Ik vertrek!

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15352
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Ik vertrek!

Bericht door Hoofdnoorman »

Gedurende de periode dat ik hier op het forum actief ben heb ik geprobeerd om andere leden met raad en daad bij te staan. Adviezen gegeven, oplossingen voorgesteld, soms fysiek geholpen. Heel veel leden hebben mij ook enorm geholpen door materiaal ter beschikking te stellen waar ik weer anderen mee kon helpen.
Bij twijfel ging ik onderzoek doen, kocht materiaal, maakte proefopstellingen/constructies. Ik denk dat het “meedenken” mij in de loop der jaren veel geld heeft gekost maar het was het waard. Er zijn heel leuke projecten ontstaan, sommige iets minder toepasselijk andere echt heel nuttig. Al deze projecten waren meestal voortgekomen door “out of the box” te denken. Hierdoor zijn dus vaak grote kosten en investeringen minder, of geheel niet, noodzakelijk.
Helaas zijn er ook lieden aanwezig die deze eigenschap m.i. niet, in voldoende mate, hebben. Deze mensen gedragen zich echter soms ook als “experts”. In mijn beleving dragen ze dan ook nog oplossingen aan tegen hoge kosten. Hierbij presteren ze het om de lezer weliswaar vrij te houden hun advies op te volgen, maar tegelijkertijd subtiel suggereren dat je wel erg dom moet zijn als je de raad niet op volgt.
Onlangs presteerde iemand om een reactie te geven als “steek onder water” in een serieus topic alwaar ik net op had gereageerd. Deze reactie was niet alleen erg “off topic” in dit topic, maar ook nog eens erg duidelijk bedoeld om mij te kleineren c.q. voor schut te zetten. Dit alles omdat hij destijds een oplossing niet begreep of niet overtuigd zou zijn of iets wel werkte.

Omdat die (kleinerende) reactie zo maar uit het niets en ongevraagd in een ander topic opdook, reageerde ik sterk hierop. Ik schrok er zelf ook een beetje van maar kwam tegelijkertijd tot de conclusie dat het plezier om andere forumleden met raad en daad bij te staan, in één klap van tafel is geveegd. Zulke flauwekul heb ik nog nooit in mijn leven meegemaakt en ik weet daar ook niet goed mee om te gaan en ik ben bang dat zich dit herhaald.
Dus ben ik tot de conclusie gekomen dat het beter is om geen topics meer te beantwoorden en te starten. Ik vertrek dus als actief lid, hoewel ik nog lopende zaken zal afwikkelen!
De mensen die mij willen bereiken hebben meestal mijn telefoonnummer en anders laat ik de mogelijkheid open om mij per mail (optie) te bereiken. Misschien log ik af en toe wel in, ik weet het niet.

Tot slot:
Het is hier niet mijn bedoeling een discussie op te starten doch slechts mijn vertrek aan te kondigen en waarom ik tot dit besluit ben gekomen. Liever heb ik ook geen berichten over mijn besluit omdat het al zwaar genoeg was dit besluit te nemen. Ik was namelijk elke dag wel gemiddeld drie uur actief en van nu even in een zwart gat.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
eef van baal
Berichten: 7517
Lid geworden op: za 06 jun 2009, 9:35
Locatie: Nieuw Bergen LB
Contacteer:

Re: Ik vertrek!

Bericht door eef van baal »

Rudy we gaan je missen, misschien kun je het nog herzien.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk

"Het forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen."
Werk om te leven, leef niet om te werken.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13347
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Ik vertrek!

Bericht door hathi »

Dat is nu echt jammer Rudy,vooral het out of the box bedenken van oplossingen,zonder alles van internet over te schrijven vond iksteeds het lezen waard,nogmaals jammer,al heb ik je dan nog nooit in de levende lijve ontmoet,ik wens je veel geluk,en vooral gezondheid in je verdere leven Gr Hans
Hans
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8231
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Ik vertrek!

Bericht door hurktoilet »

Ik snap je reactie en ik baal er van... Ik vrees alleen dat als dit je argument is, je heel Internet af zult moet zweren. Op de meeste fora (om over FB maar te zwijgen) is het nog veel erger dan hier.
Soms is het handig een gladde rug te hebben...
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27413
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Ik vertrek!

