Het Coronavirus

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
jielus
Berichten: 2878
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 16:34
Locatie: Noord-Vlaanderen

Re: Het Coronavirus



Bericht door jielus »

Dat denk ik ook Jos. Niemand kan in de toekomst kijken maar ik denk dat die niet zo mooi is. Dood en verderf tot aan de horizon?
Onze avonturen zijn niet meer te volgen op onze website: "Travels and Troubles"
Gebruikersavatar
Atoz
Berichten: 5457
Lid geworden op: wo 19 jun 2013, 9:11
Locatie: 20 Km westelijk van Brussel bij voorkeur ergens in Europa

Re: Het Coronavirus



Bericht door Atoz »

Als je echt vindt dat er te veel mensen op deze planeet zijn, doe dan het nodige en maak een einde aan je eigen bijdrage. x:-|
Zodoende kunnen zij die dat niet vinden rustig verder leven.

Prettige tweede kerstdag !
Fiat Ducato °30/12/2000-2,8D-64kW-87pk-Alko-Flensburger Koffer -8140.63-284478Km op 3/5/22
740 Wp - 400Ah LiFePO4 - EPEVER 6415AN/60A - Waeco CRX65 - Planar 44D - Gebo luiken - schapenwol
TP-Link AC750 Archer MR200 4G LTE-router & 2x LPB-7-27-NJ antenne & 3 x 45Gb in EU By Orange.be
4x Kleber Transport 4S - 22/4/22 - 284.000Km - 65Psi
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45205
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

M’n pensioen ga ik niet halen.......
Voor die tijd ben ik ‘er uit gezeefd’
Rob, ik hoop dat je nog een tijd van je camperhobby kunt genieten.

Verder worden er hier ideeën geventileerd die te schokkend zijn om op te reageren.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
rob2
Berichten: 2481
Lid geworden op: di 25 jul 2006, 8:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door rob2 »

Dat ‘te schokkend’ vond ik ook, vandaar mijn reactie.
Anders zou ik hier mijn gezondheid niet hebben gedeeld.

@Thole, dankjewel & hopelijk gaan over een half jaar de grenzen weer open zodat we weer wat verder van huis op pad mogen.
Groet,
Rob
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51258
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Het Coronavirus



Bericht door Kroppie »

ik denk, dat die virussen en andere onheilen die vanuit de natuur ons bedreigen, een reactie van diezelfde natuur is om te zorgen dat het niet uit de (natuur)hand loopt, want ergens zal er toch wel een grens zijn waar we niet buiten moeten komen, maar ja een stap terug doen is niet iets wat mensen graag doen, die willen liever altijd maar meer, misschien vind de natuur, dat die weer eens aan de beurt is, om het maar eens simpel te zeggen

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
jielus
Berichten: 2878
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 16:34
Locatie: Noord-Vlaanderen

Re: Het Coronavirus



Bericht door jielus »

"Wanneer je niet blij bent met wat je hebt hoe kun je dan blij zijn met meer?"

The Lord Boeddha
Onze avonturen zijn niet meer te volgen op onze website: "Travels and Troubles"
PE1OPQ Theo
Berichten: 4573
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 16:24
Locatie: Gasselternijveen

Re: Het Coronavirus



Bericht door PE1OPQ Theo »

jielus schreef:
za 26 dec 2020, 10:04
De ouderen en zwakkeren uit de kudde zeven zodat er weer sterker DNA overblijft? Een van de wetten van de evolutie.
De ouderen hebben hun DNA al doorgegeven, ze nu ruimen geeft alleen een economisch vermeend gewin.
Dit is geen andere kijk op, maar een blijk van een egoïstisch zelfbeeld op hoe je wilt dat onze maatschappij in elkaar steekt.

Theo
Gebruikersavatar
Dancing Wind
Berichten: 160
Lid geworden op: zo 18 nov 2018, 22:05
Locatie: Zwolle, Stadshagen

Re: Het Coronavirus



Bericht door Dancing Wind »

Overigens kom jij eerder aan met een belgische ex-arts die feitelijk het onstaan van virussen ontkende in zijn stukken op zijn website.
lees ook deze onzin daar eens: http://www.actiefleven.be/literatuur/we ... ronacrisis vol met lachtwekkende stellingen ( gebracht als wetenschap nota bene!!)
Eens met je stelling Seth Space. Mijn overweging is dat ik een artikel lees - overigens niet door hem geschreven -; het zal me aan mijn spreekwoordelijke derrière roesten of die arts zijn zelfgemaakte kaarsjes met een wind uitblaast, ze vervolgens opeet en mss nog 1 miljoen voor kan krijgen om te onderzoeken of hij er diarree van krijgt.
Hetzelfde geldt voor Rutte (in mijn ogen), een voormalig docent die nu ons land moet leiden; dat laatste is nu van toepassing, ongeacht wat voor strafwerk hij in die tijd heeft uitgedeeld.
Pura Vida !

