Ik heb het gehad met de Corona ellende

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
GenE
Berichten: 1759
Lid geworden op: do 16 okt 2014, 23:08
Locatie: Pays-Bas

Re: Ik heb het gehad met de Corona ellende



Bericht door GenE »

Naast Corona ellende krijgen sommige mede formummers ook nog eens bizar taal gebruik over hen heen.
B.v aso’s , debielen, enzo voor wie wil kan het allemaal terug lezen.
Hoe omgangsvormen vormen snel kunnen vervagen. :(
M.v.gr. GenE

Carpe diem.
Gebruikersavatar
Ruud-572
Berichten: 1516
Lid geworden op: za 01 jun 2013, 10:02
Locatie: Koggenland

Re: Ik heb het gehad met de Corona ellende



Bericht door Ruud-572 »

even snel gezocht op 'debiel' en 'aso'... ik snap je reactie niet helemaal??
Carado I-338, Fiat 160 pk automaat, model 2021

Ingeruild:
Hymer Exsis-572 (01-2013 - 09-2020)
AadenAnke
Berichten: 13176
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Ik heb het gehad met de Corona ellende



Bericht door AadenAnke »

Dafluc schreef:
do 26 mar 2020, 11:19
Ja Aad. Maar als er een vliegtuig neerstort staat de prijs van de aardbeien ook niet bovenaan in de krant. En wat de situatie aan de Turks-Griekse grens betreft: Klik.
Ha ha ja dat weet ik Luc. Maar voor dat Mark ga vertellen komt er al een uur voorspelling wat hij gaat zeggen (eerlijk is eerlijk dat voorspellen gaat ze goed af :-B ) dan doet Mark zijn verhaal in 5 minuten en krijgen we daarna van de voorspeller een uitleg over wat Mark gezegd heeft van zeker een 20 minuten, daarna gaat de zelfde zender over naar het volgende programma met de zelfde inhoud!
Wil je iets weten over bijvoorbeeld vriend Erdogan zal je echt moeten zoeken. Volgens mij gaat de vergelijking met de prijs van aardbeien niet helemaal op (dat hoop ik althans). Wat dat betreft leidt dit virus wel erg af van problemen met minstens net zoveel impact en misschien nog wel meer doden tot gevolg. Dus ben ik het weleens met de stelling van doov in deze. Hoe groot de ellende van dit virus ook is,

Gr. Aad
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13343
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Ik heb het gehad met de Corona ellende



Bericht door hathi »

Valt wel mee, je kan nog steeds 100 andere zenders op zetten, als de TV je niet bevalt. Overkill op TV is hier altijd wel... Ik doe gewoon mijn ding, en mijn luchtwegervaring komt me nu ineens goed van pas ik en merk dan ook weinig verschil met anders. Zit iedere dag enkele uren in de stralende zon, en droom daarbij dat ik elders ben..., heerlijk rustig, mss voor velen een andere levenswijze? Nee, voor mij mag het nog wel even door gaan zo.
Laatst gewijzigd door hathi op do 26 mar 2020, 12:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Hans
PE1OPQ Theo
Berichten: 4559
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 16:24
Locatie: Gasselternijveen

Re: Ik heb het gehad met de Corona ellende



Bericht door PE1OPQ Theo »

Je zult maar verstandelijk gehandicapt zijn, en binnen moeten blijven, geen bezoek geen dagbesteding.
En je ziet op de TV gewone mensen op het strand en op de markt.
Dan zeggen ze, zijn dat de mensen die ons ziek gaan maken?
Want ze houden zich niet aan de afspraken!
Tja en dat gewone mensen er nu al weer genoeg van hebben, het gaat nog wel een paar maand duren voor we weer over gaan naar een redelijk normaal leven.

Theo
Will
Berichten: 3530
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Ik heb het gehad met de Corona ellende



Bericht door Will »

a ik heb het hier gehad. Alles is 10 keer herhaald en we beginnen telkens opnieuw. Het maakt je kwaad, depri en je slaapt er slechter van. Oplossing is "Niet meer lezen "
Hugo als ik jouw was zou ik een paar vlierbessen nemen en even relaxen want het enigste wat je nu kunt doen is regels naleven en hopen dat het jouw niet treft.
Maar als ik al die epistels van jou doorneemt van dan kan ik me voorstellen dat je er moe van wordt.
Misschien een ideetje volgend jaar het boekenweek geschenk schrijven. :cheers:

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Frankia FF2

Re: Ik heb het gehad met de Corona ellende



Bericht door Frankia FF2 »

GenE schreef:
do 26 mar 2020, 12:07
Naast Corona ellende krijgen sommige mede formummers ook nog eens bizar taal gebruik over hen heen.
B.v aso’s , debielen, enzo voor wie wil kan het allemaal terug lezen.
Hoe omgangsvormen vormen snel kunnen vervagen. :(

