Het Coronavirus

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Het Coronavirus



Bericht door Kroppie »

wie de jeugd heeft heeft de toekomst

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18102
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Het Coronavirus



Bericht door Cee Pee »

Sun schreef:
ma 26 okt 2020, 22:12
Terecht omdat?
Daar zit nog rendement op.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
the kapitein
Berichten: 331
Lid geworden op: di 04 aug 2015, 21:00

Re: Het Coronavirus



Bericht door the kapitein »

We zijn gewoon met te veel mensen in Nederland.

Gemiddeld 416 per km². En dan heb ik het niet eens over stedelijk gebied.
Dus dan moet je wel snappen dat die 1,5 afstandsregel lastig te hanteren is.

Voelt voor mij als een grote kippen schuur waar een dodelijke ziekte is uitgebroken.

Ik ben echt bang dat we deze slag niet gaan winnen. Maar dat we hem moeten uitzitten. De natuur is met een natuurlijke selectie bezig. De zwakke en de domme gaan als eerste.

Marco.

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: Het Coronavirus



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op wo 01 nov 2023, 4:04, 1 keer totaal gewijzigd.
JohnCurly
Berichten: 348
Lid geworden op: zo 18 okt 2020, 15:22

Re: Het Coronavirus



Bericht door JohnCurly »

Als je dan weet dat wij samen 28000 m2 hadden...🤭🤫
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19102
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door Aloys »

De 10 grootste steden ter wereld hebben elk al méér dan 20 miljoen inwoners, Guangzhou op één met meer dan 45 miljoen.
Dus daar zal het niet aan liggen...

Bron: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lijst_v ... metropolen
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: Het Coronavirus



Bericht door iSonic »

the kapitein schreef:
ma 26 okt 2020, 22:59
We zijn gewoon met te veel mensen in Nederland.
Dan is het toch juist goed dat mensen zich niet aan de regels houden?
Uitgeschreven

Re: Het Coronavirus



Bericht door Uitgeschreven »

Als vorige generaties wat minder kinderen hadden gehad, hadden velen zich nu niet op hoeven te winden over illegale dancefeesten.
JohnCurly
Berichten: 348
Lid geworden op: zo 18 okt 2020, 15:22

Re: Het Coronavirus



Bericht door JohnCurly »

Zo, sla jij de plank even mis!
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Het Coronavirus



Bericht door hwendt »

thole schreef:
ma 26 okt 2020, 15:29
Hugo, ik zou nog eens goed de foto's bekijken van die anti-coronamaatregelen demonstranten, er zijn niet zoveel jongeren bij.
Wel opvallend veel oudere vrouwen vind ik.
Ja Thole die 4 vrouwen heb ik natuurlijk gezien. Hoort ook nog een 50 jarige man bij die met 1 van die vrouwen doet alsof hij in de demonstratie is verzeild geraakt. 5 minuten later staat hij aan een wapenstok te trekken Kijk eens op diverse filmpjes ik heb er wel 50 gezien kom je ze telkens tegen. Doen alsof ze van niks weten. Zou dat kijken met mijn beroep te maken hebben ? Mijn ouderwetse gevoelens komen zwaar boven drijven. De knuppel op die krengen los. Zijn mijn moordenaars die mij binnen laten zitten en mijn kleinkinderen niet te zien krijgen. Waardoor honderden bejaarden gestorven zijn, waardoor mensen hun geliefde konden begraven zonder afscheid genomen te hebben Maar het merendeel zeker in de agressieve gedragingen zitten rond de 35 en 40
De zuipschuiten en feestende zitten op de 19 tot 25 dus dat noem ik jongeren. Kijk naar de vele studentenfeesten, en de muziek die daar gedraaid wordt is echt niet voor een bejaarden boven de 70
:cheers:

Hugo die ergen op de Veluwe in zijn camper zit zonder visite zonder aanloop en alleen reeën en konijnen tegen komt. Midden in het bos
Laatst gewijzigd door hwendt op di 27 okt 2020, 9:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Het Coronavirus



Bericht door hwendt »

the kapitein schreef:
ma 26 okt 2020, 22:59

Ik ben echt bang dat we deze slag niet gaan winnen. Maar dat we hem moeten uitzitten. De natuur is met een natuurlijke selectie bezig. De zwakke en de domme gaan als eerste.
Marco.
Zou zonde zijn van het forum, Blijven er weinig over...