Bericht door Marco Polo »

Effe een weekendje goed over slapen en dan gewoon weer door Rudy!
Je laat je toch niet kisten door een of 2 lullige opmerkingen? ;-)
DJSmiley
Berichten: 3998
Lid geworden op: za 31 aug 2019, 13:37
Locatie: Nunspeet

Re: Ik vertrek!

Bericht door DJSmiley »

Jouw keuze, die heb je zelf weloverwogen gemaakt.

Maar desondanks: Berichten: 13952. Dat zijn er een hele hoop, met heel veel zinnige info.

Soms wat afwijkend van 'het normaal', maar altijd onderbouwd, en vaak ook uit eigen ervaring. Daar kan iemand veel meer mee dan 'zo hoort het'. En met veel dingen is er niet altijd iets goed of slecht. Je testbehoefte was hoger dan de gemiddelde bezoeker, maar dat resulteerde wel in een hoop praktijkervaring.

Bedankt iig voor alle leerzame posts die je hier bijgedragen hebt!

En wel eens met de mensen hierboven: Bij steeds meer mensen lijkt het internet / een forum het afvalputje te zijn om onherkenbaar ondankbaar, onredelijk en kortzichtig te kunnen zijn...
Fiat Ducato L2H2 2007 ombouw naar camper: https://www.djsmiley.com
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Ik vertrek!

Bericht door thole »

Rudy, wat jammer dat je tot dit weloverwogen besluit bent gekomen.
Jouw inbreng zal hier erg gemist worden.
We hebben elkaar 1x ontmoet, wie weet gebeurt dit nog wel eens.
Ik ben helemaal a-technisch en snapte soms geen bal van allerlei experimenten die jij uitvoerde, oplossingen die je voor anderen aandroeg, nogmaals, een kleurrijk figuur met waardevolle bijdragen, we zullen je missen.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27413
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Ik vertrek!

Bericht door Marco Polo »

We willen wel een “omgangsregeling” met Hockey :P ;-)
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51120
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Ik vertrek!

Bericht door Kroppie »

Rudy, sterkte zo zonder camperforum, het gaat je goed.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
AadenAnke
Berichten: 13180
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Ik vertrek!

Bericht door AadenAnke »

Heel jammer! Ik zelf heb veel van je op gestoken.
Het ga jou en Hockey goed en misschien ooit weer

Gr. Aad
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Ik vertrek!

Bericht door de Jonckheer »

Rudy, jij bent er een die zijn kop boven het maaiveld uitsteekt en ja, dan staan er altijd wel wat figuren klaar om je kop een schop of erger te geven. Zelf vind ik dat soort lieden het sop van de kool niet waard en al helemaal niet waard om er de brui aan te geven. Je laat ze winnen! Ik sta ermee in dubio; aan de ene kant begrijp ik het maar aan de andere kant toch ook weer niet. Ik hoop dan ook dat je je besluit zult willen herzien en zo niet dan is dat jammer voor al die goedwillende mensen die jouw adviezen op de juiste waarde weten in te schatten.
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8596
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Ik vertrek!

Bericht door seth_space »

Je bent er voor jezelf en de mensen die je bijdragen nuttig vinden. Niet voor degenen die het niet met je eens zijn.
Trek je dus niets aan van dat type kritiek. Gemakkelijker gezegd dan gedaan ongetwijfeld. Maar daarom niet minder waar.
Geniet dus van de waardering die je wel krijgt van mensen die je waarderen. De rest kan de pot op..
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Gebruikersavatar
appellover
Berichten: 4931
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 18:35
Locatie: Costa Blanca zuid Spanje

Re: Ik vertrek!

Bericht door appellover »

Heel jammer Rudy,balen.
Maar als ik je verhaal zo lees is het geen spontane reactie maar goed over nagedacht.
Gr.Ron.
Challenger Genesis 388 eb 2016
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18106
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Ik vertrek!

Bericht door Cee Pee »

Da's verrekte jammer Rudy, ik heb een hoop aan je schrijfsels gehad.
Hopelijk gloort er ergens in het zwarte gat een lichtje en zijn we je niet te lang kwijt.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gesloten