Gr. Aad
Ongelofelijk zelfs...Toch vertrekken noemde Rutte "asociaal".
Jawel. Letterlijk. "Naar het buitenland op vakantie gaan is asociaal ".AadenAnke schreef:Het woord asociaal heb ik niet gehoordmaar het kwam er wel op neer ja
![]()
Gr. Aad
+3AadenAnke schreef: ↑di 12 jan 2021, 11:11Gewoon je beurt afwachten voor piepen is aso gedrag welke reden jij daar persoonlijk ook voor heb! Kantoor en keukenpersoneel was en is nog niet aan de beurt! Lijkt me toch duidelijk aso gedrag of welke naam je er ook aan wil geven angsthazen zou misschien ook kunnen! Maar het hoort niet! En zoals gewoonlijk heb ik daar een mening over ja en die verkondig ik ook. Vindt niet iedereen leuk maar dat is dan jammer.
Gr. Aad
Ik gebruikte 5 weken terug al de term Aso's Kwam nog al wat commentaar op. Maar nu nu blijkt ( en ik dat al wist ) dat er toch hele karrenvrachten aso's bestaan.
Inderdaad,maar iets noemen wat wel goed loopt,is ook moeilijk,...mij komt het over als een kleuterklas,een spuit zetten,kan ineens niet meer door een ziekenhuis of Huisarts,dat moet via de overheid,geregeld en dan weet je het wel, ik zou zeggen schoenmaker blijf bij je leest,en geef het over aan diegene welke het dagelijks doen.dan komt het mss nog goed?Ik gebruikte 5 weken terug al de term Aso's Kwam nog al wat commentaar op. Maar nu nu blijkt ( en ik dat al wist ) dat er toch hele karrenvrachten aso's bestaan.
Dat een kok plotseling en een portier receptionisten ook bij het IC personeel hoort en dat een administratie in een ziekenhuis ook bij de ic en directe contacten met Corona patiënte behoord..
Tja .....![]()
Nog een keer terug gekeken inderdaad hij zegt het echt. Goed van hemJan en Simonne schreef: ↑di 12 jan 2021, 19:57
NOS.nl lifeblogOngelofelijk zelfs...Toch vertrekken noemde Rutte "asociaal".