Het Coronavirus

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Fee
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 16 sep 2019, 14:15

Re: Het Coronavirus



Bericht door Fee »

Nogmaals, altijd triest iemand te verliezen, zeker zo jong, maar niet representatief voor 17 miljoen anderen, en het verdedigd ook het vaxbeleid niet.

Dat biedt nl geen enkele garantie dat je er mee blijft leven ,mocht je covid krijgen, en het biedt het geen garantie dat je niet ziek wordt

Daar is simpelweg te weinig over bekent, we weten daar amper wat van
Meine
Berichten: 4746
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: Het Coronavirus



Bericht door Meine »

Wat wil je bereiken met het halen van jouw gelijk, dat strikt persoonlijk is en wat door de overgrote meerderheid hier absoluut niet gedeeld wordt. Een ieder heeft recht op zijn eigen mening maar waarom moet een bepaalde mening zo vasthoudend hier geventileerd worden. Drammen wordt dat wel genoemd.

Bij de velen hier die covid gehad hebben, of erger nog, een dierbare verloren hebben rijt je wonden opnieuw open die nog absoluut niet geheeld zijn.

Wat ben je voor een mens, wat maakt jouw gelijk zo belangrijk dat je bij wijze van spreken over lijken gaat? Respecteer ook andermans mening, leven en laten leven. Je noemt jezelf Fee, je gedraagt je als een Heks.
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Het Coronavirus



Bericht door Jan en Simonne »

Het zijn net Jehova getuigen.
Je komt er alleen van af, als je ze straal negeert.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten

Re: Het Coronavirus



Bericht door Toon »

waarom zo'n persoon nog een platform geven
laat hem lekker lu.......
laat hem links liggen
op ieder woord dat hij terug krijgt
komt hij met 10 andere woorden terug
en plukt overal een of twee woorden uit om die onder een vergrootglas te leggen en daar een pagina vol over te schrijven
laat hem letterlijk lekker doodbloeden in zijn eigen gedachten en woorden
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten

Re: Het Coronavirus



Bericht door Toon »

een ander vraagje met betrekking tot het coronavirus
stel ik zeg duidelijk stel
je staat in discussie met een anti vaxer die goed op de hoogte is dat hij besmet is
jij zelf weet niet dat hij besmet is
nou springt de besmetting over
kan zo een persoon strafrechtelijk vervolgd worden wegens bewust letsel aanbrengen aan derde
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
PE1OPQ Theo
Berichten: 4576
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 16:24
Locatie: Gasselternijveen

Re: Het Coronavirus



Bericht door PE1OPQ Theo »

Volgens mij moet dat zeker kunnen.
En ik ga er verder niet (meer) op in, want ik denk dat als je het hebt over het verlies van mensen en als tegen argument komt dan 17 miljoen mensen.
Dan bekruipt me een gevoel van dat er maar 1 dode is gevallen aan corona in Nederland.
En ergens zegt een stemmetje in me, dat klopt niet Theo, er zijn er echt veel meer.

Theo
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6055
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Het Coronavirus



Bericht door TestCase »

Dat is nog niet zo makkelijk aangaande de bewijslast. Hoe bewijs je dat het van haar/hem was? Alle maatregelen zijn adviezen, geen verplichtingen, behalve mondkapjes in winkels en overheidsgebouwen want eigenaren kunnen dat verplichten, dus wat wordt er overtreden?
Wat heb ik er aan overgehouden, blijvend, tijdelijk, financieel, lichamelijk?
Het is wat anders wanneer iemand je injecteert bijv., zoals een paar jaar geleden met HIV, en ook dat was een lastig traject.


//Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
bently
Berichten: 2460
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 10:52
Locatie: Wijlre

Re: Het Coronavirus



Bericht door bently »

Fee schreef:
za 12 jun 2021, 1:37
Nogmaals, altijd triest iemand te verliezen, zeker zo jong, maar niet representatief voor 17 miljoen anderen, en het verdedigd ook het vaxbeleid niet.

Dat biedt nl geen enkele garantie dat je er mee blijft leven ,mocht je covid krijgen, en het biedt het geen garantie dat je niet ziek wordt

Daar is simpelweg te weinig over bekent, we weten daar amper wat van
Moet ik denken aan die uitspraak van van Gaal. Ben ik >(lees wij) nu zo slim of . . . . . . :bang:
Groeten, Henk Geurts

Hymer Tramp 654 SL - Fiat Ducato 250 - 2.3 Multijet - 157 pk - 2008

http://mooimooimoi.blogspot.nl/

http://mooimoimooi.blogspot.nl/
Fee
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 16 sep 2019, 14:15

Re: Het Coronavirus



Bericht door Fee »

Ipv klakkeloos geloven dat vaccinaties de oplossing zijn en je beschermen, moet je je misschien eens gaan verdiepen in wat die betreffende vaccinaties nu precies zijn , en wat ze wel of niet doen

Bereid je maar voor op vaccinatieronde 3 4 5 6 7 etc

Want als ze werkelijk zouden werken , waarom zijn er dan voor 2023 alvast 60 miljoen vaccinaties bestelt?