De 'spierballentaal' siert het forum inderdaad bepaald niet.E.e.a heeft waarschijnlijk ook te maken met de onzekere en voor sommige stressvolle periode nu, er word geprikkeld gereageerd.Iedereen is verschillend en gaat nu eenmaal hier anders mee om.De een zag het onheil naderen anderen pas veel later na de vele berichten.
De een neemt gelijk zijn maatregelen, en gaat zo goed en zo kwaad als het kan met de nodige creativiteit door met leven, met inachtneming van de opgelegde regels.
De ander denkt het loopt zo'n vaart niet en reist te lang door met alle gevolgen van dien.En weer anderen nemen alle! beschikbare info tot zich, wat nog meer stress geeft.Belangrijk nu is, dat je nu goed voor jezelf moet zorgen, dan kun je ook goed voor een ander zorgen.De natuur en beweging helpt hierbij. :wink:

Groet Lia
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Ik heb het gehad met de Corona ellende



Bericht door hwendt »

GenE schreef:
do 26 mar 2020, 12:07
Naast Corona ellende krijgen sommige mede formummers ook nog eens bizar taal gebruik over hen heen.
B.v aso’s , debielen, enzo voor wie wil kan het allemaal terug lezen.
Hoe omgangsvormen vormen snel kunnen vervagen. :(
Heb u die debielen en aso's dan niet zien lopen op het strand en bij de visboer..met 20 man in een rij van 10 meter. Oftewel 50 cm er tussen ?
Ik praat BN Nederlands.

Staat voor begrijpelijk Nederlands..jammer dat u het nog steeds niet begrijpt Ik praat zoals ik gebekt ben en dat was niet met de Haagse kak maar met criminelen en boeventuig. Tja en die begrijpen mij allemaal... Er zijn meer plekken waar even anders gepraat wordt dan waar u bekend mee bent..

Ja Lia natuurlijk "een beetje gestrest " Was van de week 50 jaar getrouwd en hadden een feest met veel werk daar aan geregeld. In een restaurant. Heel vervelend als alles niet door gaat. Maar als men wel praat over het woord ASO's en niet over het gedrag van de gene waar ik het over had dan moet er een steek los zitten. Die mensen spelen namelijk met mijn leven JA mijn leven en honderden andere. Het zijn en blijven dus ASO's en dat is nog een minimale benaming. Maar daar was dat andere topic voor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


En ja @Will dat doe ik graag. Ga ik eerst 2 maanden daarvoor een boekje uitgeven. Amsterdams taalgebruik en de Bargoense woorden daarbij. Anders snappen een paar het niet .... maar zullen ze ook daarna nog niet begrijpen. Ik spreek helaas geen omhoog staande pink Nederlands.. :bang: :bang: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3:

En ja natuurlijk hou ik mij aan de regels. We zitten al meer dan 2 weken thuis en doen voor niemand de deur open. Alleen bij noodzaak en de boodschappen aan te pakken. Maar we dwalen weer af naar Corone auitleg en dat moet u niet hier doen maar op dat andere topic. Vertel hier eens hoe de tuin er uit zien..en heb je die Specht wel gezien..

Hugo :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3:
Laatst gewijzigd door hwendt op do 26 mar 2020, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Ik heb het gehad met de Corona ellende



Bericht door Marco Polo »

Alleen maar sysjes bij ons Hugo :D
En een parkiet met Corona ;-)
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Ik heb het gehad met de Corona ellende



Bericht door Marco Polo »

Kan ook vogelgriep zijn :D
(Heerst bij de oosterburen ;-))
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Ik heb het gehad met de Corona ellende



Bericht door Marco Polo »

Maar eigenlijk wil je gewoon een Corona café Hugo ;-)
Je voelt je natuurlijk weer ver verheven boven het plebs in het nachtbrakerscafe :D :P :P
toos de kroon
Berichten: 420
Lid geworden op: di 04 okt 2005, 15:07
Locatie: brabant
Contacteer:

Re: Ik heb het gehad met de Corona ellende



Bericht door toos de kroon »

Alweer een pagina met Corona
Haast is zonde van de tijd
http://blog.seniorennet.be/toni/
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Ik heb het gehad met de Corona ellende



Bericht door Marco Polo »

Een SARS-CoV-2 café dan :P :D
Frankia FF2

Re: Ik heb het gehad met de Corona ellende



Bericht door Frankia FF2 »

hwendt schreef:
do 26 mar 2020, 14:57

Ja Lia natuurlijk "een beetje gestrest " Was van de week 50 jaar getrouwd
Dat is een felicitatie waard!
Blijf beide gezond. :wink:

Groet Lia
Plaats reactie