Het Coronavirus

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
jaccoh
Berichten: 1220
Lid geworden op: vr 22 feb 2019, 13:36
Locatie: Lunteren NL

Re: Het Coronavirus



Bericht door jaccoh »

Eens Theo, geaccepteerd.
Timing was beroerd. Was hij 1 of 2 maanden geleden afgereisd was er niemand die er iets over geroepen had.


Groet Jacco

Groet
Jacco
Gebruikersavatar
henk en lila
Berichten: 3887
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 13:19
Locatie: Oost Noord-Brabant (NL)
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door henk en lila »

Met zo geformuleerde excuses kwam ik vroeger (en nu) niet weg. :bang: Opzouten met dat hele circus.
Groet, Henk
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Het Coronavirus



Bericht door hwendt »

Maar dit heet toch in gewoon Nederlands jaloers zijn misgunnen maar dan hebben we toch nog heel Wassenaar of heel Bloemendaal Aardenhoud en nog vele supermiljonairs m tegen te zeiken...

:lol3: :lol3:
Gebruikersavatar
309T16
Berichten: 3161
Lid geworden op: za 05 apr 2008, 13:35
Locatie: Grootegast

Re: Het Coronavirus



Bericht door 309T16 »

Die hebben geen voorbeeldfunctie. Is een heel essentieel verschil.
metatoon
Berichten: 9690
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: Het Coronavirus



Bericht door metatoon »

En waar zou moeder overste uithangen (Bea)?

Gr. Toon.
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Het Coronavirus



Bericht door Vertrokken2 »

hwendt schreef:
wo 21 okt 2020, 18:19
Maar dit heet toch in gewoon Nederlands jaloers zijn misgunnen maar dan hebben we toch nog heel Wassenaar of heel Bloemendaal Aardenhoud en nog vele supermiljonairs m tegen te zeiken...

:lol3: :lol3:
Geen gouden lepel zo zwaar als die van Willem.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45224
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

Ja ja het is mij duidelijk...maar de Moezel staat vol met Nederlanders de nodige campings hier in Nederland staan vol met campers..
Als het goed is kom je als Nederlander Duitsland niet in met of zonder camper, of met de nodige restricties.
Camperaars die in Nederland reizen of naar Spanje gaan, overtreden geen regels maar leggen het advies om het aantal reisbewegingen zoveel mogelijk te beperken naast zich neer.
Dat deed dus WA ook, maar die heeft een voorbeeldfunctie, evenals Grapperhaus en de handen schuddende paus.
Blijf zoveel mogelijk thuis volgens Rutte.

Maar dit heet toch in gewoon Nederlands jaloers zijn misgunnen maar dan hebben we toch nog heel Wassenaar of heel Bloemendaal Aardenhoud en nog vele supermiljonairs m tegen te zeiken...
Jaloers? Ik ben mijn hele leven republikein en ben voor een democratisch gekozen leider en niet voor iemand die toevallig in een bepaald gezin geboren is en daarom koning of koningin wordt.

Vandaag bijna 600 besmettingen meer dan gisteren , een record met 8764 besmettingen, de meeste mensen doen hun best om zich aan de regels te houden maar een aantal heeft lak aan regels, ook hoogwaardigheidsbekleders en die moeten dan verantwoording af leggen.
Prima dat WA dit gedaan heeft, maar hij had niet moeten gaan met zijn functie.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
appellover
Berichten: 4931
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 18:35
Locatie: Costa Blanca zuid Spanje

Het Coronavirus



Bericht door appellover »

Hij zal wel de pest hebben aan die vliegtuigspotters op schiphol
Had vertrokken met ander vliegtuig vanaf bv Weeze.
Gr. Ron
Challenger Genesis 388 eb 2016
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45224
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

En waar zou moeder overste uithangen (Bea)?
Nou als je niet beter wist en je zette de tv aan en je zag WA en Maxima op de bank zitten, zou je denken dat ze dood was.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
metatoon
Berichten: 9690
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: Het Coronavirus



Bericht door metatoon »

Inderdaad Thole .
Of zou ze nu druk in de weer zijn met de stofzuiger in het vak.huis van W.A.?
:cheers:
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Het Coronavirus



Bericht door hwendt »

Je bedoeld zo iets als in Amerika. Een leider kiezen zei je toch.
Dus de gene met de meeste centen kan zich het beste profileren bij de bevolking en dan koop je nog wat om en praat met Poetin en je laat de verkiezingen beïnvloeden door computers met algoritmes die zichzelf verdubbelen om zo de stemgedrag aan te passen. Dan ga je, de eerder verworven faciliteiten zoals ziekenfonds weer opheffen.

