Het Coronavirus

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

Ik pas hier, deze discussie al te vaak gevoerd.
De zgn kritische denkers zijn niet zo kritisch als ze zich noemen, ze plukken foutieve cijfers van internet, goochelen met cijfers, citeren een keer een journalist of wetenschapper met een afwijkende mening wat dan de 'ontmaskering' is van het grote complot achter corona.
Wbt het denken over overheid, big farma zijn er overeenkomsten, voor de rest is het vooral bullshit wat er gepropageerd wordt en waar gevaarlijke stromingen in de maatschappij baat bij hebben, het dient louter ter destabilisatie.
Een bevrijdend gevoel trouwens dat vaccinatie niet alleen jezelf maar ook anderen beschermd.
Jammer dat de farma-industrie niet genationaliseerd kan worden maar dat geldt voor veel bedrijven, aan gezondheid en ziekte mag niet verdiend worden..
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Fee
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 16 sep 2019, 14:15

Re: Het Coronavirus



Bericht door Fee »

3.8 miljoen sterfgevallen weeldwijd, op 7.8 miljard bevolking, is dat een pandemie?

Weer perspectief, er sterven zonder corona elk jaar dik 3 miljoen mensen in amerika alleen al

Daarnaast gaat je beredenering mank , wereldwijd is 6.8 % van de bevolking gevaccineerd

En dan heb je nog situaties als in seychellen waar er coronauitbraken ontstonden juist na vaccinaties

Kortom, niets is zwart wit

@ zadowolony, thx voor de nuance en objectieve inbreng
Laatst gewijzigd door Fee op za 12 jun 2021, 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5996
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Het Coronavirus



Bericht door TestCase »

Daar staat dat er op een bepaalde dag 850 aan covid-19 stierven en normaal 30.000 per dag aan ouderdom of ongelukken of medische aandoeningen of.... Dit zegt nog helemaal niets. Wat was die infectie rate op dat moment bijv.? Wanneer toen maar 10.000 mensen geïnfecteerd waren was het alsnog hoog/veel. Wat is je punt? Je moet appels met appels vergelijken, alles in de gehele context bezien en niet zomaar getallen plukken dat zie ik steeds gebeuren.

//Kees


Oh en zoek de definitie van een pandemie eens op, heeft geen relatie met aantal sterf gevallen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pandemie
Laatst gewijzigd door TestCase op za 12 jun 2021, 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Fee
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 16 sep 2019, 14:15

Re: Het Coronavirus



Bericht door Fee »

Dat media het brengt als, er sterven momenteel 30.000 mensen in india , doen alsof dat coronagerelateerd is ,terwijl dat niet zo is en er los van staat.

Dat geeft een vertekend beeld maar werd wel aangehaalt hier als voorbeeld voor rechtvaardiging van coronabeleid
Laatst gewijzigd door Fee op za 12 jun 2021, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door MonRoe »

waar is de zak popcorn en mijn drankje, dan leun ik even achterover in de stoel :bang: :cheers: :DD :P :crazy:
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

:thumbup: Monique

Fee, dat baseer je op een zgn kritische journalist.
In werkelijkheid lag het aantal infecties en coronadoden in India veel hoger, er werd onvoldoende getest, mensen werden op straat verbrand zonder als overleden te zijn geregistreerd. We hebben vrienden die in India wonen, maar ja, die zijn gevaccineerd, dus niet objectief.
Kijk naar het succes in Israel door vaccinaties, van meer dan 10.213 besmettingen op 20 jan. naar 21 gisteren.
Nu laat ik me weer verleiden, discussie is zinloos.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Fee
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 16 sep 2019, 14:15

Re: Het Coronavirus



Bericht door Fee »

Er worden altijd mensen op straat verbrand in india dus waar je dat vandaan haalt als argument?

Mij verwijten van slechte bronnen , ik kaats hem terug
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

Dan heb je het over de normale lijkverbrandingen die niet in het wilde weg langs de weg gebeuren, massa's naast elkaar. Maar je zult wel geen NOS journaal kijken. Nogmaals zinloos, feiten tegenover meningen.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Fee
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 16 sep 2019, 14:15

Re: Het Coronavirus



Bericht door Fee »

Niemand heeft hier gelijk,want zowel jij als ik weten niet wat er speelt allemaal tenzij met eigen ogen gezien

Wat ik probeer is niance aanbrengen, ook mijn argumenten blijken nog eens te rammelen

Ja in die zin is de discussie niet waardevol

Toch is het imo niet verkeerd van gedachten te wisselen, we zitten tenslottte allemaal in dezelfde boot en zullen er samen uit moeten komen.

De verbinding zoeken ipv de verschillen is echter een hele uitdaging, dat is een terugkerende les

Goed , k laat het hier bij, der zijn ook nog andere zaken int leven, zoals , waar plaats ik nondepi mijn toilet ;)
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Het Coronavirus



Bericht door Kroppie »

je mag bij mij wel op het toilet, daar liggen je schrijfsels ook al.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Veebee
Berichten: 864
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 23:47

Re: Het Coronavirus



Bericht door Veebee »

Op diverse plaatsen verstoppingen van die van jou... :cheers:
Het gaat niet om wat je doet ! , maar hoe je het doet !
Gebruikersavatar
Satzat
Berichten: 1898
Lid geworden op: di 02 okt 2012, 20:53
Locatie: Gemeente Loon op Zand
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door Satzat »

Meine schreef:
za 12 jun 2021, 8:04
Wat wil je bereiken met het halen van jouw gelijk,

Bij de velen hier die covid gehad hebben, of erger nog, een dierbare verloren hebben rijt je wonden opnieuw open die nog absoluut niet geheeld zijn.

Je noemt jezelf Fee, je gedraagt je als een Heks.
Dank je Meine. 👍
Mario & Anita
Onze reisverslagen op: Maranita.nl

Wij waren met de camper in: België - Denemarken - Duitsland - Engeland - Frankrijk - Italië - Luxemburg - Marokko - Nederland - Noorwegen - Oostenrijk - Polen - Republiek San Marino - Schotland - Slowakije - Spanje - Tsjechië - Zweden

PA3BAI is definitief QRT
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten

Re: Het Coronavirus



Bericht door Toon »

er is en tijd geweest dat personen die constant het laatste woord wilden hebben een tijd geblokkeerd werden of die eraf gegooid zijn
vroeger
vroeger was alles beter
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
tomdejong
Berichten: 975
Lid geworden op: zo 17 aug 2014, 19:27
Locatie: Doetinchem

Re: Het Coronavirus



Bericht door tomdejong »

Kansloos deze discussie. Ben het helemaal eens met Thole.

Feiten en meningen zijn 2 verschillende dingen.

Ga lekker ergens anders je viruswaanzin verspreiden.
--------------
tja, ik kan het natuurlijk ook mis hebben.....
Plaats reactie