Ik vertrek!

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22963
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: Ik vertrek!

Bericht door PaulBng »

Last activity 21h

Tenzij hij als gast leest.
Gebruikersavatar
bupozaanstad
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 20:06
Locatie: Zaanstad

Re: Ik vertrek!

Bericht door bupozaanstad »

Rudy laat die azijnzeikers lekker links liggen en laat je niet weg jagen door een paar figuren. Kijk eens naar de berichten die hier zijn geplaatst dat moet toch genoeg zijn om lekker hier je projecten te posten en hulp te blijven geven.
Henk PD7HB
Fiat Ducato 2.5 diesel bj 1991.
Aloys: Henk is helaas overleden rond de jaarwisseling van 2021/2022.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80426
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Ik vertrek!

Bericht door Dafluc »

PaulBng schreef:
zo 30 aug 2020, 19:23
Last activity 21h

Tenzij hij als gast leest.
Ik zie bij Rudy iets anders. Maar ik betwijfel of hij erop zit te wachten dat iedereen dat nou gaat opzoeken. Laat de man ff bijkomen. En als hij dit gelezen heeft zien we vanzelf wat hij besloten heeft.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ruud-572
Berichten: 1526
Lid geworden op: za 01 jun 2013, 10:02
Locatie: Koggenland

Re: Ik vertrek!

Bericht door Ruud-572 »

Dé smaakmaker van dit forum! Doodzonde, kan alleen maar hopen dat hij zich bedenkt...
Carado I-338, Fiat 160 pk automaat, model 2021

Ingeruild:
Hymer Exsis-572 (01-2013 - 09-2020)
Gebruikersavatar
dieseltje+
Berichten: 2809
Lid geworden op: zo 22 jan 2017, 22:02
Locatie: Noordoostpolder

Re: Ik vertrek!

Bericht door dieseltje+ »

Marco Polo schreef:
zo 30 aug 2020, 13:01
Forum is een verslaving.
Die is terug in no time.
Heeft de eerste 2 uur loftuitingen ook nog meegekregen zo te zien:-)
Dus effe relaxen en dan weer vol er tegenaan Rudy ;-)
Zijn er blijkbaar meer die "meer" kunnen zien.
Zie hier hetzelfde als Paul.
Oke zijn whats app kan ik zien :wink:
Hier wordt met liefde DIESEL verbrand.
Vaak ben je te bang.
Groet,
Karel
Andor
Berichten: 200
Lid geworden op: do 06 apr 2017, 20:36

Re: Ik vertrek!

Bericht door Andor »

Tja Rudy soms zijn er lastige klanten
Deze denken het recht te hebben
Dat ze er naast zitten blijkt wel uit alle steunbetuigingen die je nu krijgt
Van mij krijg je ook een dikke pluim
Vond jou topic' altijd interessant en volgende eigenlijk altijd de dingen die je poste
En niet alleen voor de info maar ook de manier hoe je het op schrijft
Bij deze hoop ik toch nog veel van jou te mogen lezen
M.v.g Andor
krekwakwou
Berichten: 1835
Lid geworden op: vr 14 sep 2007, 16:26
Locatie: Etten-Leur

Re: Ik vertrek!

Bericht door krekwakwou »

Ook ik vind het jammer dat ik al je oplossingen en projecten niet meer zou kunnen lezen. Enkele weken geleden hebben we in je camper nog koffie gedronken en mijn vragen beantwoord, waaronder het spuiten van de roosters e.d. Je bent een man met een gouden hart.
groetjes Jacob en Ada, reizend met een Hymer B 674SL Star Edition, voorzien van airco, hydraulisch levelsysteem en 4 kanaals luchtvering
Gebruikersavatar
limos07
Berichten: 2157
Lid geworden op: za 09 aug 2008, 16:56
Locatie: nederland

Re: Ik vertrek!

Bericht door limos07 »

Ik heb begrip voor nr Rudy
Maar waarom pas je dit noormannenvoorbeeld niet toe
9B4AD195-F8B2-4462-BAFE-116DD85F1402.gif
9B4AD195-F8B2-4462-BAFE-116DD85F1402.gif (8.45 KiB) 405 keer bekeken
Gebruikersavatar
de Viking
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 23 dec 2018, 17:28
Locatie: midden Friesland

Re: Ik vertrek!

Bericht door de Viking »

Wat moet ik als eenzame Viking zonder hoofdNoorman op dit forum.
Ik ben redelijk nieuw en ken je niet en zag af en toe een bijdrage.
Jouw grote bijdragen in die 10 jaar heb ik jammer genoeg moeten missen.
Ik begrijp je emotie wel want dat ken ik ook wel van andere forums.
Je bent vast een hele serieuze jongen/man en aanvallen op je bijdragen is niet leuk.
Het moet hier vooral vaak om feiten gaan en al die meningen hoeft van mij ook niet.
Ik merk wel dat er veel ons kent ons is, maar er zijn nog 40.000 leden dus constant van dezelfden elke dag een opmerking bij elk onderwerp wordt ik ook een beetje moe van.
Maar wij laten ons als Vikingen toch niet kisten Hoofdnoorman?

