Het Coronavirus

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45205
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

Heb zelf aan een redelijk aantal demonstraties meegedaan nooit hoeven te rennen nooit klappen gehad of uitgedeeld.
Aad, ik wel en weet ook wat traangas is. We kwamen op voor bepaalde idealen, bv tegen kernenergie, voor een republiek.
Dit is echter een andere situatie, dit is spotten met een ernstige gezondheidssituatie, een lange neus naar mensen in het ziekenhuis of op de IC, het verplegend en verzorgend personeel.
Corona bestaat niet, dat mag je vinden maar ga niet provoceren en daarna huilie, huilie doen.
En Thierry Baudet , Corona is meer dan een griepje zoals je herhaaldelijk beweert en zodoende brandstof en steun geeft aan de corona-sceptici.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
bupozaanstad
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 20:06
Locatie: Zaanstad

Re: Het Coronavirus



Bericht door bupozaanstad »

De meerderheid hoopt dat dit corona virus snel kan worden teruggedrongen zodat we weer naar buiten kunnen en op een terrasje kunnen zitten maar deze gasten verzieken het voor de rest van de bevolking. Als je dan ziet hoe weinig er zijn opgepakt vandaag dan vraag je, je toch af wat de politie doet. Met zoveel machtsvertoon de boel schoonvegen maar aanhouden HO maar. Wat er in Eindhoven is gebeurd is helemaal schandalig en ik heb er geen goed woord voor over, wat een misbaksels!
Henk PD7HB
Fiat Ducato 2.5 diesel bj 1991.
Aloys: Henk is helaas overleden rond de jaarwisseling van 2021/2022.
Gebruikersavatar
camperaap
Berichten: 364
Lid geworden op: zo 24 mei 2020, 19:45

Re: Het Coronavirus



Bericht door camperaap »

Het probleem is dat die mensen overal een podium krijgen, iedereen heeft het er over. Ook hier. Straks zitten ze weer in de talkshows. Overal kunnen hun gedachtengoed uitspreken. Als je zorgt dat ze geen aandacht krijgen dooft het vanzelf uit.
Dit is waar het ze om gaat. Aandacht.
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45205
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

Nu zie ik niet alles, maar in Op1 heb ik nog nooit een viruswappie gezien, noch bij M.
Ze bevruchten elkaar met abjecte ideeën via sociale media, dat volg ik ook, weet wat zo'n beetje speelt in die kringen.
Onderschat het rechts extremisme niet wat ook in Nederland in opkomst is in die kringen.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
roma
Berichten: 4554
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Het Coronavirus



Bericht door roma »

Thole, je bent zo onderhand de GBJ Hilterman van het forum geworden. Niks mis mee overigens.
En ik heb er geen enkel probleem mee als personen worden opgepakt of in harde aanraking komen met politie of m.e. Vervolgens is het de rechter die de straf bepaalt.
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45205
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

Dan moeten ze wel opgepakt worden natuurlijk voordat ze veroordeeld kunnen worden.
En ja, ik ben gewend om mijn mening te uiten, omdat we geen andere mensen live zien, zal ik het hier wel te veel doen.
Dan moet ik maar gecorrigeerd worden.
Ik neem me wel voor om minder vaak te reageren, maar ja , dan is het al weer verzonden.
Liever zat ik nu met een boek in de zon in Marokko zoals andere jaren, In Taroudant, daar is het volgende week weer tussen 25 en 28º.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27440
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Het Coronavirus



Bericht door Marco Polo »

thole schreef:Nu zie ik niet alles, maar in Op1 heb ik nog nooit een viruswappie gezien, noch bij M.
Ze bevruchten elkaar met abjecte ideeën via sociale media, dat volg ik ook, weet wat zo'n beetje speelt in die kringen.
Onderschat het rechts extremisme niet wat ook in Nederland in opkomst is in die kringen.
Heb je Baudet en Haga in Op1 zeker even gemist een week of wat geleden.

Dieren mishandeling kan overigens tot een jaar of 3 gevangenisstraf of ruim 32000€ boete opleveren.
(Als antwoord op je eerdere vraag).
Bezit van zo;n ploertendoder een maand of 9.
Geen kinderachtige straffen.
Als ze opgelegd worden.
Laatst gewijzigd door Marco Polo op zo 24 jan 2021, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Premiumliner
Berichten: 1098
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Het Coronavirus



Bericht door Premiumliner »

"Onderschat het rechts extremisme niet wat ook in Nederland in opkomst is in bepaalde kringen."


Het zelfde geldt wat mij betreft voor het links extremisme! :problem: :eh:
Laatst gewijzigd door Premiumliner op zo 24 jan 2021, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Premiumliner
Berichten: 1098
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Het Coronavirus



Bericht door Premiumliner »

En Famke Louise dan en Tim Douwsma!
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
roma
Berichten: 4554
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Het Coronavirus



Bericht door roma »

AadenAnke schreef:
zo 24 jan 2021, 18:54
Nee hoor Roma is geen gewoon gedachte goed! Maar zoals we het logisch vinden dat.......
Dat een enkele keer een ongenuanceerde reactie wordt geplaatst, ok. Maar het onophoudelijk plaatsen van teksten over het iemand toewensen van COVID, in elkaar slaan, afzinken in zee, etc etc etc slaat helemaal nergens meer op. Kom met zinnige argumenten die een discussie uitlokken met pro- en contra argumenten. Dan ben je beter bezig dan wanneer je iemand de Corona toewenst.
PE1OPQ Theo
Berichten: 4573
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 16:24
Locatie: Gasselternijveen

Re: Het Coronavirus



Bericht door PE1OPQ Theo »

Straffen helpt niet om gedrags veranderingen teweeg te brengen.
Belonen van goed gedrag werkt wel.
Ergens in het voor stadia zul je moeten zijn om deze uitspattingen te voorkomen.
Extremen zijn altijd te voorkomen, boven of onder het maakt niet uit.

Theo
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45205
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

Premiumliner schreef:
zo 24 jan 2021, 19:32
"Onderschat het rechts extremisme niet wat ook in Nederland in opkomst is in bepaalde kringen."
Het zelfde geldt wat mij betreft voor het links extremisme! :problem: :eh:
Wat jou betreft naar de AIVD denkt daar toch even anders over.
Heb je Baudet en Haga in Op1 zeker even gemist een week of wat geleden.
Die heb ik niet gemist maar die zijn net iets even anders dan de stoottroepen op straat.
Trouwens het was dat er andere gasten zaten bij de uitzending van WNL, van zijn vriendje Kelder kreeg hij geen kritische vraag.
Premiumliner schreef:
zo 24 jan 2021, 19:34
En Famke Louise dan en Tim Douwsma!
Die zaten bij Jinek als ik me niet vergis
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Premiumliner
Berichten: 1098
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Het Coronavirus



Bericht door Premiumliner »

Laatst gewijzigd door Premiumliner op zo 24 jan 2021, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: Het Coronavirus



Bericht door Zwerfsteen »

Laten we het er op houden dat extremisme of het nu rechts of links is, een vreselijke iets is.
Het recht om te mogen demonstreren is een groot goed in een democratie, mits men zich aan de daarvoor geldende regels houdt.
Wat er nu in Nederland gebeurd heeft helemaal niets met demonstreren te maken maar is puur rellen en vandalisme.
De lieden die zich hier aan schuldig aan maken zijn puur misdadigers.
Groet,
Leny en Pieter
Plaats reactie