Het Coronavirus

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Het Coronavirus



Bericht door Jan en Simonne »

Dat er vertragingen zullen optreden, lijkt me bijna onvermijdelijk.
Dat hoeft niemand leuk te vinden, maar het is niet anders, dus we zullen geduld moeten hebben, onze beurt komt echt wel.

Neemt niet weg, dat al die mooie schema's en verhalen over snelle leveringen gewoon niet als vaststaande feiten zouden moeten worden uitgegeven, zeker niet, als je kennelijk zelf al weet, dat ze niet reëel zijn.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
Gino608D
Berichten: 1921
Lid geworden op: zo 27 feb 2011, 22:37
Locatie: Valkenswaard

Re: Het Coronavirus



Bericht door Gino608D »

Ik denk dat de uitdaging helemaal niet gaat worden hoe snel we die spuiten kunnen zetten, maar hoe snel we ze geleverd kunnen krijgen. Ik snap dat iedereen zekerheid wil, maar dat is gewoon niet mogelijk in deze uitzonderlijke situatie. Er zijn gewoon teveel variabelen en achteraf gezien zul je altijd constateren dat er fouten gemaakt zijn.

Verder loopt het in andere landen ook niet zo soepel:
https://nos.nl/collectie/13850/artikel/ ... en-de-klok
Niesmann+Bischoff Flair 8000i
AadenAnke
Berichten: 13177
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Het Coronavirus



Bericht door AadenAnke »

Ik denk niet dat hij als persoon dat al wist. Zijn departement waarschijnlijk wel. Natuurlijk worden dit soort schema's en brieven niet door hem zelf gemaakt maar aan geleverd door onderschikten ambtenaren. Als het wat dat betreft al iets over hem zegt is het alleen dat hij zijn ondergeschikten niet 100% kan vertrouwen. Of denken jullie echt dat hij als persoon een brief naar de kamer stuurt met de wetenschap dat niet klopt wat er in staat? Als we van hem verwachten dat hij dat allemaal zelf controleer dan zou hij nu ergens bezig zijn met de stukken van 19 Noach te controleren. Hij blijft wel verantwoordelijk hier voor. Dus kan je jezelf afvragen of en hoe loyaal zijn departement aan hem is?
De echte bottleneck is natuurlijk de productie en levering van de vaccins, ik heb al ergens gelezen dat daar ook al een probleem van grondstoffen zit aan te komen

Gr. Aad
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

https://nos.nl/artikel/2363486-de-jonge ... later.html
Dat schijnt hij maandag al geweten te hebben.
Als ik voor de zomer mijn prik heb zal ik blij zijn, maar ik denk het niet.
Dan geeft dit bericht wellicht weer hoop.
https://nos.nl/artikel/2363511-europese ... ccins.html
En dat volgens lab. proeven het Pfizervaccin ook schijnt bewerken tegen de Engelse en Z.A. mutatie.

Zoals wellicht bekend is , as zondag is er in Hilversum weer een demo aangekondigd van de Coronaknuffelaars van Viruswaarheid.
Vanaf 13.00 uur op het Marktplein
Er zullen wel weer bloemen en knuffels worden uitgedeeld.
Wellicht is het goed om te weten dat gisteren Viruswaarheid de volgende Tweet retweette van iemand die de bestorming van het Capitool geweldig vond:
"Tijd voor een bestorming !
Deze regering heeft geen moraal en is in en in slecht!!'


Dit voor degenen die nog steeds denken dat Viruswaarheid zo onschuldig is, laat je niet in de luren leggen.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Het Coronavirus



Bericht door Jan en Simonne »

Het griezelige is, dat een aanzienlijk deel van de bevolking deze kreten echt lijkt te geloven..

Kamervoorzitter Arib heeft al vragen gesteld over de beveiliging van het Nederlandse parlementsgebouw.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24442
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: Het Coronavirus



Bericht door javanes »

Deze Bergse huisarts gruwt van ‘gedwongen’ inenting tegen corona.

https://www.bndestem.nl/bergen-op-zoom/ ... gle.com%2F
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Will
Berichten: 3530
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Het Coronavirus



Bericht door Will »

@ Thole

Ik ben het helemaal met je eens maar alles wat jij op dit topic neerzet heb je ook deels uit de media wie zeg mij dat dit wel klopt.
Het gevaar zit er in dat nepnieuws en nieuws naar waarheid steeds meer door elkaar gaan lopen.
Dat zie je nu met corona en wat er nu in Amerika gebeurd mede door de onstabiele situatie in een land.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Gebruikersavatar
evdoetelaar+larana
Berichten: 6714
Lid geworden op: vr 25 sep 2020, 13:13
Locatie: Schijndel

Re: Het Coronavirus



Bericht door evdoetelaar+larana »