Edwin & Marian
Jesse

Knaus Sky Ti 700 Meg, 180 pk, verzwaard chassis
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8652
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Het Coronavirus



Bericht door seth_space »

@janmetdoka

Een discussie is niet meer open en vrij als je andermans mening als onzin afdoet.
Dan heb je het eigen geloof tot het enig ware verheven.
Dan heb je het toch niet zo goed begrepen. Onzin weerleggen met feiten is juist discussie.
En zoals gezegd, fundamentalisten overtuig je helaas niet met feiten. Ze negeren die gewoon.

@dancingwind, wat is nu " het laatste" dat heb ik gemist.
Laatst gewijzigd door seth_space op za 26 dec 2020, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Gebruikersavatar
Satzat
Berichten: 1898
Lid geworden op: di 02 okt 2012, 20:53
Locatie: Gemeente Loon op Zand
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door Satzat »

Ik meng me niet gauw in dit soort discussies, maar wat hier nu wordt geschreven/gezegd is te gek voor woorden. Dit werkelijk camperforum onwaardig, vandaar dat ik er nu wel op reageer.
De reactie van Rob2 is hierbij alles zeggend. Rob ook ik wens je nog zo lang mogelijk camperplezier en dat deze verschrikkelijke ziekte je dragelijk blijft.

Ik wens nog steeds iedereen fijne Kerst en voor 2021 een goed en Coronavrij jaar.
Mario & Anita
Onze reisverslagen op: Maranita.nl

Wij waren met de camper in: België - Denemarken - Duitsland - Engeland - Frankrijk - Italië - Luxemburg - Marokko - Nederland - Noorwegen - Oostenrijk - Polen - Republiek San Marino - Schotland - Slowakije - Spanje - Tsjechië - Zweden

PA3BAI is definitief QRT
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51258
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Het Coronavirus



Bericht door Kroppie »

ik schrijf er nog een paar laatste woorden over, ik denk dat de natuur veel sterker is dan de de hele mensheid bij elkaar, plus het feit dat de natuur onvoorspelbaar en onbarmhartig is, geniet op een normale manier van de natuur maar misbruik hem niet, want????????????????????????

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Dancing Wind
Berichten: 160
Lid geworden op: zo 18 nov 2018, 22:05
Locatie: Zwolle, Stadshagen

Re: Het Coronavirus



Bericht door Dancing Wind »

@dancingwind, wat is nu " het laatste" dat heb ik gemist.
Excuus, misschien niet goed neergezet. Ik bedoel dat ik kijk naar wat Rutte nu doet (de laatste 10 jaar), regeren. Ik vergelijk dit niet met wat hij daarvoor heeft gedaan en/of betrek zijn hobby's er niet bij - als hij die al heeft, geen idee.
Pura Vida !

Edwin & Marian
Jesse

Knaus Sky Ti 700 Meg, 180 pk, verzwaard chassis
Gebruikersavatar
Dancing Wind
Berichten: 160
Lid geworden op: zo 18 nov 2018, 22:05
Locatie: Zwolle, Stadshagen

Re: Het Coronavirus



Bericht door Dancing Wind »

ik schrijf er nog een paar laatste woorden over, ik denk dat de natuur veel sterker is dan de de hele mensheid bij elkaar, plus het feit dat de natuur onvoorspelbaar en onbarmhartig is, geniet op een normale manier van de natuur maar misbruik hem niet, want????????????????????????
Nou Kroppie,
Vergeet jezelf ook niet hoor, je bent zelf ook "een stuk" natuur :-B
En sterker dan jezelf misschien wel denkt.
Wel goed onderhouden natuurlijk.
Pura Vida !

Edwin & Marian
Jesse

Knaus Sky Ti 700 Meg, 180 pk, verzwaard chassis
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51258
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Het Coronavirus



Bericht door Kroppie »

dat goed onderhouden vergeten we met de natuur te vaak .
( :bang: , toch weer gereageerd :bang: )

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Plaats reactie