Drone brevet

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
jaap van duijn
Berichten: 2160
Lid geworden op: di 14 mei 2019, 12:35
Locatie: KATWIJK ZH

Re: Drone brevet



Bericht door jaap van duijn »

@Aloys,

Had je beter in Australie gewoond / gewerkt dan mocht je 1e klas vliegen naar de schepen, de kapitein en 1e stuurman vlogen bisnis en de rest waaronder "ikke" economie, yep verschil moet er zijn.

Jaap
Een Weinsberg Carasuite 650MF nieuw mei 2019
Dit met E&P level systeem, Thule luifel, Truma airconditioning (onder het bed gemonteerd), Truma 6E boiler/verwarming, 2x zonnepanelen 180WP, 100AH Li4pod HH accu en nog veel meer gadgets.
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27486
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Drone brevet



Bericht door Marco Polo »

Hij zat sowieso verkeerd want Greenpeace lag niet in zo’n goed pulletje bij bepaalde clubjes.
Franse geheime dienst bijvoorbeeld ;-)
veetee
Berichten: 3546
Lid geworden op: zo 29 jul 2018, 14:54
Locatie: De Parel van het Heuvelland

Re: Drone brevet



Bericht door veetee »

Charm schreef:
wo 06 okt 2021, 19:12
Mijn volgende uitdaging is om het vaarbewijs 1&2 te gaan halen :lol: Het is leuk en noodzakelijk die grijze massa te blijven uitdagen nu ik met pensioen ben.
Dat valt ook wel mee, ik heb daar jaren instructie in gegeven, samen met TKN (theoretische kustnavigatie), ik gaf 100% slagingsgarantie aan mijn cursisten. En ja, iedereen altijd geslaagd, hoewel sommigen wel eens een bijlesje nodig hadden. :wink:
Gebruikersavatar
Charm
Berichten: 3453
Lid geworden op: zo 17 aug 2008, 13:49

Re: Drone brevet



Bericht door Charm »

Dat geeft de burger moed :-B Ik weet praktisch niets van die materie en alleen al daarom vind ik het leuk om te gaan doen.
    --Groeten van Mea & Egbert PE9B --

    Benimar Cocoon 463 Northautokapp 170pk automaat.
    Plaats reactie