Het Coronavirus

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Het Coronavirus



Bericht door Premiumliner »

georgethuis schreef:
vr 22 jan 2021, 12:52
Hugo,
ik klaag niet en ben niet kortzichtig!

Waarom geen tijd en plaats hier op de forum.

Wel 700 pagina's met zelfbeklag, niet onderbouwde meningen en standpunten.

Maar ja, ik zit nog niet boven de 10.000 postings, dus zal aan de zijlijn blijven staan!
Ik voel mij beledigd door u. Graag lees ik van u waar ik mij in dit topic beklaagd heb en mijn mening(en) niet onderbouwd?
Als u zo begaan bent met dit item en er over wilt discussiëren dan opent u toch een topic! Komen vast ook wel 10.000 postings op.
Ik krijg een beetje het gevoel dat u zich hier wilt profileren als DE persoon die opkomt voor de zwakkeren/achtergestelden in de samenleving.
Ik ben dan blijkbaar wel een hele grote egoïst, die zijn eigen belangen voorop stelt volgens u. Knap dat u dat allemaal vanachter uw toetsenbord kunt beoordelen! :problem: :eh:

Oh ja, blijf vooral aan de zijlijn staan! :shh:
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8596
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Het Coronavirus



Bericht door seth_space »

Even volkomen off topic.. maar je kunt niet alles laten gebeuren!
@roma,
k ben me een half jaar geleden gaan verdiepen in de Mama’s. En dat is, klinkt vreemd, een rascistische organisatie. Zij helpen uitsluitend zwarte kinderen. Mijn verzoek om ook aandacht te besteden aan blanke kinderen, bv de kinderen die in blanke squattercamps verblijven, die geen scholing, geen medische zorg verkrijgen, die werkeloze ouders hebben of wees zijn, werd afgewezen. Ik moest maar een andere organisatie zoeken. Apartheid dus.
Wat een wanproduct type je hier neer.
Ze hebben een doelgroep, de zwarte wezen en richten zich daarop.

Als jij daadwerkelijk zo betrokken bent bij die blanke kinderen dan onderneem je actie en zoek je ofwel een stichting die er wel interesse in heeft of je richt zelf iets op. Op afstand wat schelden op mensen die goede doelen nastreven voor doelgroepn is goedkoop en zelfs een beetje verdacht als je het zo gaat formuleren.

Misschien een wat simpeler voorbeeld voor je.
Als jij wilt dammen en je klopt bij een schaakvereniging aan, dan moet je niet vreemd opkijken dat men je niet als lid aanneemt.
Dan heb jij twee opties.. ofwel je gaat op zoek naar een damclub ofwel je richt er zelf een op.
Jij vervalt in het mopperen op de schaakclub die dammers zou discrimereren.
Dat klopt een discriminant heeft meerdere betekenissen. Jij geeft daar een heel bedenkelijke uitleg aan die kennelijk past bij je wereldbeeld.
Misschien moet jij de papas oprichten.. of is dat ook te eenzijdig voor je.. de mama's: dat kan al niet goed zijn natuurlijk :bang:
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
roma
Berichten: 4526
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Het Coronavirus



Bericht door roma »

Een organisatie met als doelstelling behoefige kinderen, de doelgroep dus,te helpen mag geen onderscheid maken tussen blank of zwart.

De Mama’s, indertijd opgericht door Mandela als het Mandela Kinderfonds, richtte zich in eerste instantie en terecht op de zwarten. Maar nu, ruim 30 jaar later, is er een zeer behoeftige blanke groep ontstaan door het discrimenerende ANC beleid, dat blanken uitsluit van werk en van voorzieningen. Blanke kinderen zijn hier mede het slachtoffer van.
In deze covidtijd raken, naast vele zwarten, ook de blanken hun werk kwijt. Armoede en honger is hun lot.

Kennelijk, Seth, is je de discussie van het afgelopen jaar over de verhouding blank zwart ontgaan. Het wordt nu weer actueel met het etnisch profileren bij de belastingdienst.

Je slaat met jouw reactie de plank volkomen mis.
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Het Coronavirus



Bericht door Premiumliner »

roma schreef:
vr 22 jan 2021, 12:12
hwendt schreef:
do 21 jan 2021, 21:00
En ja ik sponser de Mamma,s .....
Grote pluim voor je. Maar... ik ben me een half jaar geleden gaan verdiepen in de Mama’s. En dat is, klinkt vreemd, een rascistische organisatie. Zij helpen uitsluitend zwarte kinderen. Mijn verzoek om ook aandacht te besteden aan blanke kinderen, bv de kinderen die in blanke squattercamps verblijven, die geen scholing, geen medische zorg verkrijgen, die werkeloze ouders hebben of wees zijn, werd afgewezen. Ik moest maar een andere organisatie zoeken. Apartheid dus.
Blanke Zuid-Afrikanen maken voedselpakketten voor behoeftige blanken, bruinen en zwarten. De pakketten voor blanken worden door ANC en EFF geconfiskeerd en gejat.
Ik heb Eric Scherder geinformeerd over de apartheidspraktijken van de Mama’s. Volgens mij verschijnt hij nu niet meer in de tv reclames. De Mama’s willen niet mij in discussie over hun verwerpelijke beleid.
De blanken lijden honger in ZA, hebben vaak maar 1 maaltijd per dag if minder. Werkloze blanken ontvangen geen uitkering, zwarte werklozen wel. Blanke boeren worden vermoord, na Mandela al meer dan 4000.

