Ik vertrek!

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80379
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Ik vertrek!

Bericht door Dafluc »

Op een forum kan en mag iedereen reageren. Die paar die het niet waarderen wat je doet kun je gewoon negeren. Die heb je niet alleen hier. Die kom je ook in het echte leven tegen. Schouder ophalen en doorgaan. De overgrote meerderheid is blij met je. De overgrote meerderheid heeft grote waardering voor je aanwezigheid. Neem even vakantie van het forum en kom dan uitgerust en vol goed moed weer terug. En laat die paar forumleden die het niet begrijpen gewoon links liggen. Daar sta je boven. Klaar.
Afbeelding
Gebruikersavatar
JohnN
Berichten: 484
Lid geworden op: vr 30 jul 2010, 10:19
Locatie: Emmen
Contacteer:

Re: Ik vertrek!

Bericht door JohnN »

Jammer dat je tot dit besluit gekomen bent. Ik waardeerde je bijdragen altijd zeer. Je bent iemand met 'gouden handjes' die iedereen bijstond.
Hoop dat je je binnenkort nog eens bedenkt.
Het ga je goed.

John
John
Gebruikersavatar
vanHooltje
Berichten: 2696
Lid geworden op: zo 31 okt 2004, 17:46
Locatie: Friesland
Contacteer:

Re: Ik vertrek!

Bericht door vanHooltje »

Jammer rudy, ik voel met je mee. Helaas heeft dit forum te veel zeikers die denken her beter te weten.
Je bent voor mij een vakman zonder grezen, laat je niet kisten, voor zo,n zielig mannetje die komentaar levert.
Dit is dus een van de redenen waarom ik hier weinig reageert, te veel zeikers dus !
Rudy het gaat je wel, veel geluk en rust zonder gezeur.
Grt peter
kijk eens op: http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV onze nieuwe in restauratie! vernieuwd op 05-09-09. http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJTvernieuwd op :28-12-10
Techniek is altijd logisch, daarom snappen helaas de meeste mensen er niets van.
spelling fouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer gevoel voor techniek :-) vanHool Fiat 625 N3P
Gebruikersavatar
Bas vd laar
Berichten: 6297
Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 14:41
Locatie: Prachtig Brabant

Re: Ik vertrek!

Bericht door Bas vd laar »

Ik vind dat heel jammer Rudy, er zitten hier een aantal mensen op het forum met heel veel kennis en daar ben jij er 1 van :thumbup:
Je hebt een heel groot technisch inzicht en veel mensen kunnen daar hun voordeel mee doen, jammer als dat verloren gaat.
Het is je eigen keus en ik neem aan dat je er goed over nagedacht hebt, maar ik hoop je weer snel op het forum te zien.
Of kom weer eens langs als je in de buurt van Eindhoven bent, altijd welkom!
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5662
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Ik vertrek!

Bericht door Camperic »

Bij het lezen van de reactie die de spreekwoordelijke druppel was en jouw reactie daar op kon je merken hoe hoog het je al zat. De véle goede bedoelingen van jouw kant en positieve berichten van anderen richting jou worden helaas overschaduwd door slechts enkele personen/berichten die begrijpelijk het plezier bederven.

Ik heb je persoonlijk leren kennen en waardeer zowel jouw bijdragen hier online als jou als persoon.
Erg jammer dat je deze beslissing neemt, maar wel begrijpelijk.
Hopelijk kom je op de beslissing terug nadat je een tijdje afstand hebt genomen van het CF!
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Will
Berichten: 3550
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Ik vertrek!

Bericht door Will »

Ik denk dat het meer tussen je oren zit gezien de reacties van de mensen op het forum. Ik zit al vanaf 2004 op het forum als ik al die reacties serieus had genomen dan was het na 3 jaar al afgelopen. Je moet het allemaal niet zo serieus nemen dit forum en je moet het meer zien als een.leuke aanvulling als er niets op de buis is. Ik ga geen petitie tekenen dan krijg je zo'n Heintje Davids effect slaap er een paar nachtjes over en anders het ga je goed.

Mrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
ekoop
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 18 aug 2017, 20:36

Re: Ik vertrek!

