Het Coronavirus

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten

Re: Het Coronavirus



Bericht door Toon »

ik stel voor dat Roma is een tijdje geblokkeerd wordt met zijn opruiing karakter
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Het Coronavirus



Bericht door Jan en Simonne »

Iets met negeerbak...
Ik weet wel van wie ik liever iets lees.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
PE1OPQ Theo
Berichten: 4559
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 16:24
Locatie: Gasselternijveen

Re: Het Coronavirus



Bericht door PE1OPQ Theo »

Toon schreef:
za 10 apr 2021, 19:28
ik stel voor dat Roma is een tijdje geblokkeerd wordt met zijn opruiing karakter
Nee niet doen, iedereen moet gehoord worden.
Ook meningen die je niet leuk vind, moeten geuit kunnen worden.

Theo
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Het Coronavirus



Bericht door Premiumliner »

Het gaat in het "geval" Roma veelal niet over meningen die je misschien niet leuk vindt, maar wat hij vooral en steeds weer opnieuw doet is provoceren! :problem:
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
Satzat
Berichten: 1898
Lid geworden op: di 02 okt 2012, 20:53
Locatie: Gemeente Loon op Zand
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door Satzat »

Ja van die provocerende figuren hebben we hier in deze topic vaker gehad. Thole wordt gezegd Covid en Corona maar in de ban te doen, maar deze opnaaier hoeft deze topic niet te lezen, kan hij toch zeker in de ban doen. :thumbdown:
Mario & Anita
Onze reisverslagen op: Maranita.nl

Wij waren met de camper in: België - Denemarken - Duitsland - Engeland - Frankrijk - Italië - Luxemburg - Marokko - Nederland - Noorwegen - Oostenrijk - Polen - Republiek San Marino - Schotland - Slowakije - Spanje - Tsjechië - Zweden

PA3BAI is definitief QRT
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

Mensen, bedankt voor de support. :cheers:
Het is goed dat er verschillende meningen zijn, die zul je ook altijd houden evenals lange tenen :lol:
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
roma
Berichten: 4525
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Het Coronavirus



Bericht door roma »

Thole, ik waardeer je enorm om je informatieve reisverhalen op je blog en om je kennis van de gevederte vrienden.
Maar nu denk ik dat het hele covidgebeuren een obsessie voor je is geworden. Het is je leven gaan bepalen en dat lijkt me verkeerd. Vandaar dat ik zeg: probeer er afstand van te nemen, laat je niet beïnvloeden door al die negatieve berichten en richt je weer op de dingen die je leuk vindt, reizen en vogeltjes.
Wat kan jou het schelen wie er demonstreert, wie er naar een party gaat of wie geen maskertje op zet.
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

Roma, bedankt dat je je zorgen maakt om mijn geestelijk welzijn en voor je woorden over ons blog, dat laatste meen ik.
En over dat eerste, ik kan je meedelen dat het boven verwachting goed gaat, die gedwongen camperloze periode waarvan het einde nu hopelijk in zicht komt. Misschien wat star in mijn mening soms maar verder flexibel in beleving en aanpassingsvermogen.
En ja, ik ben kritisch vanuit mijn maatschappijvisie en maatschappelijke betrokkenheid over valse profeten, de zgn 'vrijheidsstrijders', vooral omdat ze veelal uit extreemrechtse hoek komen en er belang bij hebben om maatschappijontwrichtend bezig te zijn.
Naast het genieten van de natuur als het weer het toelaat, het lezen, heb ik tijd en energie om het hele Covidgebeuren, die ons immers allemaal aangaat, onversaagd maar niet obsessief te volgen in mijn belevenis althans omdat ik niet nagelkluivend het nieuws volg :lol:
En ja , we zijn bezig om een volgend reisje te plannen, zo eind mei als het weer mogelijk is.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
Satzat
Berichten: 1898
Lid geworden op: di 02 okt 2012, 20:53
Locatie: Gemeente Loon op Zand
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door Satzat »

@Roma jouw laatste reactie naar Thole is al geheel anders van toon en waardeer ik. :thumbup:

Ook ik kan soms wel eens impulsief reageren, zeker over dit onderwerp waarbij ik zelf ernstig ziek ben geweest aan Covid-19 en er mijn broer aan heb verloren. :sick:
Mario & Anita
Onze reisverslagen op: Maranita.nl

Wij waren met de camper in: België - Denemarken - Duitsland - Engeland - Frankrijk - Italië - Luxemburg - Marokko - Nederland - Noorwegen - Oostenrijk - Polen - Republiek San Marino - Schotland - Slowakije - Spanje - Tsjechië - Zweden

PA3BAI is definitief QRT
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

Omdat ik het niet laten kan :P :
https://www.npostart.nl/nieuwsuur/10-04 ... ON_1324181

Huisartsen komen in actie vanwege de afgenomen vaccinatiebereidheid met het AZ vaccin
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80323
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Het Coronavirus



Bericht door Dafluc »

Waardoor blijkt dat achter elke reactie hier toch weer een persoonlijk verhaal schuilgaat. We soms te snel oordelen en dat ook weer heel begrijpelijk kan zijn. En er bij lange na niet genoeg smilies zijn om het allemaal duidelijk te maken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
camperaap
Berichten: 363
Lid geworden op: zo 24 mei 2020, 19:45

Re: Het Coronavirus



Bericht door camperaap »

Daarom zouden sommige eerst even tot 10 moeten tellen voor ze een reactie plaatsen. Dat is niet persoonlijk bedoeld maar in het algemeen. En niet alleen hier maar op alle socialmedia.
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27413
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Het Coronavirus



Bericht door Marco Polo »

Wat een gezichtsverlies voor de Chinese overheid.
Dat ze moeten toegeven dat de in China geproduceerde vaccins geen heel hoge bescherming bieden tegen het Covid virus.
Maar ze moeten wel.
Blijkbaar willen ze nu ook grootschalig in gaan kopen bij de westerse vaccin fabrikanten.
Komt een beetje vreemd over als je grote bestellingen gaat doen terwijl je zelf “grootschalig succesvolle vaccins” produceert :D

Wel een beetje lullig voor de koploper in vaccineren in de EU.
Die schijnt ook 2 Chinese vaccins in de mix te hebben.
Gebruikersavatar
de Viking
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 23 dec 2018, 17:28
Locatie: midden Friesland

Re: Het Coronavirus



Bericht door de Viking »

roma schreef:
za 10 apr 2021, 21:00
Thole, ik waardeer je enorm om je informatieve reisverhalen op je blog en om je kennis van de gevederte vrienden.
Maar nu denk ik dat het hele covidgebeuren een obsessie voor je is geworden. Het is je leven gaan bepalen en dat lijkt me verkeerd. Vandaar dat ik zeg: probeer er afstand van te nemen, laat je niet beïnvloeden door al die negatieve berichten en richt je weer op de dingen die je leuk vindt, reizen en vogeltjes.
Wat kan jou het schelen wie er demonstreert, wie er naar een party gaat of wie geen maskertje op zet.
Helemaal mee eens.
Ik kijk af en toe en het zijn al tijden dezelfde personen die geobsedeerd zijn door het virus en thuis waarschijnlijk zich vervelen/geen hobby hebben o.i.d.
Laat het eens los er zijn wel leukere zaken en stop met dit domme topic.
Dit is een camperforum !!
Groeten Sieds - Viking camperbouw - zie mijn project: https://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtop ... 13&t=52269
Plaats reactie