet
Hans
Gebruikersavatar
Stieneke en Donald
Berichten: 11823
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 14:10
Locatie: Harderwijk

Re: Weer op zoek naar een energie provider met cashback.



Bericht door Stieneke en Donald »

Ik denk dat je gelijk hebt Hans. Gaat niet linksom, dan gaat het wel rechtsom. Betalen moet je toch.
Groetjes,
Donald.

Geniet nu van het leven, anders doen je erfgenamen het.
Plaats reactie