Het riekt naar een lucratief verdienmodel
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten

Re: Het Coronavirus



Bericht door Toon »

Kees
Je weet zelf met wie je in gesprek gaat
Je weet zelf wie er met consumptie spreekt
Je weet zelf wie er staat te hoesten tegenover je
Je weet zelf wie er een mondkapje draagt tijdens je gesprek
En komt het moment dat je binnen afzienbare korte tijd zelf besmet bent geraakt weet je zelf wel wie er in aanmerking kan komen van wie je het waarschijnlijk hebt opgelopen
Is het de persoon die anti vacs is kunnen ze dan niet alsnog verplicht worden om zich minimaal te laten testen
En inderdaad zat ik in gedachten te vergelijken
Met het HIV virus
Daar zijn mensen voor veroordeeld die zich bewust waren van hun ziekte en toch op de een of andere manier gemeenschap hebben gehad met andere personen
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1936
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: Het Coronavirus



Bericht door Zadowolony »

Rare discussie. Ga er maar vanuit dat iedereen een beetje gelijk heeft. Ja, er wordt heel veel gestunteld met beleid. Kijk maar weer recent naar de hele omzigt / toeslagen affaire , de mondkapjes deal van van Lienden, en eerst waren mondkapjes fout en nu moet het, ga zo maar door, wie snapt het nog?
Daarnaast is vaccinatie gewoon nodig om immuniteit te bereiken en kwetsbare mensen te beschermen.
Laten we mensen niet monddood maken door ze aan te vallen als ze afwijken van de meest gangbare meningen. Innovatie , ontwikkeling, veranderingen, revoluties en creativiteit ontstaan meestal niet door de ja-knikkers maar door de dwarsdenkers.
Blijf vooral objectief alles beschouwen en schiet niet bij voorbaat iemand af omdat die een andere mening heeft.
Vrijheid van denken was toch een kracht van Nederland? Ofschoon je tegenwoordig steeds sneller de mond wordt gesnoerd of in een vakje wordt geplaatst. Ook dat is censuur!
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6055
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Het Coronavirus



Bericht door TestCase »


Fee schreef:Btw, wees kritisch naar de info die je te horen krijgt, india , 30.000 doden per dag, als gevolg van corona? Welnee, india heeft 1.3 milhard burgers, er sterven er daar elke dag 30.000 los van corona, voor hen een doodnormaal percentage

Je kunt anno 2021 geen moer meer geloven, en ook ik ken de waarheid niet, daarom juist de kritische houding, lijkt me verstandig, men blinkt nou niet echt uit in transparantie en eerlijkheid, keer op keer
Waar haal je die 30.000/dag in India vandaan! Wereldwijd zijn het nooit meer dan 20.000/dag geweest die aan covid-19 stierven. (Veel te veel natuurlijk.)
https://www.worldometers.info/coronavirus/
https://bing.com/covid
Het zou je absoluut sieren wanneer je net als ik je cijfers/beweringen eens onderbouwd.

//Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Fee
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 16 sep 2019, 14:15

Re: Het Coronavirus



Bericht door Fee »

https://timesofindia.indiatimes.com/blo ... -in-india/

Je moet de zaken wel in juiste perspectief plaatsen, er sterven gemiddeld in nl zon 380 mensen per dag, 140000 per jaar

Daartegenover dat getal van 17000 coronadoden, in 15 maanden

Over de normale sterfte, allerlei oorzaken, wordt niet gesproken , vind ik ook raar, want die doodsoorzaken zijn net zo belangrijk om te onderzoeken en op in te spelen

17000 zijn er 17000 teveel, maar zegt niet zoveel zonder de context van normale sterfte
Laatst gewijzigd door Fee op za 12 jun 2021, 11:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
henk en lila
Berichten: 3887
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 13:19
Locatie: Oost Noord-Brabant (NL)
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door henk en lila »

Ik denk toch dat de omvang van de pandemie nog enigszins beheersbaar is gebleven, juist door de maatregelen en nu het vaccineren sinds 15 januari. Dus nu zeggen dat dit alles niet nodig was, want er is geen pandemie , dat is een omgekeerde drogredenering of valkuil waar helaas veel mensen intrappen.

Groet, Henk

Groet, Henk
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
Plaats reactie