Ja mooi hoor! Heb zelf een Seat 850 gehad. Wel een sleutelbakkie kocht hem met een lekke koppakking. Mijn oudste broer zat in de autovrakken dus ff snel een ander blokkie er in! Je raad het al ook een lekke koppakking. Dus het originele blok in orde gemaakt maar het bleef elke keer wel wat. Heb 3 jaar terug nog een bod op een 850 Spider gedaan maar dat was niet genoeg. Ik weet nog een harde Renault 16 te staan compleet lopend maar zit er verder niet uit! Ze vragen er mij teveel voor maar heb ze verteld dat als genoeg willen zakken ik wel interesse heb. Denk helaas dat het niets wordt
Gr. Aad
[/quote]
Mooie karretjes, heb 2 850's gehad en de opvolger seat 133, deze kreeg ook een lekke koppakking. Oorzaak was de slang tussen expansievaatje en radiateur, lekte minimaal en bij afkoelen liep koelwater niet meer terug naar radiateur en stond het peil dus te laag, maar vaatje bleef op peil. De stoute schoenen aangetrokken en voor het eerst een kop losgetrokken en pakking vervangen, alles zonder momentsleutel en het bleef nog dicht ook