De nieuwe Apple Watch voor ouderen zeer interessant

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
AadenAnke
Berichten: 13177
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: De nieuwe Apple Watch voor ouderen zeer interessant



Bericht door AadenAnke »

Uuuuuuuhhhee? In je opening zet je draag al jaren de 3 maar ga nu naar de 6 ???
Zo handig dat je hem nooit gebruikt heb :hug:

Kon het ff niet laten.
Niets voor mij zo'n ding mijn smartfoon is vele malen slimmer dan ik, mijn IPad 2 snap ik nog steeds niet! Mijn laptop met Windows 2000 zit ik nog steeds mee te klojen omdat 95 handiger was. De tijd, ik kijk naar de zon en luister naar mijn dorst of kijk op de telefoon. Toen ik op 1 augustus met pensioen ging lag mijn horloge al een paar weken in de la en ik denk dat die daar de komende jaren niet meer uitkomt! Ben de laatste 35 jaar op elke minuut in mijn werk beoordeeld de laatste jaren werd je zelfs aangesproken als je met 10seconden afwijking een tijdhalte passeerde ach ja punctualiteitseisen hè maar het zal ongetwijfeld handige dingen kunnen meten en aangeven. Maar zoals hier al eerder gezegd niets voor mij :shh:

Gr. Aad
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

De nieuwe Apple Watch voor ouderen zeer interessant



Bericht door Zadowolony »

Watch is wel gedragen, maar ik ben er altijd voorzichtig mee geweest.
Een smartwatch is meer dan klok kijken. En als je het niet snapt, moet je er niet aan beginnen.
Ofschoon mijn verstandelijk gehandicapte dochter heel handig met de iPad is (dit kon ik niet laten).

Hij heeft ook zijn dienst bewezen want door alarm van de watch stond hier gisteren de ambulance voor. Inmiddels weer thuis gelukkig.
Heb de 6 nog niet gekocht, maar nu raadzaam om toch de 6 te kopen vanwege de ecg functie.
Gebruikersavatar
Kubo
Berichten: 1130
Lid geworden op: zo 07 dec 2014, 17:45
Locatie: Tytsjerk

Re: De nieuwe Apple Watch voor ouderen zeer interessant



Bericht door Kubo »

De zes nu al een tijdje in bezit na de 4 weer doorgeschoven te hebben aan schoonzoon.
Bevalt prima Ecg vergeleken met die van de cardioloog en is praktisch gelijk.
Ook de Saturatie optie werkt prima.
Groet, Lex (PA3CDM)en Margreet
Safari Camper FIAT Ducato 244 2.8JTD
AadenAnke
Berichten: 13177
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: De nieuwe Apple Watch voor ouderen zeer interessant



Bericht door AadenAnke »

Zadowolony schreef:
zo 29 nov 2020, 15:52
Watch is wel gedragen, maar ik ben er altijd voorzichtig mee geweest.
Een smartwatch is meer dan klok kijken. En als je het niet snapt, moet je er niet aan beginnen.
Ofschoon mijn verstandelijk gehandicapte dochter heel handig met de iPad is Afbeelding (dit kon ik niet laten).

Hij heeft ook zijn dienst bewezen want door alarm van de watch stond hier gisteren de ambulance voor. Inmiddels weer thuis gelukkig.
Heb de 6 nog niet gekocht, maar nu raadzaam om toch de 6 te kopen vanwege de ecg functie.
:thumbup: :cheers: :hug:

Gr. Aad
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: De nieuwe Apple Watch voor ouderen zeer interessant



Bericht door Zadowolony »

Kubo schreef:De zes nu al een tijdje in bezit na de 4 weer doorgeschoven te hebben aan schoonzoon.
Bevalt prima Ecg vergeleken met die van de cardioloog en is praktisch gelijk.
Ook de Saturatie optie werkt prima.
Dat is goed te horen dat ECG en saturatie goed werkt, want dat is de meerwaarde ten opzichte van de 3.
Plaats reactie