Het Coronavirus

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
PE1OPQ Theo
Berichten: 4577
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 16:24
Locatie: Gasselternijveen

Re: Het Coronavirus



Bericht door PE1OPQ Theo »

Wat ik begrijp van mensen die iets tegen covid hebben, is dat ze ontkennen dat het een dodelijke ziekte is.
Er wordt gesteld dat er helemaal geen drukte op de intensieve zorg is in ziekenhuizen.
Dat de beelden die we zien, gemanipuleerd zijn.
En dat alles georkestreerd wordt door Bill Gates om zo de wereld te onderwerpen aan donkere machten.
Ook las ik al dat nostradamus dit al voorspeld heeft, en dat we een donkere tijd tegemoet gaan met het vaccin in ons lijf.

Theo
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51279
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Het Coronavirus



Bericht door Kroppie »

ach hoe meer er niet gevaccineerd willen worden, des te meer vaccin is er voor hen die het wel willen, en het aantal nieten zal op geheel natuurlijke wijze snel minderen, elk nadeel hep z,n voordeel

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80397
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Het Coronavirus



Bericht door Dafluc »

Hij begint een baard te krijgen Jos :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51279
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Het Coronavirus



Bericht door Kroppie »

ja dat heb je met al die ouwe dingen. :D

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Premiumliner
Berichten: 1098
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Het Coronavirus



Bericht door Premiumliner »

Even ter relativering: (maar niet heus) de afgelopen 3-4 weken zijn er ongeveer net zoveel doden door corona geteld als het geschatte aantal demonstranten vandaag (1500-2000) op het Museumplein.
Dus waar hebben we het nou helemaal over! :eh: :problem:
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Het Coronavirus



Bericht door hwendt »

AadenAnke schreef
Weet je Hugo als je dan toch jat doe het dan goed zodat je voor altijd in weelde kan leven, eten voor je kinderen die liggen te huilen van de honger. Of vaccin voor jezelf en je hele familie. Dan kan ik het begrijpen. Maar een bundel plastic wegwerp handschoentjes van 20 voor 99 cent dan vindt ik dat niet alleen verwerpelijk maar ook nog zielig eigenlijk. Nee ik ben niet roomser dan de paus en heb in de 64 jaar dat ik hier rond loop zeker weten weleens iets mezelf toegeëigend waar ik geen recht op had :oops: :bang: :oops: ben ik niet trots op maar zo heeft iedereen wel eens een foute keuze gemaakt
Helemaal juist Aad. Ik kan mij niet herinneren dat ik een pen heb gekocht.
En voor de slimmeriken die denken "Nu hebben we hem " help ik u herinneren dat een diender 24 uur per dag is dienst is.
En het opschrijven van een verkeershork op je vrije dag is soms een goed middel' :cheers: :cheers: :cheers:
Maar het jatten van desinfecterende middelen en of handschoenen bij een apotheek waar juist vele ouderen komen is minderwaardig. Het stelen van een schroevendraaier in de supermarkt is net zo strafbaar. Maar de gevoelswaarde is duidelijk anders. Het stelen van 10 euro van een miljonair is minder achtenswaardig dan stelen van een kind van 6 jaar die van zijn moeder een snoepie mag kopen. En zoals ik schreef van een bedrijf stalen ze rustig 4 flessen alcohol op een dag. Tja ik noem dat tuig.
Je brengt daardoor mensen in levensgevaar. Dat geld dus ook voor de schreeuwende mafkezen. Een andere naam kan ik er niet voor bedenken. Mensen die dat ook nog verdedigen behoren daar dus ook bij.

Ze verkondigen geen mening ze reguleren en vinden ouderen die sterven niet belangrijk. Ze accepteren dat dus om hun gewoon hun gang te kunnen laten gaan. Maling aan de gevolgen.
Als je dit mag roepen kun je dus van alles roepen en dat moeten we dan maar accepteren. Kijk naar fascistische groeperingen, homo haters en noem maar op. Fatsoen wil zeggen je verzetten tegen onfatsoen. En mensen die gestoorde gedachten achterna lopen hoef ik niet te accepteren. Ik blijf ze dan ook aso's noemen.

Nu een Bavaria met Vlierbessen.