Bekijk de Mama’s maar heel kritisch.
Hoe kortzichtig kun je zijn! :crazy:
Allereerst denk ik niet dat de mama's daar de boeren aan het vermoorden zijn. Ook lees ik hierboven niet dat ze voedselpakketten van de behoeftige blanken afpakken. Ik vind bovendien niet dat de mama's verantwoordelijk zijn voor het onthouden van werkloosheidsuitkeringen aan blanken!

Met andere woorden; wat u schrijft slaat echt heeeeelemaal nergens op!
Seth space heeft helemaal gelijk met zijn voorbeeld. Nog even en de mama's moeten ook aan behoeftige bejaarde Chinezen hun steun verlenen. :crazy:
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80323
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Het Coronavirus



Bericht door Dafluc »

Seth Space en Premiumliner. Het lijkt soms wel een tweeling.....
Maar. Omdat zelfs dit topic teveel zijstraten kan krijgen. Tot hier de mama's.
We kunnen hier nou eenmaal niet de hele wereldproblematiek voorbij laten komen. Laat staan oplossen.
Corona dus.
Afbeelding
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8596
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Het Coronavirus



Bericht door seth_space »

Seth Space en Premiumliner. Het lijkt soms wel een tweeling.....
In dit geval beschouw ik dat beslist als een compliment.
Dank :cheers:
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
PE1OPQ Theo
Berichten: 4559
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 16:24
Locatie: Gasselternijveen

Re: Het Coronavirus



Bericht door PE1OPQ Theo »

Volgende week woensdag donderdag en vrijdag worden al onze cliënten gevaccineerd.
Er zijn 4 artsen en 6 verpleegkundigen hiervoor aanwezig.
Ook alle buiten locaties en begeleid wonen cliënten krijgen een prik.
Ik ben er blij mee :hug:

Theo
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Het Coronavirus



Bericht door Jan en Simonne »

Dat is mooi man! :thumbup:
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
DynaDetty
Berichten: 690
Lid geworden op: di 28 jul 2015, 14:16
Locatie: Beetsterzwaag

Re: Het Coronavirus



Bericht door DynaDetty »

Oei, het Camperen in de avondklokperiode mag ook niet..

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -avondklok

Wat valt er onder 'buiten'?
De regel is dat u tijdens de avondklok niet in de openlucht mag zijn. Dat betekent dat u niet buiten mag zijn, ook niet in de auto of in de trein. U mag wel in uw eigen tuin zijn of op uw balkon. U mag dus niet:

buitenshuis zijn;
in uw eigen auto zitten;
in het OV zitten;
in de taxi zitten;
in bedrijfsmatig personenvervoer zitten.
Dit mag alleen als u een geldige reden heeft om buiten te zijn.

.....in uw eigen auto zitten....


D’n poat op’t gas en ........ wiedergoan
D'n poat op het gas en.......wiedergoan
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22718
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: Het Coronavirus



Bericht door PaulBng »

Zouden ze niet bedoelen dat je je niet in de auto mag verplaatsen?

Op andere plaatsen wordt "op straat" vermeld.
Zouden ze de openbare weg bedoelen? Of berekent "op straat" dat je wel op de stoep mag?
CP/camping is geen openbare weg. Het parkeer terrein achter mijn huis is privé terrein...
Soms wordt er zelfs bedoeld "vanaf de openbare weg zonder hindernissen bereikbaar"

Ik denk dat je na 2100 in je camper moet blijven. Niet naar het sanitair...

Denk ik...


Paul
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Het Coronavirus



Bericht door Jan en Simonne »

Op je oprit of in je tuin.
Verder mag je de deur niet uit voor "niet noodzakelijke verplaatsingen".
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27413
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Het Coronavirus



Bericht door Marco Polo »

Hebben de full-timers weer pech.
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Het Coronavirus



Bericht door Jan en Simonne »

Elk voordeel...
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Het Coronavirus



Bericht door Premiumliner »

Je mag hem wel uitlaten toch! :D
Bijlagen
IMg.jpg
IMg.jpg (40.92 KiB) 251 keer bekeken
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Plaats reactie