Friese Vikingen.jpg
Friese Vikingen.jpg (64.53 KiB) 355 keer bekeken
Laatst gewijzigd door de Viking op ma 31 aug 2020, 9:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten Sieds - Viking camperbouw - zie mijn project: https://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtop ... 13&t=52269
Gebruikersavatar
doov
Berichten: 1810
Lid geworden op: wo 13 sep 2017, 12:09
Locatie: Rotterdam

Re: Ik vertrek!

Bericht door doov »

Goed besluit Rudy.
Zouden meer mensen moet doen.
Gebruikersavatar
r3mco
Berichten: 616
Lid geworden op: za 21 apr 2012, 12:47
Locatie: Julianadorp

Re: Ik vertrek!

Bericht door r3mco »

Dessverre forlater du at mange mennesker, inkludert meg, fremdeles kan lære så mye av deg. Takk for bidragene dine. Beste hilsener?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groet,
Remco.
Will
Berichten: 3562
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Ik vertrek!

Bericht door Will »

Al deze projecten waren meestal voortgekomen door “out of the box” te denken. Hierdoor zijn dus vaak grote kosten en investeringen minder, of geheel niet, noodzakelijk.
Helaas zijn er ook lieden aanwezig die deze eigenschap m.i. niet, in voldoende mate, hebben. Deze mensen gedragen zich echter soms ook als “experts”. In mijn beleving dragen ze dan ook nog oplossingen aan tegen hoge kosten. Hierbij presteren ze het om de lezer weliswaar vrij te houden hun advies op te volgen, maar tegelijkertijd subtiel suggereren dat je wel erg dom moet zijn als je de raad niet op volgt.
Rudy,

Na alle terechte lof uitingen toch even wat tegengas aan deze reactie merk ik dat je toch ook wel een beetje slecht tegen kritiek kan.
Niet iedereen kan dat geknutsel van jouw waarderen dat kan toch voorkomen ook al zijn zij nog zo goed bedoeld.
Als je meer geld te verteren heb of het geduld er niet voor heb om met een soldeer bout weer iets te repareren terwijl dat het nieuw en sneller kan.
Waarom zou iemand jouw advies aan moeten nemen als ze daar niet voor open staan.
Met die zonnepanelen op jouw dak is erg leuk gevonden maar het draagt nou niet erg bij voor de gemiddelde camperaar die denk ik gaat er ook eens tien op mijn dak leggen. Het is vermakelijk en knap maar je moet er ook tegen kunnen als iemand daar niet voor open staat.
Ik denk dat het ook een generatie kloof is van wij deden alles vroeger met een tangetje en wat er niet op zit kan ook niet kapot.
Maar er komen ook steeds meer jonge honden met de nieuwste technische kennis op dit forum en dat schuurt volgens mij.
Als ik het mis heb prima maar dit lees ik een beetje uit jouw betoog.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Ronstagrammer
Berichten: 317
Lid geworden op: za 30 mei 2020, 10:49
Locatie: Rotterdam e/o

Re: Ik vertrek!

Bericht door Ronstagrammer »

een BERG aan info en ervaring gaat op deze manier verloren.......neem een sabattical .en herstart ;-) ik heb een berg aan info van jou gelezen en heb zelf mijn omvermer en bedrading op deze manier aangesloten door tussen de regels door te lezen en met geen enkele storing tot dusver.......No GO dus...
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Ik vertrek!

Bericht door de Jonckheer »

@Will:
Je bent niet verplicht te reageren. Als je een ander idee ergens over hebt is dat prima maar dan kun je het daar ook bij laten. Ik zie dat regelmatig bij mijn eigen ideeën (die vaak afwijken van wat regulier is). Daar komen soms ook reacties op waarvan ik denk: "moet dat nou?"
Niet iedereen is het gegeven om out of the box te denken en Rudy is er een die dat heel goed kan. Die mensen zijn vrij zeldzaam, die moet je niet wegjagen. En niet tegen kritiek kunnen? Natuurlijk wel. kom maar met steekhoudende argumenten/bewijzen dat hij het fout heeft, waarom zou hij daar niet tegen kunnen? Integendeel, daar leer je van want reken maar dat ook hij best wel weet niet de wijsheid in pacht te hebben. Het kan immers altijd beter.
Ik ken hem persoonlijk niet en eigenlijk vind ik dat best wel jammer want ik ben gek op dat soort mensen.
Gesloten