Bericht door ekoop »

Een smaakmaker en met veel humor
Een gemis voor dit forum
Ik zeg blijf :clap:
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8253
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Ik vertrek!

Bericht door hurktoilet »

@Will: Hm, als je zegt dat het meer tussen de oren zit, suggereer je dat het aan Rudy ligt, hoop dat je dat niet bedoelt. Rudy was hier zo enthousiast bezig, die heeft vast al meer meer meegemaakt en van zich af laten glijden. Kennelijk was er deze keer echt iemand die onbehouwen uithaalde en was dat de druppel...
Ik bezocht ooit het inmiddels ter ziele zijnde Frankrijkforum.nl, dat was een geruzie waarbij CF het paradijs is. Maar die herinnering heeft Rudy niet...
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
DynaDetty
Berichten: 691
Lid geworden op: di 28 jul 2015, 14:16
Locatie: Beetsterzwaag

Re: Ik vertrek!

Bericht door DynaDetty »

Jammer Rudy, wij hebben je altijd gewaardeerd om je kennis en hoe je die met ons deelde. Een paar jaar geleden het genoegen gesmaakt jou persoonlijk te mogen ontmoeten toen we een gasfles hebben opgehaald. Vervelend dat je op deze manier gaat vertrekken. Denk er nog eens over na, wegen die paar nare reacties nou echt op tegenover de vele positieve die je ook krijgt.

Groetnis ut De Sweach.



D’n poat op’t gas en ........ wiedergoan
D'n poat op het gas en.......wiedergoan
Will
Berichten: 3550
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Ik vertrek!

Bericht door Will »

@Will: Hm, als je zegt dat het meer tussen de oren zit, suggereer je dat het aan Rudy ligt, hoop dat je dat niet bedoelt.
Gezien de positieve reactie's in dit topic dan bedoel ik inderdaad dat het meer aan Rudy ligt in positieve zin bedoel ik dat.
Maar ik gaat het niet voor hem invullen als hij het niet meer zo leuk vind het zij zo.
Wij zijn de afgelopen jaren al zoveel smaakmakers kwijtgeraakt en de show must go on.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
DonCamillo
Berichten: 157
Lid geworden op: za 26 nov 2016, 9:41
Locatie: Epe

Re: Ik vertrek!

Bericht door DonCamillo »

Rudy, doe me dit niet aan! Je hebt zelfs een keer een oplossing gegeven voor een probleem waarvan ik nog niet eens wist dat ik het had (hoe je de kentekenplaten vervangt, vlak voor we onze camper uit Duitsland gingen importeren).

Ik reageer niet vaak, maar lees hier des te meer. Jouw bijdragen zijn altijd welkom, bij iedereen, met uitzondering van een paar zuurpruimen. Laat die niet alles overheersen, ze zijn het niet waard.

Blijf vooral posten.
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Ik vertrek!

Bericht door de Jonckheer »

Will schreef:
za 29 aug 2020, 23:49
dan krijg je zo'n Heintje Davids effect
Mrgr.Wil
Je loopt een beetje op achter, tegenwoordig is dat het Gordon effect. :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27440
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Ik vertrek!

Bericht door Marco Polo »

Da’s meer een dramaqueen.
Groots en meeslepend afscheid nemen en dan toch weer groots en meeslepend terugkomen :D
Daar wil je Rudy toch niet meer vergelijken Nico !? :P :D
Tec
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 01 okt 2006, 13:56
Locatie: Groningen

Re: Ik vertrek!

Bericht door Tec »

Jammer Rudy maar een wellicht een oplossing. Ik reageer ook niet vaak meer omdat er altijd betweters zijn. Maar ik heb enkelen van die figuren bij de zgn. vijanden geplaatst. Hun berichten krijg ik niet meer en mis ze ook niet. Het geeft een hoop rust. Zelfs bij dit topic zag ik dat er gereageerd hadden ( daar komt enkel een vermelding van) maar die open ik niet eens. Dus denk er nog eens over na.
Inspraak zonder inzicht leidt tot uitspraken zonder uitzicht
Gesloten