Hugo die dit wel een inkopper vond :cheers: :cheers: :cheers:
Gebruikersavatar
Zonneke
Berichten: 1751
Lid geworden op: zo 09 sep 2018, 19:47

Re: Het Coronavirus



Bericht door Zonneke »

O309B schreef:
di 27 okt 2020, 9:00
Als vorige generaties wat minder kinderen hadden gehad, hadden velen zich nu niet op hoeven te winden over illegale dancefeesten.
Klopt , ze worden daarom ook de baby-boomers genoemd.
De generatie na de tweede wereldoorlog.
Voor mij de beste generatie wat hier ooit rondgedoold heeft.
Ze begonnen meestal met niets en hun welvaart is sindsdien gestegen.
Mijn generatie is het midden tussen de boomers en de jeugd nu.
Van hieruit heb je het beste zicht op de "oudjes" en de "snotbellen". :-B
AadenAnke
Berichten: 13175
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Het Coronavirus



Bericht door AadenAnke »

Ik ben dan van daar weer tussen in 1956 net achter al het leuke aan gehobbeld (dam slapen, Kralingsebos e.d.) was allemaal voor mijn broers en zus! Ik als nakomertje zag het maar mocht niet mee doen. Was wel van de generatie die de crises van 85 en die van daarna mochten mee maken. Wel geld kunnen verdienen een vaste baan was geen probleem en de huizen nog enigszins betaalbaar. Flink betaald aan fut regelingen e.d. en die elke keer net voor mijn neus zien afbreken. Gelukkig genoeg mazzel gehad om toch nu te kunnen stoppen en kijkend naar hoe het nu gaat en is voor jongeren en de 40/50ers denk ik bij mezelf wat heb ik een mazzel gehad. Je zal nu maar half 30 zijn of jonger. Huizen niet te betalen, vaste baan vergeet het maar, sociale zekerheid een stuk minder. Dan dat klote virus dat maakt dat je inplaats van een klein beetje sparen zo de schuld in gaat. Natuurlijk er zijn ook nu de mazzel hebbers maar die zijn een stuk minder in getal. Als ik om me heen kijk denk ik van je heb het best goed en vrees ik dat zij die na mij komen het een stuk minder zullen hebben. De meeste van hun denken dat zelf ook (denk ik) en bij sommige roept dat een vorm van protest op. Die dan weer wordt aangewakkerd door sommige stromingen in onze maatschappij.

Gr. Aad
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

Ik heb die befaamde jaren '60 en '70, Kralingen, Provo, opkomst popcultuur etc. gelukkig ten volle meegemaakt/deel van uitgemaakt.
Het voordeel van jou Aad is dat je nu wel 10 jaar jonger bent.
De zuipschuiten en feestende zitten op de 19 tot 25 dus dat noem ik jongeren. Kijk naar de vele studentenfeesten, en de muziek die daar gedraaid wordt is echt niet voor een bejaarden boven de 70
:cheers:

Hugo die ergen op de Veluwe in zijn camper zit zonder visite zonder aanloop en alleen reeën en konijnen tegen komt. Midden in het bos
Hugo, ik haakte aan op die Corona-activisten, die zijn wat ouder.

De rest zijn jongeren, die weten feest te vieren, wat ouderwets, ze nemen ballonnetjes mee :lol: :lol: :lol: :cheers: :cheers:

Veel plezier op de Veluwe, wij zijn in de gelukkige omstandigheid dat het niet te ver van ons huis is.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Plaats reactie