Het is toch wel even slikken

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13343
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Het is toch wel even slikken



Bericht door hathi »

Ik zou de alkoof niet willen missen,we slapen er Niet in,maar er passen perfect de stoelen en tafel in,en reserve fietsbanden,en,en,
Hans
Gebruikersavatar
Satzat
Berichten: 1898
Lid geworden op: di 02 okt 2012, 20:53
Locatie: Gemeente Loon op Zand
Contacteer:

Re: Het is toch wel even slikken



Bericht door Satzat »

Nou Trudy, net even wat foto’s bekeken van de Adria. Ik denk dat je hier snel aan gewend zult zijn. Wat een mooie camper met fijne indeling. :thumbup:

Veel mooie reizen en veilige kilometers.
Mario & Anita
Onze reisverslagen op: Maranita.nl

Wij waren met de camper in: België - Denemarken - Duitsland - Engeland - Frankrijk - Italië - Luxemburg - Marokko - Nederland - Noorwegen - Oostenrijk - Polen - Republiek San Marino - Schotland - Slowakije - Spanje - Tsjechië - Zweden

PA3BAI is definitief QRT
reinolt
Berichten: 3892
Lid geworden op: ma 25 aug 2003, 19:16
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Re: Het is toch wel even slikken



Bericht door reinolt »

Onze Adria is van 2009. Een Coral 660SL. Om maar even aan te geven hoe fijn deze camper is.
Hier op de camping in Noorwegen kwam gisteren een Nederlands stel buurten. Zij vertelden dat ze dezelfde camper hadden gehad en dit jaar voor het eerst mat een nieuwe buscamper op pad waren. Beviel ook goed, maar ze waren nog steeds verliefd op Coral en vonden het een fantastische wagen. Ze keken er met weemoed naar.
Ook wij zijn na 10 jaar nog steeds super tevreden met de Adria en ik weet zeker dat jullie dat ook zullen zijn.
Veel plezier er mee!
Trotse bezitter van een Adria Coral S 660 SL
I amsterdam AJAX de passie die in je zit
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bas vd laar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 14:41
Locatie: Prachtig Brabant

Re: Het is toch wel even slikken



Bericht door Bas vd laar »

Ik ken het gevoel, is niks geks aan hoor :wink:

Ik had vorig jaar mijn personenauto, die ik jaren had gereden, verkocht en een andere in plaats gekocht, die beviel me niet en daarna weer een andere gekocht.
Bij deze was het verbruik te hoog.

Ik had spijt dat ik de eerste auto verkocht had, maar ja wat doe je er aan?
Nadat ik een keer gedroomd! had van de de auto besloot ik het kenteken in te toetsen om eens te kijken of degene die hem van me gekocht had hem nog steeds had, gewoon uit nieuwschierigheid.
Tot mijn verbazing was de auto een paar dagen daarvoor overgeschreven, en bij het soort eigenaar stond nu: Autobedrijf.
Hij had hem dus ingeruild.
Ik snel zoeken op Marktplaats, en ja hoor, daar stond hij in de showroom van de dealer :P
Ik ben er direct met mijn vader heen gereden en heb de auto teruggekocht, in plaats van 4 Michelins lagen er nu 4 winterbanden onder maar verder zag alles er nog prima uit!
Ik heb hem direct afgerekend en meegenomen en staat nu lekker in mijn hal te glimmen!
Gebruikersavatar
Trudie67
Berichten: 3934
Lid geworden op: zo 05 mei 2013, 21:05
Locatie: Veluwe

Re: Het is toch wel even slikken



Bericht door Trudie67 »

Wat leuk om de reacties te lezen.

De alkoof was altijd slaapkamer voor de kinderen.
Later een opbergplek.

Afgelopen weekend camper geprobeerd. Dacht dat ik de alkoof zou missen. Nou dat viel reuze mee
En wat heerlijk om zo je bed in te kunnen stappen.
Hoewel ik vorige stiekem beetje mis bevalt de adria wel super.
Zie uit naar het volgende uitje.

Hoop dat toekomstige eigenaar van de hymer er net zoveel plezier van heeft als wij. Het was altijd een fijne camper.
Nu gaan we genieten van de Adria
Pilote r450 1989
Hymer camp 594 1995
Adria Coral s 670 slt 2010

Wie zijn geluk niet kent, leeft arm in rijk bezit.
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Het is toch wel even slikken



Bericht door de Jonckheer »

Soms snap ik er even niks van. Heb je een camper en die bevalt goed en mankeert niks en toch gaat ie weg voor een andere. Waarom eigenlijk? Ik kan het mij nog voorstellen als je niet meer wilt/kunt klimmen en klauteren en daarom dus een andere indeling wilt maar dan bevalt ie dus niet (meer), maar anders?
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13343
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Het is toch wel even slikken



Bericht door hathi »

Ach Nico ,het is hetzelfde als met een man/vrouw, men denkt steeds dat er nog betere( knappere) zijn,en heeft men eenmaal een andere,dan verlangt men weer terug naar de oude, :cheers:
Hans
Gebruikersavatar
Trudie67
Berichten: 3934
Lid geworden op: zo 05 mei 2013, 21:05
Locatie: Veluwe

Re: Het is toch wel even slikken



Bericht door Trudie67 »

de Jonckheer schreef:
ma 08 jul 2019, 10:10
Soms snap ik er even niks van. Heb je een camper en die bevalt goed en mankeert niks en toch gaat ie weg voor een andere. Waarom eigenlijk? Ik kan het mij nog voorstellen als je niet meer wilt/kunt klimmen en klauteren en daarom dus een andere indeling wilt maar dan bevalt ie dus niet (meer), maar anders?
Wij hebben een auto ongeluk gehad en het ombouwen van de dinnette werd zwaar voor mijn man.
Anders was de camper niet weggegaan
Pilote r450 1989
Hymer camp 594 1995
Adria Coral s 670 slt 2010

Wie zijn geluk niet kent, leeft arm in rijk bezit.
Plaats reactie