Het proces van menging van nepnieuws en waarheid is al langer gaande. En het lijkt wel of het steeds erger wordt. In mijn nabije omgeving ook enkele type mensen zoals we die ook van de TV-beelden uit Washington eerder deze week hebben gezien. Mensen raken enorm geïndoctrineerd door recalcitrant gedrag van personen met een publieke functie, dat het hier ook zomaar zou kunnen gebeuren. Fingers crossed dat ons dat bespaard blijft.
Adria Twin 600 SP - Citroën Jumper 2017
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

@ Thole

Ik ben het helemaal met je eens maar alles wat jij op dit topic neerzet heb je ook deels uit de media wie zeg mij dat dit wel klopt.
Het gevaar zit er in dat nepnieuws en nieuws naar waarheid steeds meer door elkaar gaan lopen.
Will, je hebt gelijk, feiten haal ik uit de officiële media, dwz (buitenlandse) kranten en tv zenders.
Daar geloof ik in, daarnaast zet ik hier ook wel een mening neer.
Echter de Tweet die ik noemde komt wel degelijk van Twitter, desgewenst plaats ik hier een printscreen of zend hem jou toe per PB.

Als nieuwsjunk ben ik me terdege bewust van het feit dat er fakenews wordt verspreid, echter niet door de officiële media maar wel op sociale media waar veel onzin wordt gepapegaaid , compleet met 'bewijzen.'
Levensgevaarlijk soms als mensen zich eenzijdig laten informeren, welke onzin, bangmakerij, er bv over vaccins bv worden verkondigd.
Daarom willen bv kritische Marokkanen ism artsen you tube filmpjes gaan verspreiden, deze medelanders worden veelal niet bereikt door officiële kanalen met objectieve voorlichting maar zijn wel actief op sociale media waar complottheorieën welig tieren, ook in de Marokkaanse gemeenschap.
Ik ben niet actief op sociale media maar ben volger van een aantal twitteraars zoals Viruswaarheid, Burgerfront, Thierry Baudet, ik wil breed geïnformeerd zijn, maar het is vaak zeer onfris wat er dan aan tweets voorbij komt.

Daarom heb ik ook de Tweet geplaatst die in goede aarde viel bij Viruswaarheid. dat is niet zo'n onschuldig clubje als ze willen doen voorkomen met hun maskerade van 'Liefde"
En Qanon is ook in Nederland actief.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
georgethuis

Re: Het Coronavirus



Bericht door georgethuis »

Ik was vanmorgen even bevreesd dat mijn dag geen invulling zou krijgen!

Maar het leest gelukkig weer lekker door!

Volhouden jullie!!
Gebruikersavatar
Saviemeke
Berichten: 16782
Lid geworden op: di 27 dec 2005, 10:13
Locatie: Wieringermeer
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door Saviemeke »

javanes schreef:Deze Bergse huisarts gruwt van ‘gedwongen’ inenting tegen corona.

https://www.bndestem.nl/bergen-op-zoom/ ... gle.com%2F
Ai, als ik deze opmerking lees zou ik hem uit zijn verband kunnen halen en gebruiken om te zeggen dat artsen tegen vaccinatie zijn.
Maar deze huisarts is niet tegen vaccineren en wil ook niets met zaken als virus waarheid te maken hebben.

Gelukkig maar, hier in mijn omgeving is onlangs een echtpaar overleden aan corona, beiden begin tachtig en redelijk gezond. Een griepje hadden ze wel overleefd. Een oom van mijn ligt al weken op de IC, dankzij een combinatie van corona en COPD. Een griepje was minder heftig geweest.
Renovatie van onze Hobby600

*******************************************************


Je moet zeilen op de wind van vandaag,
De wind van gisteren helpt je niet vooruit,
En je weet niet, of hij morgen komt
Will
Berichten: 3530
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Het Coronavirus



Bericht door Will »

georgethuis schreef:
vr 08 jan 2021, 14:03
Ik was vanmorgen even bevreesd dat mijn dag geen invulling zou krijgen!

Maar het leest gelukkig weer lekker door!

Volhouden jullie!!
Zullen we dan maar door gaan met 15 jaar remblokjes,achterlichten ,accu's. Je kan ook stofzuigen ramen lappen dan vliegt de dag ook snel voorbij. :-?

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Gebruikersavatar
Saviemeke
Berichten: 16782
Lid geworden op: di 27 dec 2005, 10:13
Locatie: Wieringermeer
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door Saviemeke »

De zaken die je noemt staan in andere topics, dus deze mag je gerust links laten liggen .
Renovatie van onze Hobby600

*******************************************************


Je moet zeilen op de wind van vandaag,
De wind van gisteren helpt je niet vooruit,
En je weet niet, of hij morgen komt
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Het Coronavirus



Bericht door Jan en Simonne »

Mijn moeder zei vroeger altijd: "als je niet weet wat je moet doen, ga je je kamer maar opruimen".
Ik wist altijd wel iets te doen dus...
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Plaats reactie