Hugo
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Het Coronavirus



Bericht door Jan en Simonne »

Voor diegenen, die zeggen dat ik het woord "debielen" niet mag gebruiken:
Dat recht heb ik mij toegeëigend.
Dat heb ik gedaan op het moment dat ik werd uitgemaakt voor "mak schaap", "angsthaas" en nog meer van dat soort termen.
Maar helemaal, toen die mensen meenden te mogen gaan spelen met mijn gezondheid en misschien met mijn leven.
Door moedwillig geen afstand te houden, geen mondkapje te dragen , kortom, schijt te hebben aan de regels.
En dat willens en wetens, want er werd bij gezegd "dor hout moet gekapt worden".
Weet je, ik reageer altijd een beetje zo, als iemand meent te moeten uitmaken, dat ik wel dood mag gaan.
Leer er maar mee leven.
Laatst gewijzigd door Jan en Simonne op zo 17 jan 2021, 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
Saviemeke
Berichten: 16782
Lid geworden op: di 27 dec 2005, 10:13
Locatie: Wieringermeer
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door Saviemeke »

Ik zag net de beelden van de ontruiming van het museum plein. Volgende keer moeten ze een kleurstof aan het water van de waterkanonnen toevoegen, die een week of drie blijft zitten, dan kunnen de wappies elkaar makkelijker herkennen als ze buiten lopen.
Renovatie van onze Hobby600

*******************************************************


Je moet zeilen op de wind van vandaag,
De wind van gisteren helpt je niet vooruit,
En je weet niet, of hij morgen komt
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45224
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

robbreedveld schreef:
zo 17 jan 2021, 10:43
Noorse gezondheidsdienst deelt mede dat er tot opheden
29 oudere bejaarden zijn overleden kort na toediening vaccin.
Ouder dan 75 jaar en last van diverse kwalen.

Ook op Google is deze informatie te lezen.

Rob
Misschien ter geruststelling van Rob:
https://nos.nl/artikel/2364820-experts- ... wegen.html
Als je dat leest dan vraag ik me af wat voor achtergrond die lui hebben, wat voor opvoeding hebben ze gehad. Een beetje de parallel met de (extreem) rechtste Trump aanhangers.
Het is hier in Nederland een bonte mengeling van vooral extreem rechts en spirituele oudere meisjes en alles wat er tussen in zit.
Dat zie je ook in andere landen, gisteren nog in Wenen.

Maar ook individuen die gewoon van het padje zijn geraakt zoals vanmiddag een man op AT5:
" ik ben een 80-jarige arts uit Limburg. Er is geen Corona, er ligt niemand met Corona in het ziekenhuis. Wel in maart. Nu krijgen artsen €20.000 per patiënt in het ziekenhuis. Maar dit durven jullie niet uit te zenden."
"Meneer, dit wordt live uitgezonden."
Laatst gewijzigd door thole op zo 17 jan 2021, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Het Coronavirus



Bericht door Jan en Simonne »

Ze hebben nu toch bijna een jaar de tijd gehad, zou je zeggen.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
roma
Berichten: 4561
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Het Coronavirus



Bericht door roma »

Jan en Simonne schreef:
zo 17 jan 2021, 16:57
Voor diegenen, die zeggen dat ik het woord "debielen" niet mag gebruiken: Dat recht heb ik mij toegeëigend.
Zeer stuitend. Kennelijk ben je er nog trots op ook.
Ik begon als 21jarige mijn carriere met een oudste jongensgroep imbecielen, jongens van 20 en 21 met de verstandelijke vermogens van een 6- of 7jarige. Imbeciel is nog een graadje zwaarder dan debiel. Nooit, maar dan ook nooit heb ik iemand voor imbeciel of debiel uitgemaakt. En dat doe ik bij jou ook niet, maar enig fatsoen ontbreekt je.
Zulke bijdrages als de jouwe halen het niveau van het camperforum enorm omlaag. Troost je, je bent de enige niet.
Gebruikersavatar
Veebee
Berichten: 866
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 23:47

Re: Het Coronavirus



Bericht door Veebee »

Zou inderdaad een rem op gezet moeten worden, gaat van kwaad tot erger.
Het gaat niet om wat je doet ! , maar hoe je het doet !
Gebruikersavatar
dieseltje+
Berichten: 2809
Lid geworden op: zo 22 jan 2017, 22:02
Locatie: Noordoostpolder

Re: Het Coronavirus



Bericht door dieseltje+ »

Jan en Simonne schreef:
zo 27 dec 2020, 7:50
Gaat het niet te ver hier?
Vrijheid van meningsuiting is leuk, maar er zijn ook grenzen van fatsoen.
Dat je iets kan en mag zeggen, betekent niet, dat je het ook moet zeggen.
Bijzonder.
Wel een beetje verwarrend, past dan wel weer prima in het topic :wink:
Hier wordt met liefde DIESEL verbrand.
Vaak ben je te bang.
Groet,
Karel
Gebruikersavatar
Veebee
Berichten: 866
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 23:47

Re: Het Coronavirus



Bericht door Veebee »

:lol3:
Het gaat niet om wat je doet ! , maar hoe je het doet !
Plaats reactie