En dan sta je als clown de wereld toe te spreken , te liegen, alsof het Corona helemaal niet bestaat. Om daarna de wereld te vertellen dat jij ( Amerika ) de wereld zal redden

En na 4 jaar krijg je een dik vet salaris mee voor de rest van je leven en komt de volgende zakkenvuller weer aan bod en begint de zaak opnieuw.
Zelfs nu met gekozen volksvertegenwoordigers is list en bedrog een telkens terugkerend fenomeen . Google is eens op corrupte bestuurders en je schrikt
Bij gekozen presidenten moet je nog waken om geen Erdogan aan te top te krijgen

Maar geeft niet vriend, we zijn juist vrienden om deze dingen tegen elkaar te kunnen en mogen schrijven.
Ik ben een koning gezinde monarch en ga met de Vlag in de hand de russen te gemoed

Maar ik denk wel dat als je als overheid zaken aan de bevolking over laat dan komt het niet goed. Vrijblijvend moet zijn "Doen en je smoel houden "
Dan had iedereen gelijk hier
Corona splijt de bevolking
Corona laat mensen veranderen
Corona is een splijtzwam in onze samenleving.

We moeten stoppen met wijzen naar andere we moeten stoppen met te denken dat dit geld wel voor jou maar niet voor mij want
Grappenhaus, Koningshuis het zijn allemaal sub elementen die verheven worden door de media zo ook de aanvallen op de medici die dag en nacht bezig zijn en een schilder roept dat het klootzakken zijn omdat......vul maar in.

mm laat me weer gaan.. ho maar Hugo terug in je mand :bang: :bang: :bang: :lol3: :lol3: :bow: :bow: :bow: :hug: :hug: :hug:
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door MonRoe »

We hebben allemaal een voorbeeldfunctie, naar een ander toe, bijv het buurjongetje of je buurman die even vergeet om 1,5 mter afstand te houden.

Van mij had WA met familie in Griekenland mogen blijven. Hij zit er veiliger dan andere vakantiegangers in Griekenland of waar dan ook.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45224
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

Je bedoeld zo iets als in Amerika. Een leider kiezen zei je toch.
Dus de gene met de meeste centen kan zich het beste profileren bij de bevolking en dan koop je nog wat om en praat met Poetin en je laat de verkiezingen beïnvloeden door computers met algoritmes die zichzelf verdubbelen om zo de stemgedrag aan te passen. Dan ga je, de eerder verworven faciliteiten zoals ziekenfonds weer opheffen.
Nee Hugo, zoals in de Europese democratieën zoals Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Portugal waar een president een heel andere rol speelt. Veel mensen denken dat Merkel de president van Duitsland is en Macron van Frankrijk (dat klopt) ,dat is toch veelzeggend.
Maar je hebt monarchisten en republikeinen, eens worden die het zelden. Maar eens zal er een kantelpunt komen, dan is de sprookjestijd voorbij.

Maar het ging hier over Corona dus ik zal ook niet verder uitweiden. :cheers:
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Will
Berichten: 3552
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Het Coronavirus



Bericht door Will »

Wat een eng raar landje worden we toch het wordt steeds erger met dat vingertje wijzen en iedere keer over dat salaris menig voetballer komt daar zijn bed niet meer voor uit.
Koning WA maakt een flinke inschattings fout en de koning maakt zijn excuses dan krijgt hij van mij een diepe buiging.
Ik ben ook niet zo van het koningshuis maar als ik Trump ziet dan wordt ik helemaal blij van Willem en Maxima.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Plaats reactie